Új koncepció hirdetési célcsoportok pontosabb beazonosítására az interneten 2009. | Fejér Péter | Algernon Kutatócsoport Online targeting.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
PPKE ITK 2009/10 tanév 8. félév (tavaszi) Távközlő rendszerek forgalmi elemzése Tájékoztatás
alklalmazott ország forgalom (2009) € 1,5 Mrd Már nem skandináv, már több mint €1,5 Mrd.
Tőzsde az Interneten Nagy György Péter.
Magyarország Fogyasztóvédelmi Politikája Országos Konferencia Budapest, 2011.június 16. A fogyasztók oktatása Dr. Horváth György Fogyasztóvédők Országos.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Jövő hálózati megoldások – Future Internet
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Takács Péter hírközlési fogyasztói jogok képviselője „World Wide Identity” konferencia A FOGYASZTÓI JOGOK KÉPVISELETÉBEN…
Grafológia speciálisan a gyógyászatban X-tréning
Tanfolyami oktatásunk sajátosságai Készítette : Pohner Lászlóné október 10.
DPR kommunikáció alapelvei
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Értékelés a pedagógiában
Könyvkereskedelem az Interneten
1 KÖZÖSSÉG AZ ÚJ TESTAMENTUMBAN Romans 12:10 figyelem egymásra, gyengédség, tisztelet, szolgálatkészség, buzgóság, empátia, az Úr szolgálataRomans 12:10.
A technológia szerepe a pedagógiai értékelés fejlesztésében
KÖSZÖNTJÜK HALLGATÓINKAT! Önök Dr. Horváth Zoltán Módszerek, amelyek megváltoztatják a világot – A számítógépes szimuláció és optimalizáció jelentősége.
PPKE ITK 2008/09 tanév 8. félév (tavaszi) Távközlő rendszerek forgalmi elemzése Tájékoztatás
Felkészítő tanár: Széki Tibor tanár úr
FŐVÁROSI OKTATÁSI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁST TÁMOGATÓ PORTÁL Horváth Csaba Főpolgármester-helyettes Sajtótájékoztató október 2.
„Listen to Your Heart”: Populáris kultúra és politikai azonosulás Reich Jenő Budapesti Corvinus Egyetem, Politikatudomány MA konzulens : Karácsony Gergely.
SZAKDOLGOZAT CÍME szakdolgozat
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
PPKE ITK 2009/10 tanév 8. félév (tavaszi) Távközlő rendszerek forgalmi elemzése Tájékoztatás GY. - 1.
A digitális dokumentumok hosszútávú megőrzésének problémái Moldován István OSZK MEK Osztály „Networkshop” Szeged, március 30.
Az elektronikus tanulmányi nyilvántartás mint minőségbiztosítási eszköz dr. Princzinger Péter ELTE Oktatási Igazgatóság január 25.
Gondolatok az EVH Tájékoztatási Központjának második éves munkaprogramjához, kiemelten kezelve a Leader-t Haris Martinos, EVH Tájékoztatási Központ csapatvezetője.
Fogyasztóvédelmi panaszok, vállalkozások, oktatás dr. Kispál Edit április 3.
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
IT mentor Digitális írástudás.
The Dutch approach toward Youth probation A fiatalkorúak pártfogó felügyeletének holland megközelítése.
Online adatbázisok a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár Központi Könyvtárában május 28. Téchy Tünde.
Torr-1 Pierre Fermat, the great French mathematician (and lawyer) asked the following problem from Torricelli, the physician living in Firense: Find.
TRUEFOOD RENDEZVÉNYEINK Március 12. Budapest: ”Kutatás az innovációért” Április 29. Budapest: INTÉZETLÁTOGATÁS a Campden & Chorleywood Magyarország.
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
Nyugat-magyarországi Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar
Lukács Oktatási Központ
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
A Grafobúvár ünnepi kínálata. Hogyan hat Rád a négy őselem? Tűz, víz, levegő és föld: Az ember személyiségét ez a négy alapelem határozza meg. A négy.
Inessza Goldberg Izraeli Tudományos Grafológiai Társaság.
PPKE ITK 2008/09 tanév 8. félév (tavaszi) Távközlő rendszerek forgalmi elemzése Tájékoztatás
Készítette: Trajer Péter
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
PPKE ITK 2009/10 tanév 8. félév (tavaszi) Távközlő rendszerek forgalmi elemzése Tájékoztatás GY. – 02.
Az NFT tervezési folyamatának nyomon követésére alakult civil munkacsoport Budapest, április 15.
Kiberfenyegetettség elemzés az elektronikus terrorizmus elhárítását célzó intézkedések körében Zala Mihály, vezérőrnagy elnök Nemzeti Biztonsági Felügyelet.
Könyvkereskedelem az Interneten
Kérdés a ’90-es évek végén
A digitális kompetencia mérése. IKT-alapú értékelés
Innováció az oktatásban – innováció a gazdaságban Készítette: Szabó Gábor Szeged, szeptember 21.
Valódi gyógyulás virtuális térben? Információs technológiák és lelki egészség Purebl György Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet.
ATM VONATKOZÁSÚ ESEMÉNYEK KBSZ SZAKMAI NAPOK- REPÜLÉS Siófok, április 8. Pál László balesetvizsgáló.
1 From building roads to building society Federation for the Development of Community Participation 2012.
Copyright and on-line infringements; enforcement experiences
Renális szövődményben szenvedő cukorbetegek vércukor-önellenőrzésének jelentősége Prof. Dr. Jermendy György tudományos igazgató Bajcsy-Zsilinszky Kórház,
ZENEALATTI Halljuk, vagy hallgatjuk is? Székely Levente –
A német nyelv távlatokat nyit Nyitott kapuk napja.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Marketingkommunikációs lehetőségek mobileszközökön Szabó Ákos üzletfejlesztési vezető.
– Letölthető változat –
A szakdolgozat rövid bemutatása
“Tudásmegosztás és szervezeti problémamegoldás a mesterséges intelligencia korában” Levente Szabados Technológiai Igazgató.
Személyes információmenedzsment
Navigáció az Interneten:
This table is avarage! Read instructions below!
Előadás másolata:

Új koncepció hirdetési célcsoportok pontosabb beazonosítására az interneten | Fejér Péter | Algernon Kutatócsoport Online targeting

Online advertising will grow by 17% in 2009 and a further 12% in Here’s why: Online advertising can be tracked, measured, adjusted and tightly targeted. (Advertising in a Recession? by Katie McGinty) Ensuring that media is bought effectively and not directed toward the “wrong people” has always been a challenge for marketers. (The Targeting of Advertising by Ganesh Iyer, David Soberman, J. Miguel Villas-Boas) Célzott hirdetések helyzete az interneten

A mikromozgás elemzése új távlatokat nyit MakromozgásMikromozgás (finommozgás) Személyiségünk is alakítja. Tudatosan befolyásolhatóNem befolyásolható tudatosan Szemmel is jól követhető, jól látható Csak speciális körülmények között, vagy eszközökkel vizsgálható Kézírás elemzés (grafológia) -> idő- és szakértőigényes Speciális eszközökkel végzett automatizált mérés –> hardverigényes Számítógépes egérmozgás elemzése –> gyors és nem igényel új hardvert Az Algernon Kutatócsoport által között kidolgozott adatfelvételi és elemzési módszer lehetővé teszi a személyiségre és az aktuális pszichés állapotra jellemző mozgásminták értékelését bármely számítógépen.

A pszichológiai profil szerepe a targetálásában Mit hirdessünk: Könyvek, filmek, bútorok, stb. energia Mit hirdessünk: Koncertek, rendezvények, divat, stb. Hogyan hirdessünk: Érzelmek, meglepetés ereje barátságosság Hogyan hirdessünk: Racionális érvelés Hogyan hirdessünk: Közvetlenül az esemény előtt lelkiismeretesség Hogyan hirdessünk: Jóval előre, részletesen Hogyan hirdessünk: Többször, röviden érzelmi stabilitás Hogyan hirdessünk: Részletes tájékoztatás Mit hirdessünk: Törzsvásárlói programok nyitottság Mit hirdessünk: Új termékek, szolgáltatások Ötfaktoros Személyiségmodell

Köszönöm a figyelmet! Online targeting