CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
Advertisements

CRM (Customer Relationship Management)
Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám-rendszer
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
A TERMÉKÉLETCIKLUS-KONCEPCIÓ
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Minőségmenedzsment alapelvek
2010. november Balatonfüred
Költséghatékonyság házunk táján Mátyásföldi Imre LogControl Kft. Kontrolling a gyakorlatban.
Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
A külső környezet elemzése
Szervezet, információs rendszer. Az információs rendszer és a szervezet illeszkedése Mi szervezet? Az egyszerű struktúra Funkcionális felépítés Termék.
1950-es évek 1960-as évek 1970-es évek 1980-as évek 1990-es évek
CRM Customer Relationship Management –
Üzleti intelligencia Kecskemét 2007 ősz. BI Business Intelligence Üzleti Intelligencia Bevételnövelő és költségcsökkentő lehetőségek feltárása, döntéstámogatás.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Projektindítási, dokumentálási és portfoliószintű költségkövetési feladatok támogatása az EPM.
VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
CRM Summit Hungary május 28. CRM az autófinanszírozásban.
Robert Kaplan – David Norton: Balanced Scorecard
Humánerőforrás Kontrolling
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
Vezetői Információs Rendszer felépítése
A szervezeteken belüli funkcionális területek kontrollingja
Kontrolling a pénzügyekben, pénzügyek a kontrollingban
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
Stratégiai kontrolling az egészségügyben
Kérdések a második zh-hoz
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
A MARKETING KIALAKULÁSA ÉS FEJLŐDÉSTÖRTÉNETE
A controlling és vezetői számviteli rendszer architektúrája
Akkor és most – Az EU-hoz kapcsolódó üzleti várakozások hazánkban Petz Raymund GKI Gazdaságkutató Zrt.
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Üdvözöljük az IIR Konferencia résztvevőit! IIR Konferencia 2000.
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
C. R. M ? SZÁMADÓ NAP C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006.
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
WORKFLOW MENEDZSMENT MUNKAFOLYAMAT KEZELÉS
R.F.Q. Request For Quotation. 2 Válasz a feltett kérdésre: A tantárgy fő célkitűzése, hogy adjon egy közös nyelvet, amely segítségével a közgazdászok.
AZ ELLÁTÁS FEJLŐDÉSE ÉS A MARKETING KIALAKULÁSA
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
Vállalkozásmenedzsment I.
Sági Sándor (Kontroll Pont ‘91 Kft). A kontrolling a modern vállalatvezetés közgazdasági eszköze Megteremti a vállalkozás pénzügyi folyamatai szabályozási.
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
B ALANCED S CORE C ARD BSC Dr. Kovács Árpád Endre SZIE – GTK TATA Kiválósági Központ és Informatikai Intézet (TKI) március 25.
Az expressz szállítási iparág mai tendenciái a magyarországi TNT példáján keresztül Október 16.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
A külső környezet elemzése
VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK
Országos nagykereskedelmi menedzser
ISO/IEC Software Asset Management szabvány
Vállalati terv bemutató
Prof. Dr. Illés Béla* tanszékvezető egyetemi tanár
CRM: Ügyfélkapcsolat-menedzsment
Üzleti terv.
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
A STRATÉGIA KIALAKÍTÁSÁNAK FŐBB SZEMPONTJAI
Business Intelligence (Üzleti Intelligencia)
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Üzleti terv.
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) Készítette: Benkő Zsolt Majoros Marianna Máthé Marianna Tóth Eszter Újvári Dávid Vági Antal

Mi a CRM? Jelenlegi és jövőbeni ügyfelek szükségleteinek Adatgyűjtés Megismerésére Megértésére Kezelésére Adatgyűjtés Ügyfélkapcsolat menedzsment Üzleti stratégia

CRM a segítség nyújtásban Döntés előkészítésben Stratégiai célkitűzés Kommunikálás a vállalati rendszerek felé

CRM kialakulása CRM a kereskedelem kialakulása óta létezik Idők során a fő változás a cégek méretnövekedése CRM rendszerek az informatika fejlődésével biztosíthatóak Nagy tömegű ügyféladat elemzése lehetséges

CRM-rendszer Ügyfélközpontú adatbázis Integrált informatikai rendszer Illeszkedés a vállalat szervezeti felépítéséhez, marketing és értékesítési folyamataihoz Stratégiai fontosságú döntések előkészítése Döntéstámogatás, végrehajtás nyomon követése Előrejelzések, alternatív forgatókönyvek

300 vállalat a CRM bevezetésének céljáról ügyfelek hűségének növelése egyénre szabott szolgáltatás nyújtása minden ügyfélnek nagyobb ügyfélismeret megszerzése megkülönböztetés a konkurenciától legjövedelmezőbb ügyfelek azonosítása egy ügyfélre jutó nyereség növelése ügyfél igények, panaszok gyorsabb kezelése új ügyfelek megszerzése ügyfél életciklus érték figyelembevétele ügyfél-kommunikáció költségének csökkentése ügyfélmegszerzés költségének csökkentése

Vevői életciklushoz kapcsolódó vállalati funkcionális tevékenységek

Ügyfél-érték ciklus modell

Köszönjük a figyelmet…