Www.tenyleg.com. „Valóban azok a nevetségesek, akik őszintén beszélnek a múltjukról?”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szakmán innen, szakmán túl Kirándulás a Felvidékre.
Advertisements

Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe el kell tőle búcsúznod?
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.
MaYoR elektronikus napló
Digitális világ A digitális reklám
Facebook az osztályban Cseh Gabriella Budapest 2013 Szeptember 27.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Életkor – második látásra 2 éves az „Öreg a Nénikéd!” MFP 50+ Konferencia 2010 március 31 Kerényi Péter.
Életképek a reformkori Magyarorszogról
Süveges László Tanárom neve: Szabóné Székely Éva
Közösségi portálok használata (Etikett, veszélyek..)
Bibó István: Eltorzult magyar alkat, zsákutcás magyar történelem
JÓ GYAKORLATOK AZ IKT ISKOLAI ALKALMAZÁSÁBAN
Előadó: Bordás Bertalan
Magyarország népességének alakulása a honfoglalástól napjainkig
Főző Attila László főszerkesztő-helyettes Számítógéppel segített kollaboratív tanulás.
1848/49-es szabadságharc nemzetiségi, kisebbségi vonatkozása
Forradalmi költészete
Ruby nyelv. Története Yukihiro Matsumoto (szül ápr. 4.) alkotta meg, az ideális script nyelv hosszú eredménytelen keresése után. A lehetséges jelöltek.
A Szerb,Horvát,Román és Szlovák Nemzetiségi kultúra kibontakozása Készítette: Rezi Noémi.
Készítette: Klapka Roland És Szőnyi Mihály
TÖRTÉNELEM TANTÁRGYBÓL
A „vörös gróf” és a „geszti bolond”
Tildy Zoltán.
1956. október 6. Műegyetem Október 23. Petőfi szobor Parlament Bem tér.
1956-osok életút jellegzetességei a Kádár- korszakban Szerző: Makai Vivien Konzulens: Dr. Valuch Tibor Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Szociológia.
GYAKORLÁS.
Bevezetés a terminológiába. input output Gépi feldolgozás Jelentés- független Jelentés- függő Információfeldolgozás.
Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe... el kellene tőle búcsúznod?
MAGYARORSZÁG AZ ELSŐ VILÁGHÁBORÚBAN
Az 1848–49-es forradalom és szabadságharc
Közösségi oldalak: újabb aspektusok a kapcsolatokban Dr. Kósa Éva PPKE, BTK, VJK Internet konferencia Szeptember
MÁRCIUS 15. Antal Márton Mohácsi Mihály 5/A.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
MTA Regionális Kutatások Központja Magyar-szlovák agglomeráció Pozsony környékén - Közszolgáltatás fejlesztési hálózat Pozsony határon átnyúló agglomerációjában.
A magyar nyelv történetének főbb korszakai
Egy kis ország nagy reményekkel 1956
Egyetemek és vágánsok 14/A.
7 érv a virtuális világban való tanulásra Christel Schneider, ICC Gerhilde Meissl-Egghart, talkademy.
Petőfi és a média 27/A.
Egy napon azt kérte az osztálytól a tanárnő, hogy minden osztálytársuk nevét írják föl egy lapra úgy, hogy a nevek mellett maradjon egy kis üres hely.
Közösségi portálok használata
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
A magyarság őstörténete
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
INNET Az interaktív térkép Duray Zsuzsa. Mi is az interaktív térkép? Olyan kép- és hangzóanyagokat, feladatokat tartalmazó felület, amely bemutatja a.
SZÉCHENYI ALKOTÁSAI.
Kelet-Közép-Európa értelmezése
A ROMANTIKA életérzése, világszemlélete stílusirányzata A XIX. század
Márciusi ifjak MINTAFELADAT.
Vörösmarty szerepe a reformkorban
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
A magyar nyelv finnugor rokonsága 5.
Sétahajózás a Dráván A Dráva, Magyarország egyik legvadregényesebb és legtisztább vizű folyója. Néha olyan érzése támad az utazónak, hogy egy dzsungelfolyón.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
A gyerekek így képzelik el az I. Világháborút
1848. Március 15. Krizsán Pál.
1968 franciaországi eseményei A Petőfi Sándor Gimnázium bemutatója.
Online közösségek működése, működtetése Digitális Pedagógus Konferencia – Budapest, május 25.
Informatika. A pályázatról Az informatika rejtelmei határon innen és túl címmel az alsóbodoki Magyar Tannyelvű Magán- szakközépiskola, mint partneriskolával.
Osztrák - Magyar kiegyezés 1867
Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét.
A törvényes forradalom
Online közösségek pedagógusoknak
Az európai nagyvárosok népesedés szerinti típusai
PETŐFI SÁNDOR Készítette: Bíró Anna. GYERMEK- ÉS IFJÚKORA január 1- én született Kiskőrösön Édesapja: Petrovics István – mészárosmester és kocsmáros.
40. GLOBALIZÁCIÓ ÉS GLOBÁLIS FOLYAMATOK.
3. osztályban.
Előadás másolata:

„Valóban azok a nevetségesek, akik őszintén beszélnek a múltjukról?”

Videók •Dolák-Saly Róbert két rövid paródiája •12 db néhány perces interjúfilm a sumer- magyar rokonságról •Előkészületben: 1 órás interjúfilm a pilisi „Ősbudáról”, több részletben

„a Cáfolós rovat sorra veszi hamis történelmi mítoszainkat”

Előkészületben: •1848-as mítoszok. Tényleg a Rothschildok verették le a magyar szabadságharcot? •Mítoszok Che Guevaráról, Trockijról és társaikról •Mítoszok a bankokról és bankárokról (Különös tekintettel Drábik János állításaira)

„minden nép birkózik a történelmével” – Mások háza tája

„hadi dicsőséget kreálunk, közben a kultúra terén elért sikereinkről megfeledkezünk” – Melldöngetős rovat

Aktuális rovat - történelemszemlélettel foglalkozó időszerű írások

„a mohácsi katasztrófát a zsidók okozták?”

„nem veszünk tudomást Kaiserfeldről, pedig szerepe volt a kiegyezésben”

„a »szocialista«korszak megszépítése egy tőről fakad a Horthy-kor mosdatásával”

„az a küldetésünk, hogy harcoljunk a fejlett nyugat civilizációs mérgei ellen?”

„…hogy vitték oda, ha nem volt a közelben hajógyár? Miképpen kötött ki, ha nem voltak még kikötők? Mi köze volt a sóhoz, milyen volt az első osztály?”

„A Habsburgok találták ki a finnugor nyelvrokonságot, hogy elvegyék múltunkat?”

Néha mi is kipróbáljuk, milyen áltörténelmet írni…

Petőfiék üzenetei a Facebookon:

Mihály Táncsics: Vágom. Petíciót akartam írni, csak a szakállam beleakadt a klaviatúrába. Szóval mi ez? Pál Vasvári: Nem hallottad? Párizsban kitört a forradalom, Kossuth Pozsonyban osztotta Metternichet.

A Petőfi-FB-ot •Több ezer látogató nézte meg a honlapon •Más honlap is átvette •Szintén népszerű volt a Politikai Bizottság a Facebookon májusban

•Legutóbbi Aktuális : egy interjú…

„…ebben a logikában én hazudtam neked. - - Nem feltétlenül. … azt gondoltam, talán a tanárnak is hazudtak. És a tanár tanárainak is…”

Az interjút •16 ezren olvasták a honlapon az első néhány napban •átvette a 444.hu, a cink.hu, a Poszt magazin (ezekről tudunk eddig) •28 ezren nézték meg a FB oldalon, több százan megosztották

Előkészületben az Aktuálisba: •A Mozgó Világ mellett megmozduló diákok – 1983 •Boszniai piramisok •A Duna TV és Echo TV történelmi adásairól (Hagyaték, Világpanoráma stb.) •Felvidéki Katyn – a kutatások mai állása

Adatok : • személy látogatta meg a honlapot (ebben a többszöri látogatások nincsenek benne, ezek százezres nagyságrendűek) •2700 felett vannak a FB oldal lájkolói •A népszerűbb FB bejegyzéseinket ezer felhasználó látja, az átlagosakat is több ezren.

Kapcsolatok •A honlap anyagából 2 oldalnyit közöl minden magyar BBC History szám •Együttműködünk a siraso.hu, hvg.hu, urbanlegends.hu, toriblog.hu, sulinet.hu, szkeptikus tarsasag.hu, tanarblog.hu, moderniskola.hu oldalakkal •A Népszabadságtól a Magyar Nemzetig tucatnyi fórum ismertette a honlapot

Van még tennivaló…