Közösségi média használat az egészségipari kommunikációban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I február 29. I Bigscreen Konferencia.
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
REKLÁMESZKÖZ TERVEZÉS
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
Közösségi portálok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
ATL - mit hirdessünk és hol?
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
Közösségi oldalak használata
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
PLATINA VERA „Megcsal a férjem.” számok, sztorik, tények
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Hogyan kerüljünk be a vérkeringésbe? Maczonkai Dániel social media tanácsadó
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
2/18/2018 Marketingterv Név.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Az online marketing legújabb generációja
Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.
Előadás másolata:

Közösségi média használat az egészségipari kommunikációban Boros Botond, senior tanácsadó, social media expert 2010.02.19.

Agenda Bevezetés Esettanulmány #1: ‘a lényeg, hogy egészséges legyen’ Esettanulmány #2: ‘szeretem a hajam’ Összegzés

Bevezetés

Bevezetés A direkt reklám nem az egyetlen eszköz, amely képes befolyással lenni a fogyasztó vásárlási döntésére. A felhasználók médiafogyasztási szokásai megváltoztak: egyre több időt töltenek online közösségi oldalakon – Facebook: egy év alatt másfélszeresére nőtt az eltöltött idő, és nyolcszorosára nőtt a regisztrált látogatók száma Az iwiw top3 alkalmazását összesen 2,3 millióan telepítették. Egy brand számára fontos, hogy proaktív módon ott is jelen legyen, ahol a felhasználók vannak. Webes megjelenés Közösségi média megjelenés Átkattintás A felületen szívesen eltöltött idő 4

Mire jó a közösségi média? A közösségi média emberközelivé teszi a vállalatot: lehetőséget ad párbeszéd kezdeményezésére, ott, ahol a felhasználók vannak. Miért fontosak a közösségileg aktív felhasználók? A most aktív userek azok a nyitott szemléletű, korai adaptálók, akik a későbbi regisztráló vagy aktívvá váló tömegek véleményvezérei lesznek. 5

Bevezetés Egy új, innovatív megjelenési forma az interneten a facebook jelenlét, melyet egyre több nemzetközi brand és vállalat, hogy közelebb kerüljön a fogyasztókhoz. Hazai felhasználók regisztráció szám emelkedés: 700 000 magyar felhasználó 55% nő, 45% férfi 66% 18-32 év közöttiek 6

Agenda Bevezetés Esettanulmány #1: ‘a lényeg, hogy egészséges legyen’ Esettanulmány #2: ‘szeretem a hajam’ Összegzés

Femibion // Merck Termék: Étrendkiegészítő tabletta gyermekvállalást tervező nőknek. Célcsoport: Gyermekvállalást tervező nők, kismamák, kisgyermekes anyák, 18-35 Kampánycélok: Kismamák megszólítása egy releváns alternatív média felületen Mit csinálnak a neten? beszélgetnek, ismerkednek információkat gyűjtenek információkat osztanak meg játszanak Egy ‘belterjes célközönség’, akik sokkal több időt töltenek otthon, internet előtt, mint más nőtársaik. 8

Femibion // Merck A terhes nők közötti szóbeszéd: sokkal több információt osztanak meg egymással termékekről, brandekről, mint más nő társaik vagy a teljes populáció. 9

Femibion // Merck Ügynökségi javaslat: Rajzos gyermekarc szimulátor, amely az apa és az anya arcának jellegéből előrejelzi, hogy fog kinézni a születendő baba. ‘A lényeg, hogy egészséges legyen’. Kampánymechanizmus: az alkalmazás terjedését Pay-per-click hirdetéssel és organikus terjesztéssel támogattuk. Alkalmazás működése: a felhasználó telepítés után egy arcszimulátor felületet lát, melyen beállíthatja saját és párja arcberendezését. http://apps.facebook.com/babylook/ 10

Femibion // Merck A beállított elemek után két opcióra lehetett kattintani: ‘Go!’, ‘I feel lucky’. Az eredmény: 11

Femibion // Merck 35 000 féle kombináció A beállított elemek után két opcióra lehetett kattintani: ‘Go!’, ‘I feel lucky’. Az eredmény egy babafigura lett (hozzávetőleg 35 000 féle kombináció). 12

Femibion // Merck Terjedési lehetőségek: 13 Az alkalmazásból el lehetett érni a videót is. A figura továbbküldhető volt. Profilhoz lehetett adni. 13

Femibion // Merck Terjedési lehetőségek: A felhasználók által megosztott figurakép kommentelhető, lájkolható, továbbküldhető. 14

Femibion // Merck Eredmények: A 2 hónapos kampány ideje alatt 1700 ember használta rendszeresen az alkalmazást A PPC hirdetések kattintási aránya 300%-on teljesített Medical Tribune Group & Kreatív ‘Gyógyszerpromóciós verseny II. díj’ Helyezésünkkel a Merck Kft-t az ’Év Gyógyszerpromóciós Terméke I.’ helyhez. 15

Agenda Bevezetés Esettanulmány #1: ‘a lényeg, hogy egészséges legyen’ Esettanulmány #2: ‘szeretem a hajam’ Összegzés

Revalid // TEVA Termék: Haj- és körömregeneráló készítmény, megelőző hatás Célcsoport: Elsősorban nők, 18 – 35 között Kampánycélok: Innovatív, fiatalos brand megjelenés a közösségi médiában, meglévő brand aktivitások támogatása, kapcsolatgyűjtés 17

Revalid // TEVA Javaslatunk szerint brandesített Facebook oldalt hoztunk létre, amelyen a brand gyűjti a rajongókat, motiválja őket az aktivitásra, pályázati nevezésre. Az oldal neve: ‘Szeretem a hajam’ Promóciók és motivátorok: Csatlakozási promóció: ‘Légy a rajongónk és megajándékozunk egy Revalid termékmintával!’ Hajápolási kvíz Napi hajtippek Videó Dalszöveg pályázat Women of the year aktivitás promotálása 18

Revalid // TEVA Effektus: a felhasználók generálják a tartalmat 19

Revalid // TEVA Alkalmazás javaslat: A dús és egészséges haj generációk, korszakok és stílusok jelképe ma is és régen is. A Revaliddal Tehetségkutató alkalmazással bárki újraélheti a dús és egészséges haj élményét, tincseivel bekerülhet a facebook-os közösség történelmébe, a dúshajú hírességek csarnokába. Alkalmazás működése: a felhasználó telepítés után egyedi lemezborítót készíthet saját vagy ismerősei fényképével. A lemezborítókra szavazni lehet. http://apps.facebook.com/tehetsegkutato 20

Revalid // TEVA 1. lépés: fotó és borító kiválasztása 21

Revalid // TEVA 2. lépés: szerkesztés 22

Revalid // TEVA 3. lépés: kész borító elhelyezése az albumok között 23

Revalid // TEVA 24

Revalid // TEVA Kampány időszaka alatti eredmények: 25 Facebook page: 3 hét alatt 711 rajongó Facebook Revalid Tehetségkutató: 4 napja futó kampány, eddig 117 ‘pályamunka’ 25

Agenda Bevezetés Esettanulmány #1: ‘a lényeg, hogy egészséges legyen’ Esettanulmány #2: ‘szeretem a hajam’ Összegzés

Revalid // TEVA Ügynökségi javaslat: Facebook-os alkalmazás fejlesztés, promóció közösségi médiában és brandesített közösségi szolgáltatás 27

Köszönjük a figyelmet! További információ: boros.botond@carnation.hu