Házi dolgozat Csibésztábor, Csibésztanya – feketén - fehéren

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

az általános iskolákban
Egészségfejlesztésének lehetséges irányvonalai
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
Az Észak-Alföldi régió energiastratégiája
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
A lakosság mentális egészségének támogatása
A tervezés mint menedzsment funkció
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
A stratégiai tervezés módszertana
Huszta Roland – Fejlesztési igazgató
Szociális és gyermekjóléti területhez kapcsolódó lehetséges szolgáltatások.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TÉMÁK FELDOLGOZÁSA PEDAGÓGIAI PROJEKTEKKEL Rádai Péter (Nyíregyházi.
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
KÖZEGESZSÉGÜGYI KÖZÖSSÉGI PROGRAM A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE AZ EMBERI ÉS AZ INTÉZMÉNYI ERŐFORRÁSOK RÉVÉN A KÖZÖSSÉGI ORVOSI ELLÁTÁSBAN.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
Bemutató 4. NHKE Egészségfejlesztési Terve 2011/12 Készítette: Keilbach Józsefné (település egészségfejlesztő tanár)
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
NHKE Egészségfejlesztési Terv NHKE Egészségfejlesztési Terv 6. rész NHKE Fejlődési Modellje Készítette: Keilbach Józsefné (település egészségfejlesztő.
Kísérlet a roma integráció szempontjainak fokozott érvényesítésére: a leghátrányosabb helyzetű kistérségek programja Kullmann Ádám, Nemzeti Fejlesztési.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Dr. Lamperth Mónika Budapest április 18.
Gábor Edina főigazgató Országos Egészségfejlesztési Intézet május 12. Elköteleződés az egészségért.
A projektterv elkészítésének szakaszai
A tanárképzésben megszerezhető kompetenciák a 8/2013 (I. 30
A Magyar Köztársaság kormánya
Emberi Erőforrás Menedzsment Stratégia, politika, tervezés az emberi erőforrások menedzsmentjében EEM. 02.
Erdei iskola Szálkán. CélokEredmények Tantárgyi ismeretanyag elmélyítése, bővítése, közvetlen tapasztalatszerzés – cselekvés útján Vízinövények és állatok.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
A NAPSUGÁR ÉS HOLDVILÁG KÖZHASZNÚ EGYESÜLET (NHKE) EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI TERVE ben Készült: Közgyűlés prezentáció Közgyűlés prezentáció.
Puszta Sándor: Rendeltetés „Amit kigondoltál vidd tovább, ami lettél vállald, de soha ne feledd ami még lehetnél.” - Iskolarendszeren kívüli - Falusi gyakorlati.
Életmód – Harmónia - Egészségtanoda „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani!” (G.B.Isnaw)
Speciális célcsoportok a szakmai protokollban Biró Dániel Budapest május 7.
KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
A „NYÍLÓ ABLAKOK” című projekt bemutatása KOVÁCS ÁRPÁDNÉ
EGÉSZSÉG ÉS JÓL-LÉT SZÉKESFEHÉRVÁR POLITIKÁJÁBAN Östör Annamária.
INNO-REÁL Szövetség Civil Ágazati-szakmai Stratégiai Terv május 21.
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Szükségletfelmérés TÁMOP /1.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Pedagógus értékelési rendszer
Magyarország Problématérképe Kutatási terv M.A.F. - SzIA Budapest, December 10.
Deák Sándor Szolnok Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivata.
A SZAKKÉPZÉS-FEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ TARTALMI IRÁNYAI MFKB megbeszélés február 5.
Kistérségi gyerekesély programok támogatása MTA Gyerekprogram.
TÁMOP PROJEKT KERETÉBEN: Sarkadi Járásfejlesztési Stratégia című 1. workshop. Helyszín: Biharugra Időpont: Készítette: Projektfelügyelet.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Vállalkozásmenedzsment
TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Tervezési folyamat.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Az Újbuda 60+ Program rendszerének legfontosabb elemei
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
Mezőkovácsházi Járásfejlesztési Stratégia
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
avagy a megismerési folyamatok probléma alapú tervezése
Deák Sándor Szolnok Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 2. Az önértékelés végrehajtása 5
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 3
Deák Sándor Szolnok Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivata
Mobilsuli program a Mobkom X Egyesülettel
Varga Péter, közszolgálati CMC
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

Házi dolgozat Csibésztábor, Csibésztanya – feketén - fehéren Egészségfejlesztés – egészségpedagógia (Egészségfejlesztési projekt) Készítette: Keilbach Józsefné PTE-ETK Népegészségügyi MsC. 2. évf. 2012.október „Mert az ember – ezt egyre inkább hiszem – csak annyit ér és csak annyira ember, amennyire meg tudja őrizni lelke egy zugában az örök gyermeket.” (Márai Sándor: A bűvész) Házi dolgozat Egészségfejlesztés – egészségpedagógia (Egészségfejlesztési projekt) Tervezzen meg egy egészségfejlesztési projektet iskolán kívüli szabadidő eltöltés témakörben Csibésztábor, Csibésztanya – feketén - fehéren

Projektmunka: a tervezés és értékelés folyamata Egészségfejlesztés – egészségpedagógia (Egészségfejlesztési projekt) Készítette: Keilbach Józsefné PTE-ETK Népegészségügyi MsC. 2. évf. 2012.október Projektmunka: a tervezés és értékelés folyamata 1. Szükségletek és prioritások meghatározása 2. A célok és célkitűzések megállapítása 3. A célok megvalósításához szükséges legjobb út kiválasztása 4. A források meghatározása 5. Az értékelő módszerek kidolgozása 6. Cselekvési terv készítése 7. Cselekvés! A terv megvalósítása, beleértve az értékelést is

1. Szükségletek és prioritások meghatározása Egészségfejlesztés – egészségpedagógia (Egészségfejlesztési projekt) Készítette: Keilbach Józsefné PTE-ETK Népegészségügyi MsC. 2. évf. 2012.október 1. Szükségletek és prioritások meghatározása Szabadidős tevékenység – Iskolarendszeren kívüli nevelés – 2. A célok és célkitűzések megállapítása Feladataink: Hosszú távú: helyi adottságokra épülő egészségpolitika kialakítása Középtávú: (felsorolás)

3. A célok megvalósításához szükséges legjobb út kiválasztása Egészségfejlesztés – egészségpedagógia (Egészségfejlesztési projekt) Készítette: Keilbach Józsefné PTE-ETK Népegészségügyi MsC. 2. évf. 2012.október 3. A célok megvalósításához szükséges legjobb út kiválasztása Rövidtávú: Csibésztábor Csibésztanya

Alkalmazott módszerek: Pedagógiai Pszichológiai Szociális Egészségfejlesztés – egészségpedagógia (Egészségfejlesztési projekt) Készítette: Keilbach Józsefné PTE-ETK Népegészségügyi MsC. 2. évf. 2012.október Alkalmazott módszerek: Pedagógiai Pszichológiai Szociális

Felhasznált módszerek A szemléltetés eszközei Egészségfejlesztés – egészségpedagógia (Egészségfejlesztési projekt) Készítette: Keilbach Józsefné PTE-ETK Népegészségügyi MsC. 2. évf. 2012.október Felhasznált módszerek A szemléltetés eszközei Motivációs eszköz Értékelés Témakörök

4. A források meghatározása Egészségfejlesztés – egészségpedagógia (Egészségfejlesztési projekt) Készítette: Keilbach Józsefné PTE-ETK Népegészségügyi MsC. 2. évf. 2012.október 4. A források meghatározása A könnyebb tervezhetőség és átláthatóság végett célszerű ezt is táblázatba foglalni. a; Biztos, már meglévő anyagi forrás (kp,bankszámla)„A” terv b; Várható anyagi erőforrás Pl. már beadott pályázat„A” terv„B” terv c; Feltételezhető,még lehetséges anyagi erőforrás Pl. beígért összeg, még várható pályázat „A” terv„B” terv„C” terv d; Humán erőforrás e; Tárgyi erőforrás

5. Az értékelő módszerek kidolgozása Egészségfejlesztés – egészségpedagógia (Egészségfejlesztési projekt) Készítette: Keilbach Józsefné PTE-ETK Népegészségügyi MsC. 2. évf. 2012.október 5. Az értékelő módszerek kidolgozása Mérhetőség, számszerűsítés! SZAKMAI SÍKOK (szakterületek): 1. Pedagógiai – szociális 2. Népegészségügyi / egészségügyi 3. Gazdasági

6. Cselekvési terv készítése Egészségfejlesztés – egészségpedagógia (Egészségfejlesztési projekt) Készítette: Keilbach Józsefné PTE-ETK Népegészségügyi MsC. 2. évf. 2012.október 6. Cselekvési terv készítése Mérföldkő Csibésztanya (tanév idején) Csibésztábor (szünidőben) A projekt év kezdete: 2012. október 01. A projekt év zárása: 2013. szeptember 30. Helyszínek: Vértesboglár  Bicskei kistérség települései A kiemelt probléma, amelyre általánosan fókuszálunk: a lakosság mentális egészségének támogatása Specifikus cél: iskolarendszeren kívüli, szakszerű, ingerdús, tematikus szabadidős programok biztosítása Célcsoport Célkitűzések Vezérfonal Várható eredmény Szakmai felelősségvállalás Erősségünk Gyengeségünk SWOT (Lehetőségek, veszélyek?) Kutatási irányok, területek Program(terv) naptár

A terv megvalósítása, beleértve az értékelést is Egészségfejlesztés – egészségpedagógia (Egészségfejlesztési projekt) Készítette: Keilbach Józsefné PTE-ETK Népegészségügyi MsC. 2. évf. 2012.október 7. Cselekvés! A terv megvalósítása, beleértve az értékelést is 1. lépés:  ÖTLETELÉS (laikusok, szakemberek)  napi szintű programok megvalósítása Meghatározó a kezdeményező személye, helyi ismerete, képzettsége, pozíciója stb. 2. lépés:  támogatók, szponzorok felkutatása, megnyerése a nemes ügynek 3. lépés:  Taktikus, kreatív szervezés: minél több ötlet felhasználása, és minden támogató felajánlásának elfogadása, megbecsülése és értékként való kezelése Esélyegyenlőség!

Koordinátor: Keilbach Józsefné „Horváth Rozi” Egészségfejlesztés – egészségpedagógia (Egészségfejlesztési projekt) Készítette: Keilbach Józsefné PTE-ETK Népegészségügyi MsC. 2. évf. 2012.október Koordinátor: Keilbach Józsefné „Horváth Rozi” Feladat delegálás 1. szint –alkalomszerű 2. szint – többszöri 3. szint – rendszerelmélet szerint Kommunikáció Összefoglaló kérdések (Mit? Miért? Hogyan? Ki – Kivel? Mikor? Hol?)

Egészségfejlesztés – egészségpedagógia (Egészségfejlesztési projekt) Készítette: Keilbach Józsefné PTE-ETK Népegészségügyi MsC. 2. évf. 2012.október Köszönöm a figyelmet!