Mit reklámozhat? Az eladó cég szempontjából 1.Információt közvetít a termékről 2.Imázs bemutatása (központban a márkanév)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Advertisements

Agytorna. Érdekes kis feladatsor. Érdemes végig csinálni.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
okostelefon alkalmazások a turizmusban
LAKOSSÁGI KÖRNYEZETTUDATOS SZEMLÉLETFORMÁLÓ PROGRAM
Digitális világ A digitális reklám
REKLÁMTERVEZÉS 2..
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
Készítették: Balázs, Misu, Zita, Zsuzsi
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
A piac Szakiskola.
Erdei Judit Intézményi kommunikátor Kozsó több vasat tart a tűzben.
Reklám.
Mellár János 5. óra Március 12. v
Reklám és manipuláció 3. b február 12..
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
Készítette: Csaja Katalin ISZM 2/14
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
KÉSZÍTETTE: SZELI MÁRK
Közösségi portálok használata
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
Reklámozás, Public Relations
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
A jövő könyvtára, a könyvtárak jövője MA Könyvtári szolgáltatások menedzselése II.
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
Közösségi oldalak használata
A marketing piac tartalma
Digitális világ – interaktív táblán
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
MEGHÍVÓ Vasárnap „ Pest megyei természetismereti séta” Gyadai „ Hangya Dani) tanösvény.
A reklám alapjai és formái 11. szeminárium
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
SIKERES KAMPÁNYSTRATÉGIÁK KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK SZÁMÁRA REKLÁMOK ÉS PSZICHOLÓGIA Kincsesné Vajda Beáta Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Avagy mire is emlékezem…
A tanulás reneszánsza Dr. Vass Vilmos egyetemi docens ELTE PPK
Az információ és kommunikáció technológiája
2012.FEBRUÁR FEBRUÁR 20-IG!!!. Árajánlat kérése, nemzetközi közösségi weboldal kivitelezésére: Funkciók: - Tag/1-1 kép feltöltése - Min. adatok.
Válságkommunikációs stratégiák. Céljuk ► A szervezet imázsának a védelme, visszaállítása ► Az ügyfelek bizalmának a visszanyerése.
Marketing és innováció. A Lego történelme 1932, Dánia, Ole Kirk Christiansen „leg godt” - „játssz jól” 1947 – műanyag játékok Kezdeti sikertelenség 1958.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Táplálkozástudományi kutatások – PhD konferencia Budapest, január 28.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Okos kütyük a mindennapi életünkben 
Hold.
Gondolattérkép Gyarmathy Éva (2001): Gondolatok térképe. In: TaníTani, 2001/ sz. pp: Összeállította: Marton Eszter.
„Ötletből pénzt”.
Sétahajózás a Dráván A Dráva, Magyarország egyik legvadregényesebb és legtisztább vizű folyója. Néha olyan érzése támad az utazónak, hogy egy dzsungelfolyón.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
Készítette: Fekete Máté LIVL04
Umron, az asztaliteniszező robot KOVÁCS BERTALAN FJF6UG.
Adatmegjelenítés (és fontossága, vizuális adatelemzés, az adatok első feltérképezése, adatok adekvát reprezentációja)
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
A reklám centruma.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények : Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
A(z) xy szervezet (a társadalmi vállalkozást bemutató ppt)
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Előadás másolata:

Mit reklámozhat?

Az eladó cég szempontjából 1.Információt közvetít a termékről 2.Imázs bemutatása (központban a márkanév) Emlékeztető: maradj hű a termékhez (bejáratott márka esetén) Változtass szokásaidon, próbálj ki újat

• Célcsoport elérése és meggyőzése a cég elsődleges célja • A reklám= nyilvános üzenet, mely cégek termékeit, szolgáltatásait ajánlja célcsoportjának, azzal a szándékkal, hogy vásárlásra ösztönözze, a reklámozó számára kedvezően befolyásolja.

Reklámtípusok • Egy darab élet – életből kiragadott helyzetekben szerepeltetik terméküket • Hűségnyilatkozat típusú • Beszélő fejek – fantáziátlan, de hatásos • Demonstrációra építő – látványos, meggyőző • Problémamegoldó

A reklám formai jellemzői • Rövid, max. 30 másodperc !! • Egy reklámfilm-egy gondolat • Tömörítés miatt: képi sablonok, bevált fordulatok alkalmazása • A helyszín és a szereplők rögtön utalnak a célcsoportra • Vannak tipikus szereplők, jellegzetes helyszínek, tevékenységek, képi fordulatok • = SZTEREOTÍP ÁBRÁZOLÁS

• ↔ egyediség hangsúlyozása (szokatlan ötlet, humoros sztori, egyedi szlogen)11. dia11. dia • Fontos a szereplőválasztás • Pozitív érték kapcsolása a termékhez!

A tévénézők reakciói • Különböző reakciók 1.elkapcsol, feláll a TV elől 2.Reklámérzékenyek: várják az új információkat 3.Szórakoztatja a sok vizuális trükk 4.Fenntartással fogadja 5.Közömbös Az üzenet gyakran „nem megy át”, a néző nem érti a reklám üzenetét.