MARKETING-KOMMUNIKÁCIÓ

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A társadalmi környezet hatása a gyermekek fejlődésére
Advertisements

Verbális kommunikáció
A térkép és a propaganda kapcsolata Bobák Szilvia.
Angol nyelvi kompetencia
A kommunikáció fogalma, formái, szabályszerűségei
Út a beszédértéstől a szövegértésen keresztül a matematikai problémák megoldásáig Előadó: Horváth Judit.
Kommunikációs stratégiák
Verbális kommunikáció
Kommunikáció- nyilvánosság- részvétel
Verbális és non-verbális kommunikáció
Kommunikáció.
Kimeneti követelmények a 8. osztály végén
Stílus és jelentés /társalgási stílus, publicisztikai stílus, tudományos-szakmai stílus, hivatalos stílus /
Fegyelmezés Rokszin Mónika.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
Fejlesztési, stratégiai útmutató
A locke-i azonosságkoncepció értelmezésének problémái Szívós Eszter.
Kommunikációs politika Összefoglaló feladatok
A marketingkommunikáció
III. előadás: Írásbeliség, egyén, társadalom
Az erőszakmentes kommunikáció technikája
PEDAGÓGIAI KOMMUNIKÁCIÓ
Asszertivitás E. Tóbiás Sára 2009.
Kommunikáció a szervezetben
A kommunikáció A FORRÁS v. ADÓ, aki küldi az információt, aki pedig fogadja az a célszemély, a NYELŐ v. VEVŐ. Az üzenet  a kommunikáció tárgya ( amiről.
Levelezési alapismeretek
A marketingkommunikáció
A verbális, nonverbális- és metakommunikáció
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
Kommunikáció és tömegkommunikáció
A kommunikáció nem nyelvi kifejezőeszközei
A kommunikációs folyamat funkciói és tényezői
Könyvtári protokoll Fodor Péter előadása október 6.
Kommunikáció a Vincés Családban Készítette: Sz ű cs Péter.
Elégedett ügyfél – sikeres üzlet Terjesztési konferencia Disicimus Üzleti Akadémia 2004.május 28.
MARKETING-KOMMUNIKÁCIÓ
A felnőttképzések rendszere és gyakorlata az Esőemberekért Egyesület képzéseiben.
Az iskolai pedagógiai program átdolgozásának előkészítése Nevelési értekezlet 2007.szept.20.
„Reflektorfényben Te állsz”
Az alapvető kommunikáció
Levelezési alapismeretek
Benjamin Bloom: A nevelési célok taxonómiája
Vállalkozásmenedzsment I.
Vigyázat: minden üzenet!
Szociálpszichológia 2. Illés Anikó. A kommunikáció folyamata Feladó Üzenet Vevő Csatorna Kód Kontextus.
A kommunikáció alapjai. Nem lehet nem kommunikálni Többcsatornás: verbális, nonverbális Többszintű: információközlés, viszonymeghatározás. Körkörösen.
Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány
METAKOMMUNIKÁCIÓ Vigyázat: minden üzenet!!!. Ismétlés Minden jel, ami önmagán túlmutat, ami önmagánál többre utal. A jelet nem az teszi jellé, aki adja,
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
Nonverbális kommunikáció az üzleti életben
A kommunikációs folyamat tényezői és funkciói
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
A kommunikáció A FORRÁS v. ADÓ, aki küldi az információt, aki pedig fogadja az a célszemély, a NYELŐ v. VEVŐ. Az üzenet  a kommunikáció tárgya ( amiről.
Teamek, kommunikáció.
A stílus.
A KOMMUNIKÁCIÓ FUNKCIÓI A SZERVEZETBEN
„ÖSSZEFOGÁSBAN AZ ÉSZAK- HEGYHÁTÉRT”- EFOP
8. óra Az Erkölcsi értékelések és Döntések gyakorlata – a szabá-lyozó, a vezető felelőssége Ii.
METAKOMMUNIKÁCIÓ. Ismétlés Minden jel, ami önmagán túlmutat, ami önmagánál többre utal. A jelet nem az teszi jellé, aki adja, hanem az, aki „veszi”.
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Könyvtári protokoll. Kommunikáció Folyamat, amelyben az egyén információt továbbit azzal a céllal, hogy más egyént befolyásoljon. Folyamat, amelyben.
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
Kommunikáció típusai.
A nonverbális kommunikáció. A kommunikáció eloszlása Forrás: C3%A1ci%C3%B3&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ah.
Dr. Rozgonyi Tiborné Debrecen 2010.
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Kommunikációs gyakorlatok Koncz Katalin egyetemi tanár
10. óra Az Erkölcsi értékelések és Döntések gyakorlata – a szabá-lyozó, a vezető felelőssége Ii.
Előadás másolata:

MARKETING-KOMMUNIKÁCIÓ

A hatékony kommunikáció elvei Összefüggés elve – a hatékony kommunikációk egyik alapelve, mely feltételezi hogy a befogadó megérti és elfogadja az üzenetet a kibocsátó szándéka szerint. állandó csere elve - a kibocsátó és befogadó között üzenet csere lehetséges legyen globális érzékelhetőség elve azt sugalmazza, hogy a kibocsájtó és a címzett figyelmes kell legyen arra hogy mit érez a másik

A szóbeli kommunikáció- nap mint nap használják, de az emberek közötti kapcsolatokban is a szervezet keretén belől. Alap feltételek a szóbeli kommunikáció megvalósitására: 1. a kibocsátó részéről az üzenet figyelmes előkészítése helyes hangsszín használata az üzenet megértésének ellenőrzése 2. cimzett kell hogy : tudja mit akar tölle a kibocsátó felismerje az üzenet hasznos részeit, amelyet meg kell hogy tartson ismerje a kibocsátó hihetetségét

Minden befogadó aktiv hallgatásra kell legyen önnevelve. Jelenti: kedvezõ hangulat készítése a halgatásra vitában való részvétel figyelemmel összpontosítani a lényeget értelmes hallgatás – ráfigyelni a hangszínre, mozdulatokra, gesztusokra

Verbális kommunikáció formái: az értekezlet tárgyalás táglalat- értekezés szónoklat

irásbeli kommunikáció Az irásbeli és szóbeli kommunikáció alkotóeleme az emberi kommunikációnak az irásbeli üzenet jellemző vonásai korlátozott felhasználás legyen nyíltan elgondolva beleért szigorú felügyeletet az értesítés, a felhasznált cselekedet és érvelésekről tőbb formában lehet kifejezni érvelik a szöveg alapja és alakja szerint

Menedzseri okiratok: jegyzőkönyv - lejegyez egy megállapítást, vitát, határozatot rövid feljegyzés - javaslat bejegyzése egy adott helyzetben, utólagos kiegészítés ( bizonyos dolgok lejegyzése, a javaslatok rögzítése, majd utólagos kiegészítése);

Üzleti levél AIDA modell fel kell hivja a figyelmet - Attention megradja az érdeklődést –Interest felkeltse a vágyat –Desire Ösztönzze a cselekvést -Action Egy üzleti levelet nagy figyelmességgel állítanak ki. szabályok melyeket be kell tartani: 1. gondozottnak és esztétikusnak kell lennie 2.egyszerü nyelvezet 3 erélyes jelleg 4.a lényegtelen apróságok elkerülése; 5. betarthatatlan ígéretek elkerülése; 6. alaptalan bírálat elkerülése

a beszámoló - konkrét probléma megjelenése, vélemények és adatok helyzetmósósítási javaslatok a jelentés -egy tevékenységről szóló előadás a tanulmány - egy helyzetről , eseményről készitett dokumentáció

A kommunikáció nyelvezete a következő nonverbális: a test, az idő, a tér, a dolgok nyelvezete által. A nonverbális kommunikáció fenntarthatjaja,ellenezheti,helyettesí a verbális kommunikációt

Elemek megnyilvánulás testbeszéd az arckifejezés, a gesztusok, a testtartás tér nyelve a személyi, az intim, a társadalmi, a nyilvános tér használatának módja idő nyelve időben érkezni vagy lekésni egy gyülésről ,meg- választani vagy nem, azt hogy kivel tölteni az időt személyes jelenlét Közöl a ruházattal (öltözködés), személyi higiénia (ápoltság), ruházati kellékek hallgatás jováhagyás, helytelenítés , titok megőrzése,bámulat dolgok gyűjteméynek ,használati tárgyak-autó,ház,könyvtár Szinek nyelve A meleg színek elősegítik a kommunikációt, a hideg színek akadályozzák Paraverbális nyelv hang minősége (ritmus, visszhang, beszéd ) gyorsasága), hang sajátosságai (nevetés, sirás, suttogás),hang paraméterei, erőssége, magassága

testbeszéd Az emberi test „beszél” és esetenként többet mond mint a száj. Egy-egy gesztus természetadta( született) más gesztus meg tanult. Az emberi gesztusok kifejezõk és meg lehet tanulni a értelmezésüket.

gesztusok értelmezések szakáll simogatás, a fej alátámasztása vagy egy ujj az arcon, egy másik ujj a szakáll alatt, a többiek behajtva habozás,tükrözés, értékelés a fej feltámasztása kézzel unalom hátradőlés a széken , a kezek a tarkó mögött felsőbbrendűség újjakra támasztott, összefont kezek önbizalom kéz a tarkón elkeseredés a szemüveg egyik szárának ajkak között időnyelkeseredés karbatett kéz védekezés

tér nyelve A tér nyelv tanulmányozásával foglalkozó tudományt a proxemikának nevezzük. A tér felhasználáról, beszélgetõ társ messzeségről, az iróasztal helyezéséről megismerhetjük egyéniségét, vezetési stilusát

a személyes jelenlét - öltözködés nyelve A ruhák a munkához kell legyenek alkalmazva. Javasolva van hogy hordjunk jó minőnégű ruhákat, egy olyan stilus mely mindig divatos. A ruháknak tiszták-nak, vasalt-nak kell lenniük, ruházati kellékeket használhatunk

idő nyelve A idő nyelv tanulmányozásával foglalkozó tudományt a kronemikának nevezzük. hallgatás nyelve - jellemzõ vonások: nem lehet elraktározva, elfogy ugyanolyan ritmusban :60perc/óra, 24 óra/nap a nem hasznosított idö vagy nem ésszerüen hasznositott idöt nem lehet visszaszerzni

hallgatás nyelve Egy menegzser hallgat mikor: Jóváhagy, ellenez vagy nem helyesel egyes véleménzeket vagy nem akar ellentétesen szólni Titkot akar megőrizni Bámulatot vagy ésszerüséget érez Nem akar rosszat tenni senkinek Gondolja hogy az idő megold mindent, vagy ha beszél ellenséget kerit

A szinekbefolyásolják a kommunikációt A szinekbefolyásolják a kommunikációt. A meleg szinek elősegitik, a hideg szinek gátolják a kommunikációt. Színek Információ Piros Az érzelmek embere Rózsaszín Élvezem hogy szeressek, hogy másokra vigyázzak Narancssaárga Szervezett és határozott vagyok hogy teljesítsem a tervet Sárga Akarom hogy beszélgessünk Zöld Tetszik a változás világoskék találékony vagyok sötétkék szeretem hogy főnök legyek és parancsokat adjak fekete nagyon jól tudom hogy mi a teendőm