Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dr. HASSAN Elsayed egyetemi docens DUCHON Jenő műszaki tanár Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központ, Óbudai Egyetem AZ ONLINE FORRADALMAK NEVELŐ SZEREPE.
Advertisements

Hírközlés – Hatóság Szabó Tibor Kompetenciaközpont vezető
MLBKT Konferenica 2012.
Valósidejű fenyegetések a virtuális térben Symantec Kiberbűnözési felmérés Teasdale Harold szeptember 26.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Milyen jogsértésért mennyit kell fizetnünk? – kockázatmátrix az e- kereskedelem és az online marketing területén Dr. Ormós Zoltán Ormós.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
- O BAMA INTERNETES KAMPÁNYA ÉS WEBES KÖZÖSSÉGSZERVEZÉSE - Készítette: Darab Dóra Eszterházy Károly Főiskola Nemzetközi tanulmányok szak.
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Közösségi portálok használata
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Játék, letöltés... Van –e élet a neten ezeken túl?
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
Fekete Olga D119-HUNGARY Magyarországi Lions Szövetség Lions Szülőszállás projekt bemutatása.
Információs Társadalom- és Trendkutató Központ 1111 Budapest, Műegyetem Stoczek u St ép 108. • Telefon: • Telefax: •
Készitette: Dima Dániel Leckekönyv: VTS SZABADKA Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Süveges László Tanárom neve: Szabóné Székely Éva
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Magyar Tudományos Akadémia
Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamaránál igénybe vehető szolgáltatások Lászlóné Tanács Edina szolgáltatási igazgató november 15.
Spam-ek a marketingben Készítette: Széll Róbert Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović.
Közösségi portálok ajánlott használata
Közösségi portálok használata
Közösségi oldalak Készítette: Tóth Petra Felkészítő tanár:
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Online közösségi hálózatok: új eszköz az innováció terjedésének és rendszereinek feltérképezésére új eszköz az innováció terjedésének és rendszereinek.
Középpontban: A mindentudó páciens Trendek az egészségügyi online kommunikációban Somogyi Máté Ügyfélkapcsolati igazgató Neo Interactive Kft.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
Hírek május 30. Shanghai - Purple Mountain Hotel Az ENSZ Iparfejlesztési Szervezete (UNIDO) ülést tartott az együttműködés elősegítése és az új.
Közösségi oldalak használata
Debreceni virágkarnevál Készítette: Nagy Bettina.
Digitális világ – interaktív táblán
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
E-learning Kovácspál Eszter.
A közösségi média térhódítása a vállalati kultúrában
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában

RIPPLN – AZ ÁTLÁTHATÓ KÖZÖSSÉG. Ripple = fodrozódás Ezt a szót használja az angol arra az esetre is, amikor egy vízbe ejtett tárgy, vagy vízcsepp maga.
NyEMRLSz Hittudományi Tanácskozás Tóbiás Attila A VILÁGHÁLÓ ÁLDÁSAI, KÍSÉRTÉSEI ÉS BUKTATÓI.
A N emzetközi Gy ermekmentő Sz olgálat Magyar Egyesület pápai számítógépes klubjának Safer Internet tevékenysége és megvalósulási formái Készítette: Nagy.
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
Facebook A facebook amerikai alapitasu ismeretsegi haloyat,amely februar 4.-en kezdte mukodeset. Eredeti neve a THEFACEBOOK Volt.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
A rendezvény az Emberi Erőforrás Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Wekerle.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.
Előadás másolata:

Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović Készítette: Gyantár Adél Leckekönyv: 05211023

Közösségi hálózatok 3 kritérium: Nyilvános vagy félig nyilvános profil oldal létrehozása egy rendszerben Összeköti a felhasználókat, akik kapcsolatban vannak Áttekinthetők a kapcsolatok a rendszerben

Közösségi hálózatok története

Közösségi hálók használata Közösségi hálózatokba tevődik át a cégek kommunikációja Mobil (52%) Videókonferencia (21%) Irodán kívüli konferencia (-34%) Közösségi hálózatok (50%) Személyes értekezés (-15%)

Rajongói oldal kiépítése a facebookon Célcsoport specifikus nyereményjátékok 2012 - "Skubizd a bubit!" 41.000 bubi pukkasztás, 71.000 meghívó "Tizenegyes párbaj„ 216.000 alkalommal indították el

"Ki nyomja a legjobban?” rajongók száma: 70.000 10.000 játékos(átlag 22 perc az oldalon) Ne várjunk el megterhelő dolgokat… "Bandázz a Pepsivel!” Posztok és az időzítés 767 lájk, forró nyári napon Emóciót kiváltó képek: “Cukiság” “Lájk, ha most jól esne ”

http://www.facebookreklam.hu

Facebook kampányok Burger King 2009 10 ismerős törlése -> ingyenes Whopper szendvics Az alkalmazást eltávolították 50.000 kapcsolat került törlésre

Ikea 2010 Gordon Gustavsson Facebook oldalára képeket töltöttek akik a képeken legelőször jelölték be magukat, nyertek aktivitás kiváltása a fogyasztókból Cannes-i Nemzetközi Reklám Fesztivál arany oroszlán díj

Take this Lollipop horrorisztikus tanmese főszereplő: kéjgyilkosra emlékeztető férfi a kampány célja : a felhasználók rádöbbenjenek, milyen sok adatot tesznek közzé magukról a Facebook-on, melyek gonosz célokra is felhasználhatóak

Közösségi oldalak és politika A Facebook főbb funkciói a politikai erő kommunikációjában: politikai erő üzenetének továbbítása mozgósítás visszajelzések fogadása Egyesült Államok, Barack Obama my.barackobama.com közösségi kampányoldal Obama 2007-ben szerződtette Chris Hughest(Facebook egyik alapítója) A tagok is létrehozták saját profiljukat Tevékenységek: mozgósítás, szervezés,adománygyűjtés Az elnökválasztás végén másfél millió tag

Egyiptom, 2011 Következő kérdést tették közzé a Facebookon: "Elmegy tüntetni január 25-én?” 90 ezer ember válaszolt igennel Hoszni Mubarak elnök a legnagyobb kormányellenes tüntetésekkel szembesült Betiltották a Twitter és a Facebook használatát

Összefoglalás termékfejlesztési lehetőségek Az online szociális háló új kapu a vállalatok számára(kapcsolat a vásárlókkal) termékfejlesztési lehetőségek interaktivitás -> információ a vevőtől a cégek felé legnagyobb nézettség: képek, idézetek, beépített struktúrájú kérdések cég profiloldalán tag toborzás kedvezményekkel, ajándékokkal és játékokkal A felhasználó tudomást szerezhet programokról, olvashat véleményekről és tapasztalatokról

Köszönöm a figyelmet!