•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
 Jób 30:9 És most ezek gúnyolódnak rajtam, ezek fecsegnek rólam.  Zsolt 1:1 Boldog ember az, aki nem jár a bűnösök tanácsa szerint, nem áll a vétkesek.
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
Új online technológiák: lehetőségek és kihívások Kerese István Fejlesztési platform üzletág igazgató Microsoft Magyarország
Szinkronizált multiplatform élmények
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Játék, letöltés... Van –e élet a neten ezeken túl?
ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Keresőmarketing stratégiák
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
DISSZEMINÁCIÓ Eredmények, ismeretek megosztása.
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
Közösségi portálok ajánlott használata
Közösségi portálok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Mindent a rajongótáborról… Klausz Melinda közösségi média specialista kozossegi-media.com kozossegimedia.cafeblog.hu.
Online közösségi hálózatok: új eszköz az innováció terjedésének és rendszereinek feltérképezésére új eszköz az innováció terjedésének és rendszereinek.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Közösségi oldalak használata
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Digitális világ – interaktív táblán
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
Sponsorare necesse est
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
A TAMOP projektek az világhálón. Miről lesz szó ? A kommunikációs terv és arculat A meglévő honlapok vizsgálata domain használat arculat tartalom.
Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords.
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.

Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
RIPPLN – AZ ÁTLÁTHATÓ KÖZÖSSÉG. Ripple = fodrozódás Ezt a szót használja az angol arra az esetre is, amikor egy vízbe ejtett tárgy, vagy vízcsepp maga.
„A hét műtárgya” Facebook alkalmazás Kuttner Ádám.
Térképes Alkalmazásfejlesztés Firefox OS rendszeren.
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Személyiségfejlesztő blogok
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u Az ökoiskolák előtt álló jelenlegi kihívások és a lehetséges válaszlehetőségek.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
Készítette: Fekete Máté LIVL04
Hajós Katalin Budapest, június 5.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
1 Tudásmenedzsment piactér KKV-nak (az „Okos Vállalkozás” koncepciója) Gyulay Tibor Tudásmenedzsment szakértő.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
4 mód, ahogyan felhasználhatod a videót az online marketingedben
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Előadás másolata:

•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek MIVEL FOGLALKOZUNK

 Arculattervezés nem egyenlő a logótervezéssel!  Szinte korlátlan felületek  Komplex képet építhetünk fel  Mit mutassunk magunkról?  Professzionalizmus, elhivatottság  Mire van szükségünk? Mit tudunk nyújtani? ONLINE KÖRNYEZETBEN

 Ha civil támogatókat keresünk, itt adhatunk magunkról információt, itt mutathatjuk be céljainkat.  Ha szponzorokat, partnereket keresünk, itt győzhetjük meg őket arról, hogy a saját PR tevékenységükhöz mi vagyunk a megfelelő társszervezet.  Az általunk képviselt célcsoport bizalmát itt nyerhetjük el! MIÉRT JÓ EZ?

 Széles körű elérhetőség  Szinte korlátlan felületi lehetőségek  A kommunikációs formátumok (hang, videó, kép, szöveg)  Vizualitás szemben a nyers szövegekkel  Összehangolt kommunikáció érzelmi kötődést alakíthat ki MIT TUD AZ ONLINE?

 Viszonyított költséghatékonyság  Adatbázis építési lehetőség  Később jól mozgósítható „rajongók”  „Vírusos” terjedés a közösségi térben ELŐNYEI

 Mindennek az alapja  2014-ben a minimum, hogy mobilon is használható legyen  Egyértelmű világos üzenetek vs „Történetünk”  Nagy és minőségi fotók, videók    WEBOLDAL

 Egyszerre mennyiségi és minőségi tartalom  Folyamatos karbantartást igényel,  Rendszeres tartalom  Személyes történetek, gondolatok  Hozzászólás, kapcsolatteremtés  Pl. Sportegyesületi eredmények, Állatmenhely új lakói BLOG

 Egyoldalú kommunikáció  Bizonyos életkor fölött hatékony tud lenni  Ne legyen túl gyakori  Adatévdelem!  Professzionális szoftverrel, méréssel  HÍRLEVÉL

 Magyarországon hangsúlyosan Facebook  Elenyésző számban: Twitter, Pinterest, stb.  Közösség építő erővel rendelkezik  Rendszeres, akár napi kapcsolatban lehetünk a célcsoportunkkal  Erős kétoldali információáramlás, hozzászólások, vélemények  Vírusos terjedés, megosztások. „A barátom hisz benne, akkor én is”  Általános kommunikáció és eseti kampányok KÖZÖSSÉGI MÉDIA

 YouTube, Vimeo, Videa, IndaVideó  Online felületre készül, nem TV-be olcsóbb!  Ha TV-re készült, akkor ide is kitehető!  A már említett érzelmi alapú elköteleződést nagyon jól segíti  Példát később mutatok VIDEÓ CSATORNÁK

 Odú Fejlesztő Központ – Adventi várakozás  /app_  KONY2012  qc KOMPLEX KAMPÁNYOK

 Az online felületek költséghatékonyan biztosíthatnak széleskörű elérhetőséget  Ez nem azt jelenti, hogy olcsón, a minőségnek itt is ára van!  Nincs szüksége mindenkinek minden eszközre, mérlegelni kell esetenként  Önmagában csak az online egy bizonyos szint felett nem elég!  A legszerencsésebb, ha kombinálva van offline elemekkel ÖSSZEGEZVE

 Végvári Péter    KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!