Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer"— Előadás másolata:

1 ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer

2 ProFM Helpdesk „Távolról sem elérhetetlen”
CAFM megoldás IT beruházás nélkül Csak egy internetkapcsolatot és böngészőt igényel Ezek segítségével bármikor, bárhol elérhető Felhasználóbarát, könnyen kezelhető felület Ingyenes Nagyobb igényekhez havidíjas szolgáltatás: ProFM Helpdesk Prémium „Távolról sem elérhetetlen”

3 Online Hibabejelentés
ProFM Helpdesk A munkafolyamat fő feladatait támogatja: Online Hibabejelentés Hibaelhárítás és javítási munka megtervezése Munka elvégzése Eredmények dokumentálása, munka lezárása „Távolról sem elérhetetlen”

4 ProFM Helpdesk felhasználók
Szerepkörök támogatása Üzemeltető: A rendszer gazdája, figyeli a bejövő hibákat, kiosztja a feladatokat, majd lezárja a folyamat végén. Karbantartó szakember: A munkavégző. Megkapja a hibabejelentéseket, elvégzi őket és jelenti, ha kész. Hibabejelentő: A bejelentő. Kíváncsian követi, mi történik. „Távolról sem elérhetetlen”

5 ProFM Helpdesk ügyfélkezelés
Könnyen kezelhető felhasználói felület Korlátlan számú hibabejelentő kezelése Korlátlan számú üzemeltető, karbantartó kezelésének lehetősége Minden ügyfél csak a saját adataihoz fér hozzá Egységes felületen kezelhetők az ügyfelek Nyomtatható munkalapok Előzmények folyamatos tárolása Automatikus értesítők Hasznos elemzések a munkafolyamatban „Távolról sem elérhetetlen”

6 ProFM Helpdesk folyamatábra
Üzemeltető Új bejelentés Tervezett esemény Jelentett esemény Lezárt esemény Kimutatás, elemzés Érvénytelenített esemény Új bejelentés Karbantartó Visszaadott esemény Tervezett esemény Elkezdett esemény Jelentett esemény Munkalap „Távolról sem elérhetetlen”

7 ProFM Helpdesk Prémium havidíjas csomagunk nyújtotta szolgáltatások:
Nagyobb teljesítményű, a növekvő adatmennyiséghez optimalizált szerver Az üzemeltető cég nevének és logójának feltüntetése a fejlécekben Rendszeres adatmentés Éves átállás (tavalyi adatok kiszűrése, archiválása) SSL titkosítás a böngésző és az adatbázis közti kommunikációban Állandó telefonos és es technikai tanácsadás továbbá egyedi igény szerint: Adattisztítás Adatvisszaállítás Közreműködés az adatfeldolgozásban, adatkarbantartásban, kezdeti adatfeltöltésben Kimutatások elkészítése Integrációs lehetőség egyéb vintoCON vagy külső rendszerekkel „Távolról sem elérhetetlen”

8 Partner, Key Account Manager
Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, szeretné megrendelni, vagy további kérdései vannak, kérem lépjen kapcsolatba velünk! Köszönöm figyelmüket! Tuczai Péter Partner, Key Account Manager Mobil: +36 (20)  „Távolról sem elérhetetlen”


Letölteni ppt "ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer"

Hasonló előadás


Google Hirdetések