Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A felsőoktatás fejlesztési lehetőségei
Advertisements

Társadalmi Megújulás és Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program TÁMOP-TIOP Soós Roland igazgató ÉRÁK.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Az ÁFSZ szervezetfejlesztési törekvései különös tekintettel.
Társadalmi Egyesülések Zala Megyei Szövetsége. • Székhely: Zalaegerszeg • Alapítás éve: • Tagok: civil szervezetek, alapítványok, klubok • Fő tevékenység:
A felnőttképzés népszerűsítése az FMM és az NFI stratégiájában Március 6. Kossuth Klub.
A TISZK-ek fenntarthatósága 1 Budapest, január 14.
A komplex rehabilitáció Új feladat – új szemlélet! Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ november 26.
Az OFA szerepe a foglalkoztatás elősegítésében
Kovács István Vilmos Fejlesztéspolitikáért felelős elnökhelyettes
Nyitó rendezvény „Motiváló képzések és kapcsolódó szolgáltatások a ”Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP A2-12/ október 18.
Az EU támogatáspolitikája és az oktatásfejlesztés Halász Gábor tudományos tanácsadó Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet.
A MENTOROK SZEREPE A KOMPLEX REHABILITÁCIÓ FOLYAMATÁBAN Tengelic.
Társadalmi Megújulás Operatív Program
1 Foglalkoztatási paktumok helyzete Magyarországon, jó gyakorlatok Örkény június 24.
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
A Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) és a Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program (TIOP) Kisgyörgy Orsolya Szociális és Munkaügyi Minisztérium.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
A foglalkozási rehabilitáció helye és szerepe a munka- ügyi szervezetben Harkány, október 16. Szellő János.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Az ÉRÁK felnőttképzési tevékenysége, a fejlesztés főbb irányai.
Tájékoztató az aktuális foglalkoztatási és képzési programokról.
Készítette: Lázár Nikolett Földrajz BSc II. évfolyam.
Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT) Dr. Tóth Sándor irodavezető, Pécsi Helyi Vidékfejlesztési Iroda Területfejlesztők és Polgármesterek.
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
Borbély Tibor Bors szakmai tanácsadó Budapest, március HEF OP „Képződj, hogy segíthess” Foglalkoztatás és szociális.
Az ÚMVP intézményrendszere
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
Az infokommunikáció szerepe az Új Magyarország Fejlesztési Tervben és az Operatív Programokban Dr. Bálint Ákos Igazgató Közigazgatás Operatív Programok.
A FELNŐTTKÉPZÉS AKTUÁLIS KÉRDÉSEI Soós Roland ÉRÁK május 29.
PÁLYÁZATI LEHETŐSÉGEK A HUMÁNERŐFORRÁS OPERATÍV PROGRAMOKBAN
ÚMVP III-IV.tengely Budapest, Dr. Horváth Zita Agrár-vidékfejlesztési Főosztály.
A regionális munkaügyi központ lehetőségei a foglalkozási rehabilitációban Tengelic, november 27. Szellő János.
Együttműködési lehetőségek és megoldások a foglalkoztatási és szociális terület munkájában Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális.
Dr. Brebán Valéria főigazgató Dombóvár - Roma Fórum.
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
Teleházak pályázati lehetőségei. TIOP 3-as prioritás A munkaerő-piaci részvételt és a társadalmi befogadást támogató infrastruktúra fejlesztése
OFA Hálózat évi tevékenységei
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Programról.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
A Regionális Munkaügyi Tanácsok foglalkoztatási paktumokban való részvételi lehetőségei Balatonvilágos
Az Esélyegyenlőség és az ESZA alapelveinek érvényesítése Európai Unió Magyarország -Budapest Európai jogfejlődés Luxemburgi és Lisszaboni folyamat.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
Miért fontos a komplex rehabilitáció az Európai Unió foglalkoztatáspolitikája szempontjából? Budapest, december 3.
Humán közszolgáltatások fejlesztése prioritás Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM, MINT A HELYI ÖSSZEFOGÁS FÓRUMA Gödöllő, március 9.
EURÓPAI FOGLALKOZTATÁSI STRATÉGIA
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat modernizációja Budapest 2005.szeptember 8.
Kormányszóvivői tájékoztató 1 Tanulni és versenyben maradni felnőttkorban is.
A szakképzés helyzete Magyarországon
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
Foglalkozási Rehabilitációs Szolgálat
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
A lisszaboni stratégia és a magyar foglalkoztatáspolitika Kordás László április 29. Balatongyörök.
Nem mondunk le senkiről – a Sárospataki kistérségben sem! Komplex felzárkóztató programok készítése a leghátrányosabb helyzetű kistérségekben ÁROP /B.
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
Foglakoztatás-politikai workshop Budapest, augusztus 23.
Az önkormányzati cégek és önkormányzat közötti szerződéses kapcsolatok vizsgálata és az önkormányzati feladatellátást szabályozó külső szerződések rendszere.
1 A városfejlesztési stratégia dilemmái A Magyar Regionális Tudományi Társaság IV. Vándorgyűlése Szeged, október Önkormányzati és Területfejlesztési.
A felnőttképzés, szakképzés fejlesztése és a gazdaság igényei november 21. DAT 2006 Konferencia S2 – Gazdaság vezérelt informatikai szakképzés Szociális.
1 A foglalkoztatáspolitika ösztönző elemei, a szolgáltatások szerepe Munkaerő-piaci Műhely Konferencia Pécs november 20. SZOCIÁLIS ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM.
Az NCA Civil Önszerveződés Területi és Szakmai Együttműködés Kollégiumának támogatáspolitikája és hozzájárulása a civil szektor fenntartható fejlődéséhez.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Nemzeti Foglalkoztatási Akcióterv (2004) Magyarország 2006.június
Megváltozott munkaképességűek és fogyatékkal élők foglalkoztatását elősegítő támogatások és módszerek Tatosné Takács Andrea december 18.
Strukturális alapok és a HEFOP. Strukturális Alapok Európa regionális politikája a pénzügyi szolidaritáson alapul. A Strukturális Alapok, az EU regionális.
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Előadás másolata:

Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal

ÁFSZ stratégia I. ( ) 1) Integrált szolgáltatások kialakítása 2) Egyéni ügyfeleknek nyújtandó szolgáltatások fejlesztése 3) A munkáltatóknak nyújtandó szolgáltatások fejlesztése 4) Munkaerő-piaci információs rendszer fejlesztése

ÁFSZ stratégia II. ( ) 5) A szakképzési és felnőttképzési hálózat szakmai együttműködésének és koordinációjának kialakításában való részvétel 6) Külső szolgáltatói hálózat szervezése 7) Partnerség kiépítése a térségi szereplőkkel 8) Szervezetfejlesztés 9) Stratégiai irányítás és forráskoordináció megteremtése

A tervezési időszakra készült operatív programok közül háromhoz kapcsolódik szorosan az ÁFSZ stratégiája ● Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) ● Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program (TIOP) ● Közép-magyarországi Operatív Program (KMOP)

ÁFSZ stratégia és operatív programok I. Integrált szolgáltatások kialakítása ● TÁMOP 1.1 – Komplex munkaerő-piaci programok munkanélküli és inaktív emberek foglalkoztatásáért ● TÁMOP 1.3/1 – Komplex rehabilitációhoz kapcsolódó fejlesztések ● TÁMOP 1.3/2 – Egyablakos rendszer kialakítása ● TÁMOP 5.4/2, TIOP 3.1/2 – Akadálymentesítés ● TIOP 3.2, KMOP – Informatikai rendszer fejlesztése

ÁFSZ stratégia és operatív programok II. Egyéni ügyfeleknek nyújtandó szolgáltatások fejlesztése ● TÁMOP 1.1 – Komplex munkaerő-piaci programok munkanélküli és inaktív emberek foglalkoztatásáért ● TÁMOP 1.3/5 – Roma foglalkoztatás-szervező hálózat fejlesztése ● TÁMOP 2.1/2 – “Lépj egyet előre”

ÁFSZ stratégia és operatív programok III. A munkáltatóknak nyújtandó szolgáltatások fejlesztése ● TÁMOP 1.2 – Foglalkoztatást ösztönző normatív támogatások ● TÁMOP 1.3/3 – A munkáltatóknak nyújtandó szolgáltatások fejlesztése

ÁFSZ stratégia és operatív programok IV Munkaerő-piaci információs rendszer fejlesztése ● TÁMOP 1.3/4 – Munkaerő-piaci információs rendszer fejlesztése ● TÁMOP 2.3/2 – Munkaerő-piaci előrejelzések készítése ● TÁMOP 2.7/2, TIOP 3.1/2 – Munkavállalással kapcsolatos nyilvántartási rendszerek készítése

ÁFSZ stratégia és operatív programok V. A szakképzési és felnőttképzési hálózat szakmai együttműködésének és koordinációjának kialakításában való részvétel ● TÁMOP 2.2/1 – A szak- és felnőttképzés struktúrájának átalakítása ● TÁMOP 2.2/3 – Pályaorientáció rendszerének fejlesztése ● TIOP 3.1/2, KMOP – Regionális Képző Központok infra. fejlesztése, hálózati működtetés kialakítása

ÁFSZ stratégia és operatív programok VI. Külső szolgáltatói hálózat fejlesztése ● TÁMOP 2.6 – Civil szervezetek kapacitásainak megerősítése, a szolgáltatói szerephez való alkalmazkodásuk segítése

ÁFSZ stratégia és operatív programok VII. Partnerség kiépítése a térségi szereplőkkel ● TÁMOP 1.4/3 – Helyi foglalkoztatási megállapodások létrehozása

ÁFSZ stratégia és operatív programok VIII. Szervezetfejlesztés ● TÁMOP 1.3/1 – Komplex rehabilitációhoz kapcsolódó fejlesztések ● TÁMOP 1.3/2 – Egyablakos rendszer kialakítása ● TÁMOP 1.3/4 – Munkaerő-piaci információs rendszer fejlesztése ● TÁMOP 2.2/1 – A szak- és felnőttképzés struktúrájának átalakítása ● TÁMOP 5.4/2, TIOP 3.1/2 – Akadálymentesítés

ÁFSZ stratégia és operatív programok IX. Stratégiai irányítás és forráskoordináció megteremtése ● TÁMOP 1.3/6 – Stratégiai irányítás és területi tervezés támogatása ● TÁMOP 1.3/7 – Foglalkoztatáspolitikai döntések megalapozása

ÁFSZ pénzügyi terv