Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
S 1SCM© Siemens AG All rights reserved Útmutató a click4suppliers easy használatához Szállítói regisztráció.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A direkt marketing fogalma
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
Supershop adatbázis alapú megjelenési lehetőségek
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Adatvédelmi kérdések egy online tartalomszolgáltató mindennapi gyakorlatában Adatvédelem napja 2009.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
Keresőmarketing stratégiák
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Piller Rudolf SzélerőVép Kht.
A kommunikációs mix elemei
A SuperShop kártya sikere – mitől jó egy jó kártya? Nemcsics Róbert
ATL - mit hirdessünk és hol?
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
REMARKETING STRATÉGIÁK
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
1. Biometria az üzlet szolgálatában 2www.shopinscope.com.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
Haszon rendezvények médiaajánlat
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
Útmutató a click4suppliers easy használatához
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
SuperShop törzsvásárlói program
Előadás másolata:

Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök

 Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára küldjük ki a hirdető egyedi üzenetét  Optimail DM levél formájában  Lehetőségünk van a SuperShop adatbázisán direkt SMS kampány bonyolítására Direkt marketing

VMR, Median/Webaudit  Legnagyobb hazai online e-DM adatbázis  Több, mint cím  Kampányindítási lehetőség teljes és szűrt adatbázisra  Több, mint 50 szűrési lehetőség  holtszórás mentes & költséghatékony  Alapdemográfia  Iskolai végzettség  Foglalkozás  Érdeklődési körök  Van-e mobiltelefonja  Honnan internetezik és havi hány órát Optimail – e-DM rendszer

4 Nem elég „szofisztikált” az adatbázis? Van megoldás! •Henkel – Somat3in1 kampány •Célcsoport: Nők, 18-49, háztartásban van mosogatógép •Cél:Márkaismertség növelése, vásárlói klub bővítése •Üzenet:1) Aki regisztrál, ingyenes termékmintát kap •2) Somat klubtagok ingyenesen Somat Women’s Net életmód magazint kapnak •Probléma:Ilyen célcsoportra nem tudunk szűrni •Megoldás:Adatbázis mélyítése a Henkel-el együttműködésben

5 Adatbázis mélyítése kérdőívvel Ha már mélyítünk, gondoljunk a jövőre! Kérdőív a háztartási gépek elterjedtségéről

Tesco – e-DM • Cél: hírlevél adatbázis építés nyeremények segítségével, a teljes adatbázisból minél több regisztráció elérése • Szegmensek meghatározása: 7 különböző célcsoport szegmens, státusz, kor és nem alapján • Tesztelési szakasz: 7 célcsoportnak 3 féle levél kiküldése 3 féle tárggyal • Teszt kiértékelése • A kiválasztott levelek és tárgyak kiküldése

I. Tárgy teszt  7 szegmens kiválasztása  Szegmensenként 3 tárgy felajánlása  Cél: a lehető legjobb tárgy megtalálása II. Kreatív teszt  Szegmensenként 3 kreatív bemutatása  Cél: a lehető legjobb kreatív megtalálása III. Konverziós teszt  Konverzió szerinti párosítás alapján Tesztelés 3 ütemben

Tárgy teszt Győztes tárgy a tesztelés során: Megnyitás: 97,33% A pénzt mi adjuk Önnek: költsön el 1 millió forintot a Tescoban! Közepes tárgy eredménye: Megnyitás: 60,25% Igen, ajándékba adunk 3 Sony autóhifi-t! Mire vár? Leggyengébb tárgy: Megnyitás: 43,95% Így még soha nem szólt az autórádiód! 3 Sony autóhifi ajándékba!

A kreatív teszt eredménye SzövegesGrafikus HTML 1 Grafikus HTML 2

A legjobb tárgy és kreatív összehasonlítása konverziós méréssel Legjobb tárgy: Szeretne 1 millió forintért vásárolni? Legjobb kreatív

Végeredmény szektoronként

•Legjobb eredmény: 55,86 % klikk arány •Összesített eredmény: 30, 85% klikk arány •Legrosszabb eredménye lehetett volna: 19,39% •Fontos!  időt adni a tesztre (tárgy, kreatív, konverzió)  energiát és büdzsét fordítani a nagy kampányra előkészületeire Éles kampány kiértékelése

Supershop – SMS kampány  A SuperShop az első hazai többvállalatos törzsvásárlói hűségprogram.  Az [origo] Adhouse jogosult arra, hogy a Supershop program adatbázisán direkt SMS kampányt bonyolítson le.  SMS adatbázis: fő  Targetálási lehetőségek  Alapdemográfia  Iskolai végzettség  Foglalkozás  Jövedelem  Háztartás  Autóval rendelkezik-e  , mobil, vonalas telefon A fenti minták szigorúan csak illusztrációk, a megjelenés ettől elhelyezésében és méreteiben is eltérhet!

DM kampány előnyei  Több szempontból szűrt, affinis célcsoportot ér el  Lehetőség van perszonalizált üzenet közvetítésére  Alkalmas információgyűjtésre, kutatások lebonyolítására  Saját tulajdonú adatbázis építhető a használatával  Magas a visszajelzési, válaszadási arány

Köszönjük a figyelmet!