H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A Bálint Márton Általános és Középiskola
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Nyílt napok látogatottsága
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Szűts József Általános Iskola
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
as tanév Záró értekezlet.
Árpád Fejedelem Általános Iskola
A kolozsvári Báthory Líceum
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Összeállítója: Farkas István
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Skype motívációs szerepe
Társadalmi Megújulás Operatív Program A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Ikervári ÁMK Hosszúperesztegi.
TÁMOP / Az Eötvös Károly Megyei Könyvtár és Közművelődési Intézet részvétele a tanórán kívüli nevelési feladatok ellátásában szakkörök.
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Nyugodt légkör, barátságos környezet játszóudvar műfüves pálya.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Szeretettel köszöntjük a projektzáró nap résztvevőit !
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Az eredményesség mérése és szakmai ellenőrzés Összeállította: Barcziné Horváth Márta iskolaigazgató, IPR szakértő Kocsis Gáborné IPR szakértő.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
DARUS a gyermekekért.
SZMK Értekezlet május 9..
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Előadás másolata:

H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP-3.1.4 pályázat „Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés- innovatív intézményekben” H Ú S V É T P R O J E K T Móricz Zsigmond Oktatási Intézmény Alsó tagozat Tiszakécske Időtartama: 3 hetet meghaladó projekt 2010.március 8-tól április 1-ig A projekt írói és megvalósítói: - Ádám Sándorné, - Tóth Jánosné - Tóthné Laczkó Eszter A projektben résztvevők: -70 tanuló az 1.a, 1.b, és az 1.c osztályokból - osztályban tanító pedagógusok - szülők - Kristóf Márta mézes-bábos népi iparművész - Kapásné Cseh Anikó kézműves

Projekt indoklása: A húsvéti ünnepkör megismerése sokféle tevékenységgel. Tavaszvárás. Hagyományőrzés. Népi kultúránk ápolása, megbecsülése. Projekt célja: az osztályközösség fejlesztése, a tanulók és a szülők jobb megismerése a tanítási órákon és tanításon kívüli időben minél több ismeretnyújtás, élményszerzés húsvéttal kapcsolatosan hagyományápolásra, hagyománytiszteletre nevelés érzelmi nevelés: a család szerepe, vallás a kézműves foglalkozások örömeinek megismertetése tanulóinkkal az osztályunk díszítése, a húsvéti hangulat megteremtése húsvéti ételek, receptek, táplálkozási szokások a „böjt” fogalmának feldolgozása gyűjtőmunkák és egyéb feladatok elvégzése húsvéttal kapcsolatosan verstanulás, mesedramatizálás különféle mérések és számítások végzése matematika feladatok megoldása népi gyermekjátékok és dalok tanulása technikai és rajzos alkotások létrehozása testmozgás teremben és szabadban, tréfás feladatok a húsvéttal kapcsolatosan színházlátogatás kirándulás a Vadasparkban Kapcsolódó tárgyak: magyar nyelv és irodalom - ének-zene, néptánc matematika - etika környezetismeret - testnevelés technika, rajz - szabadidős foglalkozás