SEO ELEMZÉS A webtarhely.xstudio.hu webtarhely.xstudio.hu PORTÁL RÉSZÉRE.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hogyan jutunk információkhoz az interneten
Advertisements

Keresőrendszerek.
Meglévő előfizetés meghosszabbítása a Vodafone Online Shopban
Zoological Record adatbázis bemutatása A Web of Knowledge platformon Tóth Szász Enikő
Kereső program használata Készítette: Berger Nikolett
HTML nyelv Hiper-Text Markup Language 1. óra.
Orbán Éva SZIE Állatorvos-tudományi Könyvtár Hagyományos és új terápiás eljárások az információhiány kezelésére Tanulságos esetek az Állatorvos-tudományi.
 A Web, kezdeti időszakában csak a szöveges file-okat kezelte.  Ma teljes körű multimédia szolgáltatásokat nyújt  Filmet,  Zenét,  Képeket nézhet.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Internetes források nem csak ZOOLÓGIA zoo/zoo03.ppt
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
Internet ismeretek II..
Hogyan tedd hatékonnyá weboldalad?
Mikor SPAM az kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az ről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az.
TDK-DOLGOZAT TDK-DOLGOZAT Keresőoptimalizálással kapcsolatos kérdőívek kiértékelése Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Témavezető: Dr. PATAKI Éva.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Áramlástan mérés beszámoló előadás
Áramlástan mérés beszámoló előadás
A web és működése A Világháló három szabványra épül:
Amit a HTML-ről érdemes tudni
10 RÓZSA SZÁL Önnek.
2009. április 3. Ficzkó Ildikó Honlapelemzés április 3. Ficzkó Ildikó
Honlapelemzés. miért?  tanulmányok  tapasztalatszerzés  előkészítő munkálatok: honlaptervezés  fejlődés.
Mi is az az Internet?.
WEBOLDALFEJLESZTÉS
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Bónácz Péter Compszerviz.hu
Az autizmusról É l e t e m a s p e r g e r - s z i n d r ó m á v a l.
Vizuális és web programozás II.
Kereső programok használata
Mitől jó a céges weboldal?
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
Google earth és a térinformatika kapcsolata
Aki keres, az talál? Igen, talál. Ki ezt, ki azt, de egy szót beütve a google keresőbe (pl.) mindig ugyanazt, hacsak nem kerültek fel új honlapok az adott.
A legjobb és legolcsóbb hirdetési lehetőségeket az interneten találjuk. Rengeteg ingyenes hirdetési oldal van, s ha otthon rendelkezünk internetkapcsolattal,
Cs ö kkentse a nemfizet é s kock á zat á t! Bak Bogl á rka Piac é s Profit – BKIK
Hogyan tájékozódhatsz magyar nyelven a 7DayWealth weboldalon Írd be a link keresőbe a 3. -ban kapott ezen személyes linkedet !
Keresőoptimalizáló eszközök ( S earch E ngine O ptimization tools )
Szemantikus keresők.
Vida Andrea SZTE Egyetemi Könyvtár
Az internetes keresőkben a felhasználó az őt érdeklő szavakra, adatokra kereshet rá egy általában egyszerű oldalon, egy beviteli mező és egyéb szűrési.
Az internetről.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
A Google teljes kihasználása. A legtöbb felhasználónak a webkeresés jelenti a Google legfontosabb funkcióját. Alapértelmezésben aktivált.
Előadóról Név: Zumpf Tamás
Regisztráció Katt a meghívólevélben lévő linkre!
A levéltári portál Felépítés, közös elemek #1 Címadás, domain-regisztráció Alapvető keresőoptimalizálási javaslatok: pathauto,
Keresőrendszerek.
Ha ezt az üzenetet megkapod …
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
Az internetes keresési módszerek
Web-programozás Lénárt Anett egyetemi adjunktus - PTE PMMK Rendszer- és Szoftvertechnológia Tanszék 2. Előadás Tananyag: A HTML nyelv meta elemei.
Oktatóprogram CINAHL keresés
Keresés a weben Kulcsszavas keresés: Google (
Nyelvi interfészek. IBM Watson 8:20 ill. 3:00.
Spanyolország gyöngyszeme: GRANADA Egy hobby portál kivitelezése.
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
A böngészőprogram használata. A böngészők értelmezik a html nyelvet, a javascript kódokat és a php kódokat is. Majd ezeket lefuttatja, és azok alapján.
Karakterek, bekezdések formázása
TÁMOP /1-2F Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam Keresések, regisztrációk Szepessy István 2009.
Adatkeresés az interneten
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Fülemüle informatika tehetségkutató verseny
Digitális témahét.
Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam
Vizsgaelőadás útmutató
CINAHL with Full Text Kiss Annamária
Vizsgaelőadás útmutató
Vizsgaelőadás útmutató
Előadás másolata:

SEO ELEMZÉS A webtarhely.xstudio.hu webtarhely.xstudio.hu PORTÁL RÉSZÉRE

Benchmarking MI A PORTÁL TÉMAKÖRE? (THEMING) DOMAIN ELEMZÉS webtarhely.xstudio.hu •Webtárhely (Webhosting) •Domain regisztráció •Adattárolás VS. SUBDOMAIN DOMAIN ÉS SUBFOLDER (alkönyvtár) (alkönyvtár) -erősíti a domaint az adott témakörben -nagyobb esélyünk van a domain mint márkanév népszerűsítéséhez - általában akkor javasolt amikor eltér a fő domain témakörétől, vagy más nyelven szeretnénk megjeleníteni a tartalmi oldalakat

Benchmarking HASZNOS INFORMÁCIÓK ElnevezésAktuális értékekMegjegyzések PageRank (PR) PR0 (0 - 10) (subdomain) Nem feltétlenül szabály, hogy egy oldal PageRank értéke nagy legyen ahhoz, hogy a találati listákon előkelő helyezéseket érjen el. - fő domain 301 átirányítás a subdomainre (OK) GOOGLE INDEX 17 (webtarhely.xstudio.hu) 15 (webhosting.xstudio.hu) 1 (xstudio.hu 301) 1 (xstudio.hu/contact.php 404) 36 (összesen) -Elég kevés tartalmi oldal kerül cachelésre -Az oldalak többsége túl általánosak (hírek, megrendelés, elérhetőségek stb.) nem fokuszálnak egy adott témakörre (pl. domain lefoglalás, webhoszting stb.) DUPLIKÁLT TARTALMI OLDALAK!!! WEBHOSTING ÉS WEBTARHELY KÜLSŐ HIVATKOZÁSOK 3 ( webtarhely.xstudio.hu ) Minél több MINŐSÉGI külső hivatkozással rendelkezik egy oldal, annál nagyobb esélye van, hogy előkelő helyezést érjen el a Google kereső találati listáin! A 3 külső hivatkozás sajnos egyetlen egy domain 3 különböző oldalairól vannak Az oldalnak mondhatni nincsenek külső minőségi hivatkozásai DOMAIN KORA (domain age) Nov. 24 ( regisztráció ) 2 éves domain nagyon fiatal domain  ARCHIVE2007. Jun. 7 Fontos, hogy egy domain alatt tartalmilag ne változzon a site témaköre Részletesebb elemzéshez nélkülözhetetlen a látogatottság elemzés (pl. GoogleAnalytics), Webmaster Tools adatok elemzése is.

Milyen kulcsszavakra érdemes optimalizálni WEBTÁRHELY WEBHOS(Z)TING Szóval akkor most melyiket is válasszam?

Milyen kulcsszavakra érdemes optimalizálni DOMAIN REGISZTRÁCIÓ NÉHÁNY JAVASOLT FŐ KULCSSZÓ-KOMBINÁCIÓ: -webtárhely -webtárhely szolgáltatás -webhoszting -domain regisztráció Egyedi oldal + „long-tail” témaszpecifikus kulcsszó-kombinációk

Helyezések Google találati listáin KulcsszóHelyezés google.hu URL webtárhely szolgáltatás138http://webtarhely.xstudio.hu/ olcsó webtárhely19http://webtarhely.xstudio.hu/ajandekdomain.html webtárhely szolgáltató53http://webtarhely.xstudio.hu/ webtárhely domain151http://webhosting.xstudio.hu/hirek.html korlátlan webtárhely109http://xstudio.hu/

Általános tartalmi és technikai szempontok TOP NAVIGÁCIÓ: •Hírek - Általános •Csomagok – Specifikus termékoldal •Megrendelés - Általános •Rendelés folyamata - Általános •GY.I.K – Lehetne optimalizálni •Elérhetőségek - Általános ÉSZREVÉTEL: Sajnos egyetlen egy specifikus tartalmi oldal van a portálnak! MILYEN JELLEGŰ OLDALAKRA TALÁLUNK A PORTÁLON JAVASLATOK: •Javasolt több specifikus tartalmi (egyénileg elkülöníthető szolgáltatások) oldalak létrehozása •Egy alapos kulcsszó kutatás elvégzése

Általános tartalmi és technikai szempontok META ÉS TITLE TAGEK Mi az ami fontos és miért? META KEYWORD •NEM FONTOS, •NEM FONTOS, (nem járul hozzá a Google találati oldalain való előkelőbb helyezéshez) •Ha mégis használjuk, max 10 kulcsszóval töltsük ki ami releváns az oldal témakörével és semmiképpen ne ismételjük a kulcsszavakat (SPAM - keyword stuffing) META DESCRIPTION •HASZNOS, •HASZNOS, de nem járul hozzá a Google találati oldalain való előkelőbb helyezéshez •Ha nem írjuk meg mi, akkor a kereső generál az oldal tartalmi részéből, ami számunkra nem feltétlenül kedvező •Tartalmaznia kell az elsődleges, esetleg másodlagos kulcsszó-kombinációkat •Hozzájárulhat a Google találati oldaláról való átkattintási arány (CTR) nőveléséhez! TITLE TAG •FONTOS, HOGY MINDEN EGYES OLDALNAK EGYEDI TITLE TAGJE LEGYEN! •Tartalmaznia kell az elsődleges kulcsszó kombinációt (+ brand elöl vagy a végén)

Általános tartalmi és technikai elemzés KULCSSZÓ-SÜRŰSÉG Egyedi szavak: Jelmagyar á zat T – Title tag H – Headings (H1, H2) A – Alt tag L – Link sz ö veg B – F é lk ö v é r D – Meta Description K – Meta Keywords I – Dölt betű (Italic) Piros – t ú l magas kulcssz ó sűrűs é g Z ö ld – megfelelő kulcssz ó sűrűs é g Fekete – t ú l alacsony kulcssz ó sűrűs é g K é k – k ö zel de m é g mindig alacsony kulcssz ó sűrűs é g B í bor – k ö zel de kiss é t ú l magas kulcssz ó sűrűs é g * – megtal á lhat ó az URL-ben (de nem ker ü l sz á m í t á sra)

Fülöp Imre Levente (sherlock) Mobil: