Minden, amit tudni akartál az on-line PR-ről (de nem merted megkérdezni) Dr. Sós Péter János, 2010. B. S WAN Partners

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Republikon Tolerancia-kutatások
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Gyülekeznek a felhők a felsőoktatás egén - avagy a cloud learning szárnyalása a kibertérben SERES – MISKOLCZI - FÓRIKA - LENGYEL.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
2014. június 28. Hálózati tanulás Hálózatok Internet Web 2.0.
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
Új online technológiák: lehetőségek és kihívások Kerese István Fejlesztési platform üzletág igazgató Microsoft Magyarország
Az Internet adta lehetőségek
Internet ismeretek II..
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
E-LEARNING ÁLTAL TÁMOGATOTT KÖNYVTÁRI MUNKAFOLYAMATOK
Információs Társadalom- és Trendkutató Központ 1111 Budapest, Műegyetem Stoczek u St ép 108. • Telefon: • Telefax: •
 Információs társadalom – a fogalom és ami mögötte van  Másvilág – fiatalok az információs társadalomban  Útikalauz stopposoknak – ifjúsági munka virtuális.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
2009. november 30. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 12. előadás.
Előadássorozat a Független Pedagógiai Intézetben fupi.hu Az internet: miért, hogyan? 6 / 10. Csada Péter Csada Bt. cspc.hu.
2009. október 12. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 6. előadás.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
Felhasználói tartalmak A kötöttségek nélküli publikálási lehetőségek kinyíltak Web2.0-ás technológia: Tovább bővült a lehetőségek tárháza Egyszerű publikációs.
Közösségi portálok ajánlott használata
Közösségi portálok használata
Közösségi oldalak Készítette: Tóth Petra Felkészítő tanár:
TT Kovács Sándorné.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Közösségi oldalak használata
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Digitális világ – interaktív táblán
Digitális világ MediaSmart Hungary.
E-learning Kovácspál Eszter.
Az informatika szerepe a XXI.század múzeumaiban
2009. november 16. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 10. előadás.
2009. november 23. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 11. előadás.
2009. október 19. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 7. előadás.
2009. október 5. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 5. előadás.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
A TAMOP projektek az világhálón. Miről lesz szó ? A kommunikációs terv és arculat A meglévő honlapok vizsgálata domain használat arculat tartalom.
K épeslapon érkező látogatók _______________ _______________ Gáspár Attila INTEGRITY Kft.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
WEB 2.0. Amiről szó lesz… Web átalakulóban, a WEB 2.0 –Újszerű weboldalak… –Első a tartalom! –A felhasználók hatalomátvétele?! –A Web mint platform –
Sün? LOL! Politika 2.0 Aki a figyelmüket kéri: Dr. Sós Péter János KJF.
A XXI. századi három testőr (avagy a hálózat bosszúja)
Az Internet alkalmazásai
A StoreWizard webáruház bemutatása
A tömegkommunikáció.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
A böngészőprogram használata. A böngészők értelmezik a html nyelvet, a javascript kódokat és a php kódokat is. Majd ezeket lefuttatja, és azok alapján.
Nagy Regina Az információkat tartalmazó interaktív eszközökre, mint félkész termékekre kell tekintenünk, amiből a felhasználó saját.
E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS . E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS Az elektronikus posta ( ) olyan rendszer, amelynek segítségével más felhasználók számára.
Előadássorozat a Független Pedagógiai Intézetben fupi.hu Az internet: miért, hogyan? 2 / 10. Csada Péter Csada Bt. cspc.hu.
Jogi informatika1 INFORMATIKA III. alkalom szeptember ELŐADÓ.
A web története és statisztikái. World Wide Web előtti internet, internet előtti hiperszöveg.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Internet és kommunikáció
Előadás másolata:

Minden, amit tudni akartál az on-line PR-ről (de nem merted megkérdezni) Dr. Sós Péter János, B. S WAN Partners

dr. Sós Péter János2 A „kályha” 0 1 Két jel, amely megváltoztatta a kommunikáció világát

dr. Sós Péter János3 Az Internet Igaz legenda  A világhálót hadi meggondolásokból hozták létre: egy olyan hálózat, amelynek nincsen(ek) középpontja(i) – ezért meg sem lehet azt (azokat) semmisíteni  Az Internet szülőatyjai: J. C. R. Licklider és Lawrence RobertsJ. C. R. LickliderLawrence Roberts  A WWW-t az európai fizikai kutatás fellegvárában, a CERN-ben fejlesztette ki 1989-ben Tim Berners-Lee.  Széles körű elterjedésében az NCSA-ban (Nemzeti Szuperszámítógép Alkalmazási Központ, Illinois-i Egyetem, Egyesült Államok) létrehozott Mosaic böngésző (WWW kliens szoftver) játszott nagy szerepet. Joseph Carl Robnett Licklider

dr. Sós Péter János4 Technológia Séma:  A hálózatban az üzenetet a számítógép kis csomagokra bontja és külön-külön indítja útnak a cél felé  A csomagok más-más úton jutnak el a célhoz – mindig az abban a pillanatban legcélszerűbb, legkevésbé forgalmas úton  A célban a fogadó számítógép összeállítja a csomagokat Speciális „nyelvek” (HTML, HTTP) és böngészők (az első a ViolaWWW, azután a Mosaic Web Browser, s ebből a Netscape)

dr. Sós Péter János5 Net-penetráció Az Internet elterjedésében két nagy momentum játszott közre  Az államok – elsősorban az USA – felismerték az információforgalom jelentőségét (Al Gore alelnök: Information SuperHighway)  Az érdekelt cégek felismerték, hogy az Internetben nagy üzleti lehetőség van (IBM és számítógépgyártók; Microsoft és egyéb software-készítők; a kábel- és telefontársaságok) Az egyes országokban más-más sebességgel hatolt és hatol be az Internet Magyarország:  Az Internet-penetráció az utóbbi 2 évben gyorsult fel  ahol van net, ott többnyire már széles sávú

dr. Sós Péter János6 Mindennek az alapja: a tartalomszolgáltatás Nem kőtáblát, könyvet, festményt, képet, hangot készítesz: Csak TARTALMAT! … és ezt bármilyen formában sokszorosíthatod!

dr. Sós Péter János7 Tartalomszolgáltatás A tartalom független az eszköztől, amit használsz  Tartalomszolgáltató (Content Provider) vagy  Meg kell találnod a megfelelő eszközt  Ez a tartalomtól és a célközönségtől függ Régen  hagyományosan elkülönült a tartalom előállítása és a tartalom publikálása  Szerzők  Kiadók  Befogadó közönség  Korlátozott visszajelzési lehetőség (kritika) Ma  a tartalom előállítója közvetlenül publikálhat is  Szerző  On-line publikálás  Közönség  Szerző  Azonnali visszajelzés, interaktivitás  A digitális információ tehát egyben a klasszikus centralizált, diktatórikus kiadói és médiamodell végét is jelenti.

dr. Sós Péter János8 Feltételek Technikai:  CD-ROM és DVD  Digitális fényképezőgép és videokamera  Digitális hang- és képrögzítés, -tömörítés: mp3, mp4  USB és FireWire csatlakozás (minden mindenhez) Gazdasági:  Az eszközök már a középosztály számára is megfizethetőek  Ezen belül is sok eszköz 10 ezer Ft alatt van Infrastrukturális:  Ingyenes blogterek  Ingyenes közösségi médiafelületek (Web2.0)  Ingyenes videómegosztók  Ingyenes (a DSL vonalakhoz kapcsolt) FTP tárhelyek  Olcsó (vagy ingyenes) honlap-építő szoftverek  Széles körben elterjedt képszerkesztő szoftverek (PhotoShop, Studio, stb.)

dr. Sós Péter János9 A Nagy Áttörés: Web2.0 Hagyományos levél, egy  egynek Hagyományos tömegkommunikáció, „Web1.0” egy  sokaknak Web2.0 (közösségi média) sokak  sokaknak A működés új feltétele: olyan közösségi felületek, ahol minden résztvevő fogadhat és szolgáltathat tartalmat, kommentezhet, cseveghet A közösségi médiában mindenki egy időben lehet tartalomfogadó és tartalomszolgáltató

dr. Sós Péter János10 Fontos tudni! Ami egyszer felkerült a netre, soha többé nem lehet levenni onnan  Rákattintanak, eltárolják, később újra felteszik – a tartalom útja követhetetlen  A keresők eltárolják a pillanatnyi állást („cashed content”) Minden megadott adatod, oldalbeállításod profilképzők, kapcsolati térkép-készítők alapanyaga lesz  Fejvadászok, HR-esek üzemszerűen használják az iwiwet, Facebookot, hasonló oldalakat  … jónéhány esetben illegálisan is.

dr. Sós Péter János11 Nyitott kérdések Hol maradnak a szerzői jogok?  Általánossá válik a jogvédett művek lopása, terjesztése Igaz-e, amit látunk?  Sohasem tudhatjuk, hogy a kapott tartalom valódi-e, vagy hamisított Hol marad a személyiségvédelem?  Bárki közreadhat hamisított, módosított vagy lopott dokumentumot, fényképet, videót, stb. Miből finanszírozzák?  A közösségi felületet nyújtók reklámokkal finanszírozzák a webhelyeiket  A videó-megosztók eladhatják a rákattintók profiljait

dr. Sós Péter János12 A Web komplexitása Többé már nincsen értelme külön beszélni reklámról, PR- ről, külső és belső, helyi és nemzetközi kommunikációról Ez már lényegét tekintve is integrált kommunikáció  Eszközei: a (mozgó) kép, a hang, a szó együtt („rich media”) Új elem: az interaktivitás  A képernyő előtt egy kattintással juthatunk több információhoz…  … utánanézhetünk mások véleményeinek  …vagy akár vásárolhatunk is  …és kifejezhetjük a saját véleményünket

dr. Sós Péter János13 Új közlési módok Vírusmarketing (Viral Marketing)  Lánclevelek: elindítás után exponenciálisan terjednek  Hátrányai  Terjedelmi korlátok: max. 2-4 Mbyte  Nem kapunk visszajelzést a terjedésről  Videó-megosztók:  Magasabb terjedelmi korlát (akár 100 Mbyte is, folyamatos letöltéssel  Vásárolhatunk információt a terjedésről Közösségi média felületek  Meghatározhatjuk, ki láthatja  De ez is terjedhet lánclevélként  Azonnali visszajelzések Csevegő-szobák  Élő kisközösségek alakulnak ki  Kiváló terep az áláczott PR-nek

dr. Sós Péter János14 Új műfajok: „Fan Fiction” Népszerű művek rajongói webhelyein változatok, kiegészítések, kapcsolódó irodalmi és zenei művek, fantázia-játékok, rajzok  Kialakultak az ismert szerzői körök  Azonnali értékelések  „Változatok változatai”

dr. Sós Péter János15

dr. Sós Péter János16

dr. Sós Péter János17 Új műfajok: a.pps fantázia világa PowerPoint alapú összeállítások, azonnali vetített formátumban (.pps)  Fotósok művészi alkotásai  Festők, képzőművészek művei  Tematikus összeállítások (az autózástól a soft / hard pornóig)  Furcsaságok, érdekességek Külön iparág: a – közönségcsábító – turisztikai összeállítások  Állami-regionális turisztikai promóció Terjesztése: vírusmarketing (lánclevél)

dr. Sós Péter János18 Új műfajok: Rendszeres hírlevelek, cikkek Saját médium Kimerítik az „aktualitás” és „periodicitás” követelményét Terjesztésük: vírusmarketing (lánclevél)

dr. Sós Péter János19 Új műfajok: a Blogok „Log”: hajónapló, napló  Weblog Személyes, családi, közéleti, fotóbemutató, stb.  Magyarországon a politika tette különlegessé: a 2006-os tavaszi választási kampányban pl. Gyurcsány Ferenc blogját önálló információ-forrásként használták  Pl. a madárinfluenza hírt 1 órával előbb közölte, mint az MTI  Mostanra minden politikai erő és személy használ blogot Profi? Amatőr?  A blogok gyakorlatilag önálló újságként működnek  Szelektálják a híreket egy igen szűk témakörön belül, és saját kommentjeikkel együtt publikálják  Profik és amatőrök együtt  Alapvető sajátosság: keverik tényközlést a véleménnyel  Néhány blog szerzője híressé /hírhedtté vált

dr. Sós Péter János20 Blogok a cégkommunikációban A vállalati blogok 2005 – 2007 körül terjedtek el Fő funkciójuk a belső kommunikáció  Általában a menedzsment  alkalmazottak útvonalon, intraneten  A visszajelzések meglehetősen korlátozottak, mert az alkalmazottak sokszor félnek az őszinte visszajelzéstől  Sok cégnél moderálják is a kommenteket  Közösségfejlesztő céllal is használnak belső, tematikus blogokat  Hasonló érdeklődésű alkalmazottak szervező ereje  A legtöbbször csevegő felülettel kombinálva Nagy cégek a külső kommunikációban is használják  Igen hatékonyak a márkavédelemben válságkommunikációban, viták esetén 

dr. Sós Péter János21 Új műfajok: A PhotoShop-világ A politikai kampányokban használták előszeretettel  Először nyilvánvalóan a pártok kreatívjai indították…  …de mára népmozgalommá vált  Jellemzően lánclevélként terjesztik

dr. Sós Péter János22 Új népművészet A hagyományos népművészet kis közösségekben élt  tűz körül, fonóházakban, táncházakban, szájról-szájra terjedő (tehát nem írásbeli) művekben  ezért a művek formálódtak, csiszolódtak, a gyengék kihulltak Az Új Népművészet a „Világfaluban” él  természetes tere a közösségi média (Web2.0 felületek)  digitális formában létezik (nem formálódik)  a közösség azonban így is véleményt mond, szelektál Leszűkült a szakadék a „profi” és „amatőr” között Mindenki kiélheti a kreativitását és azonnal kaphat visszajelzést is

dr. Sós Péter János23 Hírportálok Négy irányból fejlődtek ki:  Nagy keresők többletszolgáltatása, mai mára elsődleges lett – pl. Yahoo)  Software-gazda vagy kommunikációs operátor többletszolgáltatása (és címcsapdája) – pl. MSN, Origo, AOL  Önálló kereskedelmi vállalkozás – pl. Index, Habostorta, Hírkereső  TV-ből vagy újságból-hírmagazinból önállósult – CNN, Fox, BBC, HVG, FigyelőNet, NOL, MNO, TV2, RTLklub  A TV-ből átalakultak már a digitális tévézés csíráit hordják magukban Ma már önálló videó-hír portálok is léteznek 

dr. Sós Péter János24

dr. Sós Péter János25 „Ellenséges” portálok

dr. Sós Péter János26 Az on-line reklám előnyei A hirdető szempontjából  Pénzügyileg racionális – a médiaköltség szempontjából kevesebb az ún. „meddőszórás”  Rugalmas – beállítható és módosítható hely-idő szerint A webhely működtetője szempontjából  Ugyanarra a helyre több reklám is felfér  Növeli az oldal információtartalmát  Pontosan mérhető a látogatottság A fogyasztó szempontjából  Interaktív – a figyelem felkeltése után azonnal rá lehet navigálni, pluszinformációt kérni  Könnyű a termék összehasonlítása  Ma már biztonságos a fizetés  speciális bankkártyák, PayPal rendszer, stb.

dr. Sós Péter János27 PR és reklám műfajok Klasszikus banner Szövegbe „rejtett” hivatkozás  hypertext, link Agresszív módok  Felugró ablakok, előtolakodó ablakok, lopakodó oldalak Spamek Fizetett hivatkozások keresőkben Lánclevél (vírusmarketing)  Pl. videó- és zenemegosztókon „Álarcos” reklámok  Kérdőívek, szavazások  Játékok

dr. Sós Péter János28 Profilképzés Főként a kereső- és hírportálokon, valamint a közösségi oldalakon  Alakítható a tematika, az elhelyezés, a színvilág, a design  A login (és az IP cím) azonosítóként működik  Minden, amit önként elmondunk magunkról (pl. az iwiw-en), vagy önként látogatunk (chat-témák), profilképző  Beazonosítható a látogatási gyakoriság, a témák gyakorisága Értékes alap-információk a hirdetők számára  Témában, színvilágban, időben és térben pontosabb a célzás – ezzel pénzt takaríthatnak meg  A profilok eladhatók hirdetés-tervezés céljaira  Néha bűnüldözési, állambiztonsági és terrorista-ellenes célokra is felhasználják

dr. Sós Péter János29 Keresőreklám – 1.

dr. Sós Péter János30 Keresőreklám – 2. Hogyan fizetünk? A fizetési séma: Pay-per-Click (PpC)  Csak akkor fizetünk, ha valaki rákattintott a megjelenésünkre Mennyit fizetünk?  Meglepő: amennyit akarunk!  … csak éppen a fizetett összeg határozza meg a megjelenésünk sorrendjét  Ha előbbre akarunk kerülni – pl. az első oldalra –, akkor többet kell fizetnünk. De néha a kevesebb is elég  A fizetett összeget rugalmasan változtathatjuk. Más helyütt más összeget ajánlunk fel Sok kijátszási kísérlet  pl. a konkurencia „rákattintó-automatái”

dr. Sós Péter János31 Keresőreklám – 3.

dr. Sós Péter János32 Keresőreklám – 4.

dr. Sós Péter János33 Keresőreklám – 5.

dr. Sós Péter János34 Keresőreklám – 6.

dr. Sós Péter János35 A közösségi portálok

dr. Sós Péter János36 A közösségi portálok

dr. Sós Péter János37 Twitter

dr. Sós Péter János38 Hirdetés a közösségi portálokon

dr. Sós Péter János39 Hitelességünk A PR lényege: a kétirányú kommunikáció. Ez kiteljesedhet a Web2.0-án  Az egyirányú kommunikáció csak propaganda  A visszajelzések viszont segítik a munkánkat Állandó jelenlét:  Ahogyan a „hagyományos” PR-ben a kommunikátornak „benne kell élni” a közösségben és a médiában, az új PR-ben valóban folyamatosan on-line kell lennünk  Nem bújhatunk a web site-unk sáncai mögé: meg kell jelennünk a közösségi portálokon is Tudnunk kell: a közösségi média kiveti magából a régi eszközöket, a hivatalos nyelvezetet  Ez a hitelességünket veszélyezteti

dr. Sós Péter János40 Médiafigyelés, tájékozódás A net-terjedés segítségével az információ- áramlás hihetetlenül felgyorsult  A sajtóközleményünk kb. 20 perc alatt terjed szét a hírportálokon – esetleg világszerte A médiafigyelés 24 órás, szünet nélküli munka  … különösen válsághelyzetekben (Early Warning)  Nem elég a hírportálokat figyelni, ügyelni kell a blogokra és a csevegő-szobákra is A médiafigyelés gépesíthető  RSS: monitorozza frissítéseket  On-line médiafigyelő szolgáltatók (pl. Newsagent)  Tagging: kulcsszavak rendszere, amelyekkel tájékozódhatunk  A kulcsszavak gyakoriságából „felhőket” képezhetünk

dr. Sós Péter János41 Közösségi jelenlét Az „Obama-jelenség”  A közösségi portálokon (Facebook, Twitter, MySpace, stb.) rajongói és támogatói csoportok szervezése  A csoportok tovább szervezték önmagukat  Állandó információs utánpótlás  Kis összegű adományok gyűjtése A rajongók megszólalási lehetőségre várnak – adjuk meg nekik  Képviselőink – álcázva vagy önmagukat vállalva – megszólalnak a csevegő-szobákban Szervezzünk közösségi felületeket a belső kommunikációban is  Meglepődünk majd, hogy mennyi pozitív visszhangot kapunk

dr. Sós Péter János42 Például a BMW 7

dr. Sós Péter János43 A valóság elől nem lehet elbújni Ne féljünk a kritikus hangoktól  Azok mindenképpen megjelennek a neten – de ha mi is jelen vagyunk, azonnal válaszolhatunk

dr. Sós Péter János44 Építsünk saját videó-megosztót &lng=hun Szervezzük meg a gyakori rákattintást, hogy előre kerüljünk a Google-en és a hasonló kereső-portálokon

dr. Sós Péter János45 Búcsúzás előtt… … a mostani előadás szófelhője

dr. Sós Péter János46 Integrált kommunikáció on-line Mi történt Valenciában, a központi piacon, november 13-án?  Egy „gerilla-marketing” akció az opera népszerűsítésére  A „flashmob”, a jó szándékú kultúra-támogatás és a happening keveréke  …világhírű azonban a YouTube és a facebook segítségével lett Nézzük 

dr. Sós Péter János47 Köszönöm szépen a figyelmet!