Videogyártás IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft. 1075 Budapest, Madách Imre út 13-14. Tel: (1) 577-4300 Médiaajánlat Céges videók egyéni igények szerint.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Tisztelt Leendő Partnerünk! Engedje meg, hogy néhány mondatban bemutassuk kereskedésünket. Köztudott, hogy a takarítás, tisztítás szakipar területén egyre.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
1 Fehérvár Rádió 94,5 Mhz Médiaajánlat 2011 Médiaajánlat 2011.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
DPR kommunikáció alapelvei
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Onlinemarketing.hu Kft. A Magyar Online Hirdetési Adatbázis rövid bemutatása. Készítette az Onlinemarketing.hu Kft.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
Az Axon Lízing és Pénzügyi Zrt. arculatának elemzése
Közönségkapcsolat (public relations)
A kommunikációs mix elemei
Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Hogyan kell megírni egy önéletrajzot, hogy behívjanak állásinterjúra?
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A fenntarthatóság anyagi és kommunikációs motivációja CARBON SOLUTIONS GLOBAL LTD.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Modern Iskola 2010/1011. Modern Iskoláról Kiadónk a Modern Iskola szaklap,, az internetes honlap, (televíziós műsor- jelenleg szünetel), valamint rendezvényszervezés.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
IVSZ START-UP KONFERENCIA ÉS VERSENY ÁPRILIS 4. A versenyre való jelentkezés határideje: március 10..
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
AVI PORTÁL (blog) Webes megjelenés fő helyen Egy oldal az anyagvizsgálók érdekében SzakMap.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
CMA 2014 B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK Digitális Média Tények Könyve 2013 Megjelenés: május.
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
BEMUTATKOZÁS Magyar Fényreklámgyártók Szövetsége KÖZGYŰLÉS április 7.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Cégbemutató, Memoriter ismertető
Haszon rendezvények médiaajánlat
4 mód, ahogyan felhasználhatod a videót az online marketingedben
Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét.
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Előadás másolata:

Videogyártás IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Céges videók egyéni igények szerint

Az IDG Hungary teljessé tette portfólióját, amikor a nyomtatott, online és konferencia üzletág mellett – önálló stúdióval és kreatív csapattal – elindította videoszolgáltatását is. Szakmai bemutatóit, előadásait, rendezvényeit rögzítheti, és marketing célokra felhasználhatja Cége szakmai kompetenciáját interaktív, élvezetes és közérthető módon bizonyíthatja Szakértői a leghatékonyabb módon tudják célzottan bemutatni az új termékeket, fogalmakat Weboldala és az ott elérhető ajánlatok színvonalát javíthatja, erősítheti a videoanyagokkal Az elkészített anyag az ön cégének a tulajdona, azt máshogy is felhasználhatja, más médiumokban (reklámfelületeken) is elhelyezheti. Mire használható a videoanyag? A videoanyagokat a legkorszerűbb eszközökkel készítjük, elsősorban online felhasználásra, az internetre alkalmas videoformátumokat felhasználva. Önnek csak koncepciót és szakmai anyagot kell adnia, mi pedig elkészítjük, leforgatjuk a teljes anyagot. Az IDG online oldalain díjmentesen elhelyezzük.

A tervezési folyamat Üzleti modellünk szerint minden videoanyag egyedi és különleges, mert azt a megrendelővel való személyes megbeszélések alapján készítjük el. Az alap-videocsomagok mellett egyedi igényeket is kielégítünk. A főbb sarokpontok: Mi a videoanyag célja? Mi a megcélzott célcsoport? Milyen legyen az anyag terjedelme? Milyen mértékű a költségvetés? Melyek az esetleges egyedi igények és ötletek? A web4 Videostúdióról Példa videoanyagok A Web4 Videostúdió kis- és középvállalkozások olyan reklámfilmjeinek készítésével, vágásával és utómunkálataival foglalkozik, amelyek célja a vállalkozások bemutatása, profiljuk, tevékenységük, üzleti előnyeik megismertetése a potenciális ügyfelekkel. A Web4 Videostúdió stábját tapasztalt televíziós szakemberek, vágók, kreatív grafikusok, rádióban dolgozó gyakorlott narrátorok alkotják, akik mindannyian megbízható referenciákkal rendelkeznek. Madách Trade CenterIDG Hungary promóciós videó A Madách Trade Centert bemutató videó. Narációval és interjúval. Az IDG Hungary bemutatkozó anyaga narrációval és interjúkkal. Termékbemutató az IDG stúdiójában. Termékbemutató

Kapcsolat: Tel: (1) Fax: (1) Cégbemutató alap-videocsomagok Hossz: másodperc Koncepció: A film elsődleges célja a vállalat/vállalkozás bemutatása, kiválóan felhasználható céges weboldalak erősítésére, mivel a néző képet kap a vállakozás fő profiljáról, közelebb hozza hozzá a céget, illetve a profilon kívül alapvető információkat is közöl róla (fizikai és internetes elérhetőség). Felhasználási javaslatok: Kiválóan alkalmas imageépítésre, illetve internetes terjesztésben a vállalat elérésének és hírnevének növelésére. Leírás: Ismertető/bemutató film, amely a legalapvetőbb információkat nyújtja a cégről, megismerteti azt a potenciális ügyfelekkel narrációval, a vállalat által biztosított bemutató szöveg felhasználásával, forgatott képi anyaggal (vágóképek). Forgatási idő: max. 5 óra Gyártási idő: a felvételtől számított 5 munkanap Ár: forint + áfa Hossz: másodperc Koncepció: A film célja, hogy pontos képet nyújtson a vállalkozásról, bemutatva a legfontosabb termékeket, kiemelve a cég üzleti előnyeit, célzottan bemutatva azokat a kiemelt ügyfeleknek (lehetséges partnerek és/vagy vásárlók). Felhasználási javaslatok: Kiválóan alkalmas Google Adsense és hasonló kampányok landing page-ének erősítésére, vagy a landing page fő kommunikációs elemeként. Prezentációkon, sales tevékenységek folyamán erősíti a company image-et. Leírás: Portréfilm a cég részletes bemutatásával, képviselők megszólaltatásával, a cégfilozófiától az üzleti tevékenységeken át minden fontos információt ismertetve a potenciális ügyfelekkel, érdeklődőkkel, a cég által biztosított bemutatkozó szöveg és képi anyag felhasználásával, és saját forgatott anyaggal (vágóképek/interjúk). Forgatási idő: max. 8 óra Gyártási idő: a felvételtől számított 10 munkanap Ár: forint + áfa WEB4YOU WEB4EVER Sürgősségi felár: megspórolt munkanaponként +15%. A videó elkészítése tartalmazza a videó felvételét (egy forgatási alkalom), vágását, és igény szerint kihelyezését a tv.computerworld.hu, a tv.gamestar.hu vagy a tv.pcworld.hu rendszerébe. Az elkészített videókat a Gamestar vagy a PC World DVD mellékletén is el tudjuk helyezni, így a nyomtatott lapjaink olvasóit is eléri a marketing üzenet. A DVD-n való megjelenés ára: Ft/MB. A videón kívül nyomtatott hirdetést és/vagy online megjelenési lehetőségeket is rendelhet jelentős kedvezménnyel, csomagáron. Speciális ajánlatok