VI. Interaktív Tábla Konferencia

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

Forrás: Educatio folyóirat 2003/III szám, - E-LEARNING / Buda András: Virtuális oktatás című cikke Előadó: Burai István György cím:
TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
Az olvasástanítás módszere:
Az úgy kezdődött, hogy… Tavalyi előadás a digitális tankönyvekről :
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
Végszó Unused Section Space 1 Slides before 1st Section Divider
3 perc Tanári tevékenység Tanulói tevékenység Munkaforma • Bevezető • A pedagógus felvázolja a tanóra témáját. • Aktív figyelem • Frontális osztálymunka.
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Komplex Instrukciós Program
Online tanulásszervezés és társadalmi szerepvállalás lencse máté igazgyöngy alapítvány digitális nemzedék konferencia március 29.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
MULTIMÉDIA és ELEKTRONIKUS TANULÁS I. (Oktatástechnológia) 4. konferencia.
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Értékelés a pedagógiában
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Veszelszkiné Huszárik Ildikó Kiskunhalas, Bibó István Gimnázium
E-learning és a multimédia
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
RE-PE-T-HA Angol Módszertani Munkacsoport Dr. Csépes Ildikó
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
A pedagógusok valós igényei, a digitális tananyagfejlesztés aspektusai Eger, október 12.
MS IT Akadémia Sisák Zoltán kuratóriumi elnök HTTP Alapítvány.
A tanári munka támogatása a szakképzésben
Info-kommunikációs Technológia Nedeczky Veronika Sulinet
Piac és Profit Május 8. Kockázatkezelés a kapcsolatok hálójában.
Elektronikus könyvtárak a mobil világban „BESZÉLJÜNK EGYMÁSSAL, TANULJUNK EGYMÁSTÓL!” Könyvtárak összefogása a tudásért Országos Könyvtári Napok
E-learning Kovácspál Eszter.
NYME Bolyai János Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium Szombathely
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
Frontális pedagógia helyett „konstruktivista” pedagógia Dr. Magyar Bálint Oktatási miniszter október 12.
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
Kompetensek lettünk? június 27..
Zrínyi Miklós Általános Iskola
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Az Apáczai Kiadó 7-8. évfolyamos matematika tankönyveinek bemutatása
Gyógypedagógiai munkája  váci intézet /Váci Siketnéma Intézet/ tanára  Tanítványai a „kezdő magyar siketnémák”  1808-tól igazgatója  Simon.
OK! Tanársegéd Online Könyvek
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
Tankönyvellátás
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV , TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE TÁMop B/ Műhely
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
TIOK IKT – összefoglaló Nagy Regina Sulinet Programiroda tartalomfejlesztési szakértő.
Rendezvényszervezés Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok! Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok!
Tanulói laptop használata a tanítási órákon
Educatio LMS Halácsy Katalin II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola BeTISZK, MiTIOK tagiskola.
Videotanar.hu. Kezdetek Csetényi Csaba – a projekt életre hívója 2013 Nemzeti alaptantervben meghatározott tudás 12 tantárgy Szakmai partner:
Online közösségek működése, működtetése Digitális Pedagógus Konferencia – Budapest, május 25.
ICT (Information and Communication Technologies) IKT (Információs és Kommunikációs Technológiák) IKT pedagógiai értelmezése ○ Informatika tantárgy ○ Más.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Tanév előkészítő fórum szeptember Bedőné Fatér Tímea Szakmai blog: Magyartanítást.
MODULÁRIS OKTATÁS A TANULÁS TANÍTÁSA Megvalósító: Kisné Takács Ágnes
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Nemzeti Köznevelési Portál
Tanítási filozófia Gyetvai Anna.
Online közösségek pedagógusoknak
Kompetencia alapú szakoktatás
Flip-It! Online kurzus mentor szemmel
A puding próbája avagy a GEOMATECH a gyakorlatban
Mi mit miért? Mottó: nem értünk hozzá!
Matokos, avagy okoseszközök matematikaórán
Előadás másolata:

VI. Interaktív Tábla Konferencia Műszaki Kiadó 2011. szeptember 30. HUNDIDAC 2011 Kiállítás Orgován Katalin ügyvezető igazgató, Műszaki Kiadó

A Műszaki Kiadó régen

A Műszaki Kiadó ma Több mint 1000 gondozott címmel a második legnagyobb tankönyvkiadó 1–12. osztály: humán és reál tárgyak Szakképzés: 17 szakmacsoport Digitális tananyagok, online könyvek stb.

Az e-tanárikar online tanári közösség aktív tagjai 2011. október 1-jén 4045

e-tanárikar www.e-tanarikar.hu Online közösség, akiket érdekel a digitális oktatás Digitális tananyag-megosztás Hírek/Aktualitások A hónap/év online tanára pályázat www.e-tanarikar.hu

Valami végérvényesen megváltozott az oktatásban is Frontális <-> Csoport Magoltatás <-> Tanulni tanítás Egyéni teljesítmény <-> Együttműködés Nyomtatott tankönyv egyeduralma <-> Internet sokszínűsége, varázsa

Könyvtár anno… a tudás tára nyitvatartási időhöz, helyhez kötött

… és ma bármikor, bárhol elérhető Ma a diákok 54%-ának 50-nél is kevesebb könyve van otthon

Lehet választásunk?

Új generációs tankönyvek a virtuális térben! Szóljunk a gyerekekhez abban a környezetben, ahol ők otthonosan mozognak Új generációs tankönyvek a virtuális térben!

Bárhol: iskolában, útközben, otthon Miért OK az OK!? Bárhol: iskolában, útközben, otthon PC-n, interaktív táblán, tableten, okostelefonon Lektorált többlettartalmak (hotspotok): animációk, tesztek, feladatlapok, képek, videók, megbízható forrású linkek stb. Saját jegyzetek elhelyezése és megosztása a diákokkal

OK! Könyv hozzáadott értéke a tanárnak, diáknak? A tanár kivetítheti a könyvet, így segíti a figyelem felkeltését, fenntartását Kinagyíthat egy részletet, segít a fokuszálásban, a feladat megértésében A többlettartalmak segítik a megértést, pl.  animációk, képek, videók; ellenőrzött, megbízható linkek a begyakorlást és önellenőrzést, pl. tesztek az ellenőrzést, pl. feladatlapok A tanárnak és a diáknak tartalombővítésre is van lehetősége: szöveges jegyzetek hangjegyzetek fájlok linkek Saját tartalom megosztása: a pedagógus megoszthatja a saját jegyzeteit, fájljait a diákokkal mindezt akár differenciáltan, csoportokra bontva a diákokat

Minden iskola saját belépési kódot kap 4 online könyv havonta cserélve Hotspotokkal kiegészítve Kipróbálhatja tanár, diák, szülő

Miért jó a Virtuális Könyvespolc Program az iskolának, tanárnak? Eszköz egyre több van, a pedagógusok a könnyen elérhető tananyagot hiányolják Egyszerűen használható, segítség az első lépésekhez Kész anyagok, lektorált tartalmak rendszerezve, a könyvespolcra készítve

Az októberi könyvespolcon Matek 1. Matek 6. Földrajz 7. Történelem 11.

X 5000 32 könyv 13 kg 160.000 db könyv 65 tonna könyv 4 kamion papír 130 tonna fa

Köszönöm a figyelmet, várom a kérdéseiket! Orgován Katalin ügyvezető igazgató MŰSZAKI KIADÓ