Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt 2009. április 29.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Budapest, május 29. Bizalomépítés az alapoktól A public relations szerepe az egészségügyi kommunikációban.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Hirdetési termékek – Display
Digitális világ A digitális reklám
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Szinkronizált multiplatform élmények
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
Mi változott 2008 ősze óta? Pénzügyi Kommunikáció Konferencia okt. 21. Karády Mariann TNS Media Intelligence.
Keresőmarketing stratégiák
Utinformaciok.hu esettanulmány Keresőmarketing Nap, Készítette: Dunder KrisztiánDunder Krisztián.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
Mitől jó a céges weboldal?
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
ATL - mit hirdessünk és hol?
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Utazáselőtt.hu – Utazási betegségek online kommunikációja a keresőmotorok segítségével Szilágyi Monika (GSK)
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Langmár Zsuzsanna Kreatív webkommunikációs technikák Langmár Zsuzsanna.
Előadó: Copyright ® 2009, iProspect.com, Inc. | Confidential + Proprietary | All Rights Reserved | Linked by Isobar 1 Malév kampányértékelés Bogár Péter.
Atlatszo.hu médiaajánlat. Az Átlátszóról Az Átlátszó a közélet tisztaságáért küzdő pártfüggetlen civil szervezet. Küldetésünk, hogy az állam a magyar.
Hatékonyságmérés az online marketingben
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Hogyan csökkenthetőek az Adwords kampányok költségei? (Verdes János) KKV Akadémia.
Keresőmarketing nap Birkás Dávid november 20.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Hatékonyságmérés az online marketingben
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Online könyvmarketing Változó trendek, változó vásárlói igények április 15.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
Online marketing a gyógyszerkommunikációban Budai László
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Hány lojalitás programot bír még el a fogyasztó?
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
WDBA2 szoftver szeptemberétől a korábbi Choices szoftvert a wdba2 nevű szoftver váltotta fel. A wdba2 egy olyan internetes alapú szoftver mely egyrészt.
Előadás másolata:

Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.

Válság hatására paradigma váltásra van szükség

A korábbi gyakorlatot eltemethetjük

Mit tehetünk az interneten? 1) Átstrukturáljuk a költéseinket 2) Értéklánc kalibrálható pontjain beavatkozunk

Költések átstrukturálása

1. Fontos szerepet kapnak a kreatív, költséghatékony megoldások (saját blog, közösségi oldalak, stb) 2. Korlátlan direkt sales budget  Etarget, Google  Ár összehasonlító oldalak  Affiliate rendszerben partner site-ok 3. Display megoldások mellett hangsúlyos CPO kampányok

Megjelenés (AV) Vásárlás webáruház Konverzió - CR webáruház Konverzió - CR Beavatkozunk az internetes értékláncba Kattintás - CTR Organikus keres ő találatok

Kattintás - CTR SEO Konverzió- CR

Kattintás – CTR méréssel, iterációval, folyamatos fejlesztéssel és kutatással javítható az átkattintási ráta (CTR) SEO – javítható az organikus találatok aránya Konverzió – CR site optimalizálással, aktív folow up stratégiával, méréssel, kutatással javítható a konverziós ráta (CR)

Párhuzamosan 2 vagy több kreatív futtatása, cseréje A javuló CTR nyomában

Párhuzamosan 2 vagy több kreatív futtatása A javuló CTR nyomában

Display hirdetések eltolása termékajánló felületté

A javuló CTR nyomában CT alapú kampányoknál CPO szemlélet, magas CR ráta 5499 Ft

A konklúzió

Köszönöm a figyelmet!