Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
Válság hatására paradigma váltásra van szükség
A korábbi gyakorlatot eltemethetjük
Mit tehetünk az interneten? 1) Átstrukturáljuk a költéseinket 2) Értéklánc kalibrálható pontjain beavatkozunk
Költések átstrukturálása
1. Fontos szerepet kapnak a kreatív, költséghatékony megoldások (saját blog, közösségi oldalak, stb) 2. Korlátlan direkt sales budget Etarget, Google Ár összehasonlító oldalak Affiliate rendszerben partner site-ok 3. Display megoldások mellett hangsúlyos CPO kampányok
Megjelenés (AV) Vásárlás webáruház Konverzió - CR webáruház Konverzió - CR Beavatkozunk az internetes értékláncba Kattintás - CTR Organikus keres ő találatok
Kattintás - CTR SEO Konverzió- CR
Kattintás – CTR méréssel, iterációval, folyamatos fejlesztéssel és kutatással javítható az átkattintási ráta (CTR) SEO – javítható az organikus találatok aránya Konverzió – CR site optimalizálással, aktív folow up stratégiával, méréssel, kutatással javítható a konverziós ráta (CR)
Párhuzamosan 2 vagy több kreatív futtatása, cseréje A javuló CTR nyomában
Párhuzamosan 2 vagy több kreatív futtatása A javuló CTR nyomában
Display hirdetések eltolása termékajánló felületté
A javuló CTR nyomában CT alapú kampányoknál CPO szemlélet, magas CR ráta 5499 Ft
A konklúzió
Köszönöm a figyelmet!