„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében „Képzés, foglalkoztatás szakembereknek” tárgyú felhívás.
Advertisements

Csuhaj Andrea Programvezető
ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Új Magyarország Fejlesztési Terv „Foglalkoztatás és növekedés” Cél: Felzárkózni a fejlett országokhoz a foglalkoztatás növelésével és a gazdasági.
A as időszak jelenlegi pályázati lehetőségei Dr. Körtvélyesi Katalin 20/
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Az iskolai szociálismunka
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Humánerőforrás fejlesztés az Ú j Sz échenyi T ervben Széchenyi Programirodák létrehozása, működtetése VOP
TÁMOP A projekt: Segítség a sikerhez.
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
„Fiatalon és képzetten a kisvárosból” TÁMOP A Az elfogadott elszámolható összköltség: Ft Az elfogadott támogatási intenzitás:
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
NYITÓRENDEZVÉNY TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül”- hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása.
A gyakorlatvezető mentor
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű képzési.
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
A mentorrá vált pedagógus a Foglalkoztatásba ágyazott képzés (FÁK) című programban Singer Péter
NEA szakmai támogatások (2014) Budapest, november
Foglalkoztatási Programok Osztálya – osztályvezető
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Patrónus program és ezzel együtt az IPR bevezetése 2007/ 2008-as tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyenlőségének biztosítása céljából.
TISZK Tanácsadó Testülete. A tanácsadó testület véleményezi:A tanácsadó testület véleményezi: –az irányító szervezet működésének szabályait tartalmazó.
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
DÉMÉTER PROGRAM AZ ABA-NOVÁK KULTURÁLIS KÖZPONTBAN TÁMOP 3.2.3/09/ „Építő közösségek”, közművelődési intézmények az élethosszig tartó tanulásért.
 Alapító tagjai az ELTE jogász, szociális munkás, szociológus, szociálpolitikus hallgatói, akik az ELTE ÁJK Pártfogói.
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
A Varga Tamás Általános Iskola és az SZTE Neveléstudományi Intézet együttműködése a TAMOP pályázat keretében Fejes József Balázs
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
A Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program 1.3. A nők munkaerőpiaci részvételének támogatása, a család és a munka összehangolásának segítése november.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Norvég Civil Alap A Norvégia, Izland és Liechtenstein által az Európai Unió gyengébben fejlett tagállamainak felzárkóztatásához nyújtott támogatás keretében.
Szociálpedagógus a „SÉF” Szakképző Iskolában „Fontos vagy nekünk” QALL – Végzettséget mindenkinek! Regionális konferencia Székesfehérvár 2013.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
Továbbtanulást erősítő kezdeményezések támogatása TÁMOP B számú projekt Projektzáró rendezvénye.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
A közoktatás fejlesztési irányai és a társadalmi felzárkóztatás kapcsolata.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
ÜNNEPÉLYES NYITÓRENDEZVÉNY Iránytű az esélyhez TÁMOP B
TÁMOP /2/A SZOCIÁLIS KÉPZÉSEK FEJLESZTÉSE, SZAKEMBEREK ÉS ÖNKÉNTESEK KÉPZÉSE, TOVÁBBKÉPZÉSE ÉS KÉSZSÉGFEJLESZTÉSE, VALAMINT A HELYI FEJLESZTÉSI.
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
ÁROP /C/A A komplex programmal segítendő leghátrányosabb
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Pályaválasztást segítő mentortanár és közösségfejlesztő program
Lorem ipsum.
Előadás másolata:

„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”

Pályázat A „SÉF” Szakképző Iskola 2013 tavaszán pályázatot nyújtott be az Új Széchenyi Terv „Társadalmi Megújulás Operatív Program Továbbtanulást erősítő kezdeményezések támogatása c. pályázati konstrukcióra „Szakmával az élhetőbb jövőért” címmel.

„Szakmával az élhetőbb jövőért” A TÁMOP-3.3.10.A-12-2013-0050 számon regisztrált pályázat az Új Széchenyi Terv előirányzatból egyszeri, 48.780.000 Ft összegű, vissza nem térítendő támogatásban részesül. Az előirányzat az Európai Szociális Alapból támogatott.

A pályázat adatai Pályázat száma TÁMOP-3.3.10.A-12-2013-0050 Pályázat címe „Szakmával az élhetőbb jövőért” Projekt megvalósulásának időtartama 2013.11.01-2015.04.30. A projekt elszámolható összköltsége 48.780.000 Ft Pályázatban részt vevő diákok száma 50 fő Pályázatban részt vevő mentorpedagógusok száma 10 fő Közreműködő Szervezet ESZA Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. Kedvezményezett „SÉF” Vendéglátóipari, Kereskedelmi és Idegenforgalmi Szakképző Iskola Projektmenedzser Németh Katalin Szakmai vezető Müller Mónika Gazdasági vezető Kele-Mayer Erzsébet

Pályázat célja Hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű tanulók továbbtanulásának segítése.

Pályázat célja A pályázat keretében végzett tevékenységekkel cél a bevont tanulók: Alapkészségeinek fejlesztése, képességeinek kibontakoztatása; Középfokú iskolában tartása, Tanulási motivációjának erősítése; Felsőfokú oktatásban való részvételi szándékának megerősítése; Felsőfokú oktatásban való részvételének segítése; Tanulmányi eredményének javulása, kiemelten a továbbtanulásban kulcsfontosságú tantárgyak körében.

Pályázat további céljai Közösség- és kapcsolatépítő tevékenységek, valamint tanulási motivációt erősítő tevékenységek támogatása Egészséges, reális énkép kialakítása Pozitív gondolkodás fejlesztése Pályaválasztás segítése Sikeres életvezetés elsajátítása

Képzések Mentorképzés - tanár Pályaorientáció – tanár, diák Tanulásmódszertan – tanár, diák

MENTORÁLÁS tanulásra, munkára, gondolkodásra, együttműködésre nevel. A Mentor hetente találkozik a mentorált tanulóval, nyomon követi fejlődését, segíti tanulmányait. tanulásra, munkára, gondolkodásra, együttműködésre nevel. nem a diák helyett, hanem VELE EGYÜTT keresi a jó megoldásokat. összekötő az OTTHON, CSALÁD az ISKOLA a TANULÓ és a KÖZÖSSÉG között. Egyéni fejlesztési tervet dolgoz ki a tanuló számára.

Továbbá…. Tárgyi fejlesztések Tanulóbarát környezet kialakítása Egyetemi nyílt napok, pályaorientáció Közösségi programok, kirándulások