„Szerelmes Shakespeare” a KATEDRA ISKOLÁBAN „ A mi digitális iskolánk” pályázat.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
A kompetenciafejlesztés lehetőségei az iskolai tantárgyakon keresztül
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Vizuális képességek fejlődése
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
Rendszertervezés GIMP.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
NAT, kerettantervek, helyitantervek ( ember és természet műveltségi terület) 2013.
Jó gyakorlatok a Kazinczy Ferenc Tagiskolában
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
IKT eszközök az oktatásban, digitális pedagógia
A gyakorlatvezető mentor
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
Versenyfelhívás! A Városi Könyvtár a Reneszánsz éve és a Népmese napja alkalmából rajzversenyt hirdet az általános iskola 1-2. osztályosai számára. A rajzok.
Comenius Comenius programokról általában Az egész életen át tartó tanulás Európai Uniós program egyik pályázati egysége: 1.Iskolai Együttműködések.
A gazdaságról, a mindennapi pénzügyekről egyszerűen a évfolyamon tanító pedagógusoknak című akkreditálás alatt álló tanártovábbképzésről Szűcs Tamás.
The Relationship of NCC and Internet Safety Education, Cyber Awareness on Various Scenes A NAT és a biztonságos internetoktatás kapcsolata, kibertudatosság.
ÖKO iskola, de hogyan?. Miért akart az iskola pályázni? Iskolai élet TevékenységekPÁLYÁZAT Fenntartói támogatás.
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
A Nemzeti Fejlesztési Terv és a közoktatás lehetőségei Gönczi Tamás Nemzeti Fejlesztési Hivatal Önfejlesztő iskolák egyesülete Szolnok.
A rendezvények előkészítése
Szárföld. A gyerekek kívánsága alapján, fiúk és lányok külön csoportban dolgoztak. A lányok terveket készítenek a munkához.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
Drogokról Saját modul megvalósítás es tanév Készítette : Szegedi Károlyné.
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
A beiskolázás előkészítése
Külkapcsolataink, pályázataink: I. Comenius II. Erste – ACES III. Testvériskola.
Üdvözli a Teleki László Gimnázium és Informatikai Szakközépiskola!
Határtalanul!.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A Ceglédi Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Iskolakert.
Iskolakert.
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
Informatika tanítása ea. Csernoch Mária
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Informatikaoktatás a 21. század elején Magyarországon Sebestyén Katalin.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
„ADJ TERET, NYISS UTAT!” – SZOCIÁLIS KOMPETENCIÁKKAL A HÁTRÁNYOK ELLEN avagy Ágota és Ambrus testvérek lettek.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet szerepe/feladata a médiaoktatás területén.
Barcsák Marianna - KPSZTI
Tehetséggondozás mozgóképkultúra és médiaismeret
a évi szakmai vizsgáról
Rákosi Szilvia, szakértő, NJSZT
Pesti Barnabás Szakgimnázium és szakközépiskola
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
3. osztályban.
Előadás másolata:

„Szerelmes Shakespeare” a KATEDRA ISKOLÁBAN „ A mi digitális iskolánk” pályázat

Elkészült alkotások Dancs Tamás 13.m: Shakespeare in love plakátterv Csiszár Szilvia 13.m: Szerelmes Shakespeare plakátterv

Elkészült alkotások Antalovics Zsolt 13.m: Digitális Shakespeare Csiszár Szilvia 13.m: Digitális Shakespeare

Elkészült alkotások Oroszi Adél 12.c: Könyvborító terv

Pályázati célunk Megmutatni mi tette lehetővé a fenti alkotások elkészítését. Milyen ismeretanyagok átadása, készségek kifejlesztése szükséges ahhoz, hogy kialakuljon a diákok önálló alkotókészsége. A digitális technika milyen lényeges szerepet tölt be az alkotás során és az oktatási, nevelési folyamatokban.

Szerelmes Shakespeare Globe-makett készítés Magyaróra Filmklub Plakáttervezés Történelemóra Betűrajz Portré és alakrajz Számítógépes grafika Művészettörténet Grafika Könyvborító tervezés Az egyes prezentációk az ikonokra kattintva tekinthetők meg.

A „Szerelmes Shakespeare” pályamunkát készítették a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskola 9.c, 12.c és 13.m osztályok grafika szakos tanulói. Köszönetet mondunk szaktanárainknak a szakmai segítségért, együttműködésért és a technikai háttér biztosításáért.