Értékesítési technikák

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka.
Advertisements

EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
Sikeres emberek.
E-SKILLS (DIGITÁLIS ÍRÁSTUDÁS) AZ ÉRDEKKÉPVISELETI MUNKÁBAN A STRATOSZ SZÁMÁRA KIDOLGOZOTT VÁLTOZAT Készült a MAT támogatásával, az FSZH közreműködésével.
Értékesítési technikák
A jó célkitűzés, mint a siker és önmegvalósítás alapja
Célcsoportok és marketing
Értékek az értékelésben Mik a fontos kérdések?
Gazdagság-identitás.
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
Asszertív magatartás és viselkedés technikák
Bevezetés a tanácsadásba Dr. Dan Brinkman.. Tanácsadás  Nátán esete (2Sám 12:1- 14)
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT.
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT Neked 2005 február.
A hatalom és felelősség kérdése a személyközpontú segítő kapcsolatban
MAG Megelőzés Alkalmazkodás Gondoskodás Készítette: Fidler Mária
Motivációs kérdezés technikája
A munka világával kapcsolatos tudás
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Családi vállalkozás.
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
„A jó üzleti kapcsolat csak a véletlen műve!” Őt már ismerik, bedolgozta magát... Ő vele szót értenek... Ő kapja a megbízást… Már megint mit akar? Már.
VÁLTSD VALÓRA ÁLMAIDAT. Vedd kezedbe életedet Tölts több időt családoddal Fizesd ki a hitelkártya tartozásodat Fizesd ki bank hiteledet Fizesd ki az autódra.
Pozitív gondolatok "Megígérem magamnak... Automatikus.
Konfliktus Dr. Ternovszky Ferenc: Nemzetközi menedzsment európai szemmel BGF - Külkereskedelmi Főiskolai Kar Vállalkozások és Emberi Erőforrás Menedzsment.
A kulturális intelligencia
A marketing piac tartalma
professional coach, motivációs előadó
Érzelmi Intelligencia, Kreativitás, Tudásmenedzsment
MCE Konferencia MMM – Hatékony kommunikáció MCE Konferencia Pécs MMM – A controller hatékony kommunikációja Megérteni Meggyőzni.
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT Neked
III.4. A VEZETŐ SZEREPE ”... tudomásunk szerint minden sikeres minőségi forradalom a felső menedzsment részvételével történt EGYETLEN KIVÉTELT sem ismerünk.”
E-KULTÚRA A MUNKAADÓI ÉRDEKKÉPVISELETBEN Tanulmány + power-point internetes konferencia vázlat OFA - STRATOSZ PROJEKT 2004 internetes konferencia.
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
 1.Interakcióban jön létre!  2.A megoldás is csak interakcióban  lehetséges, melynek eszköze a  kommunikáció  (speciális kommunikáció)  Kommunikációm.
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
Értékesítés a gyakorlatban, avagy hogyan legyünk sikeresek.
Prezentáció KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT.
A Biblia tanítása a gyermekekről (2.) Máté 18, 1-14 © Copyright 2009 Child Evangelism Fellowship.
Agresszió elleni program Millenáris. Valami hiányzik, és mástól követeljük.
Elégedett ügyfél – sikeres üzlet Terjesztési konferencia Disicimus Üzleti Akadémia 2004.május 28.
Hogyan fejlesszük ki magunkban a
Pozitív gondolatok.
Pedagógiai szempontok a szakmai vizsga során
„Reflektorfényben Te állsz”
Az út………….. Gondolatok az executive coach képzés módszertana mentén
Építsünk jó értékesítési csapatot! Sikerorientált értékesítés.
AZ PÉNZÜGYI SZABADSÁG MEGTEREMTÉSÉNEK ÚTJA
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
Vallomások Vallomások Az igazat mond, ne csak a valódit!
Értékesítési technikák
Kommunikáció szerepe a kapcsolattartásban
A vezető személyisége – a ma követelményei és a holnap kihívásai.
Van egy rossz hírem, máshogy nem megy!
Maximális teljesítmény
Az önismeret fontossága a szenvedélybetegek gyógyítása területén
..
Vállalkozói attitűd „ Legyen tartásod „.
Demens gondozás (Kommunikáció) Készítette: Jónyer Lajosné
Hozzátartozók és szociális intézmények 2.rész
A kommunikáció alapjai. Nem lehet nem kommunikálni Többcsatornás: verbális, nonverbális Többszintű: információközlés, viszonymeghatározás. Körkörösen.
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Konfliktus fogalma: az értékek vagy érdekek összeütközése.
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Előadás másolata:

Értékesítési technikák Boér Tamás vezetői coach, motivációs előadó boer.tamas@entheos.hu 06-30-9999-231

Hagyd abba az értékesítést. Inkább kezdjél segíteni. - Zig Ziglar Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231 Tanulási modell Tudatos Nem kompetens Kompetens Nem tudatos Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231 Teljesítmény Élvezet Fejlődés Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231 Miért? Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Az értékesítés NEM manipuláció Arra motiválom amit úgyis szándéka volt megtenni Segítem, hogy rájöjjön, hogy valamit megtenni szükséges és hasznos Rádöbbentem, hogy én vagyok az, aki a jelen helyzetben a legtöbbet tud segíteni Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Nem azért mész, hogy „eladjál”, hanem azért, hogy… …hatást gyakorolj, befolyásolj …informálj, tudatosíts …demonstráld az igényt …létrehozd azt a környezetet, ami lehetővé teszi a könnyű döntést Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231 Motiválod, hogy… …megtegye azt, amit ő szeretne megtenni …ami az ő érdekeit szolgálja …ami az ő problémáját oldja meg …ami az ő életét könnyíti meg …ami az ő üzleti eredményeit javítja Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Az értékesítő hidat épít Gondolkodom, hogy cselekedni kéne… Tényleges cselekvés Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231 Kétféle értékesítés Erőltetett (push) Könnyed (pull) Közös hullámhossz megteremtése Igények felderítése, ajánlattevés Zárás Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231 A vásárlási folyamat Szükséglet azonosítása A fontosság felismerése Alternatívák keresése Alternatívák értékelése Döntés Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231 A jó értékesítő Fókusz a vevőn Jó hallgatási képessége van Értéket teremt a vevő számára Sugározza a hitelességet Pozitív a hozzáállása Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231 Az első benyomás 55% - kinézet, öltözet 38% - megnyilvánulások, energia, lelkesedés Kézfogás Névjegy átadása Szemkontaktus, stb. 7% - amit mondasz Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231 ÉRZELMEK (Szív) Motiváció Energia Lelkesedés Szenvedély Személyes kapcsolat GONDOLKODÁS (Fej) Modellek Keretrendszerek Eszközök Példák Intellektuális megértés CSELEKVÉS (Kéz) Bemutató Viselkedés Vizet prédikálok, vizet iszom Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Három technika a közös hullámhossz megteremtésére V, A, K Megfelelés, tükrözés (testtartás) Beszéd ritmusa Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231 Meggyőzési technikák Mi érték az ő számára? „… tudnom kell, hogy mit értékelsz sokra egy …. (ban/ben).” Motivációs irányultság Közelítő, távolodó Összhatás (önmagad szinkronja) Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Az érzelmi töltet megteremtése Horgonyzás (NLP) Képzeld el… Az miért jó? Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231 Négy alapvető kérdés Mit kínálsz? Mennyiért? Miért bízzam meg benned? Mi a hasznom abból, amit kínálsz? Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231 Ellenvetések Körülmények Tények Kifogások Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231 Te (önértékelés) Kinézet Beszédkészség A közös hullámhossz megteremtésének a képessége Hozzáállás Termék ismerete A segítési szándék Felkészültség Humor Őszinteség Kreativitás Hírnév Összhatás Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Félelem a visszautasítástól A legrosszabb saját álmaidnak a visszautasítása Legyenek kristálytiszta életcéljaid Egy „nem” azt mondja meg, hogy abba az irányba több energiát ne fordíts Minél magasabbra célzol, annál több lesz a „nem” Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231 Önbeteljesítő jóslat Viselkedés Kommunikáció Fizikai megjelenés Környezet Erősít vagy korlátoz Látható Hitrendszer/Értékek Erősít vagy korlátoz Nem látható Visszaigazolás Gondolatok Érzelmek Körülmények Szokások Viselkedés Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Potenciál - Interferencia The Inner Game Teljesítmény = Potenciál - Interferencia Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Az értékesítés tízparancsolata Szeresd a terméket, a szolgáltatást és az iparágat, amit képviselsz. Tarts ki a visszautasítások ellenére is. Már az első hívásnál beszélj az üzletről is. Ne ess bűnbe azzal, hogy túl korán tartasz prezentációt. A megfelelő kérdések feltevésével tartsd kezedben az értékesítési folyamatot. Legyél a hallgatás mestere. Váltsál ki elköteleződést a folyamat minden lépésénél. Szűrd ki a hamis érdeklődőket. Válj a kapcsolatépítés mesterévé. Fejlődj sokkal gyorsabban egy coach segítségével. Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231 „Mindenki önmagát, mint üzletet képviseli és a saját szolgáltatásait, munkaerejét vagy ötleteit értékesíti. Amíg rá nem jössz, hogy ez igaz, nem fogsz tudatos döntést hozni az életedről és mindig kívülről fogsz iránymutatásra várni. „ - Sidney Madwed Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231

Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231 Ajánlott irodalom Tonk Emil: Üzleti patika Jeffrey Gitomer: The Sales Bible Jeffrey Gitomer: Customer Satisfaction is Useless, Customer Loyalty is Priceless Mark Joyner: The Irresistible Offer Robert Ringer: To Be or Not To Be Intimidated Ries – Trout: A marketing 22 vastörvénye Copyright © 2008 Entheos Kft., Mobil: 06-30-9999-231