INTERNET BANK A FEJLŐDÉS ÚTJÁN Juhász Róbert Elektronikus Banki Igazgatóság.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
IKT = információs és kommunikációs technológia
Advertisements

Elektronikus ügyintézés
A Budapesti Értéktőzsde Részvénytársaság éve december 15. Jaksity György elnök Budapesti Értéktőzsde.
A biztonságos netes bankolás Pap Gyula Gyermekmentő szolgálat, Médiakonferencia szeptember 26.
IT-mentor és a képzés gyakorlati kérdései
HOGYAN CSÖKKENTHETŐ A FORGALOMBA KERÜLŐ KÉSZPÉNZ MENNYISÉGE? IIR Cash Management konferencia október 1. Homa Péter, Bankkártya.hu.
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Készítette: Schiszler Anett Szekeres Kornél H7T9UZ IQCPCZ
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Mobil egészségipar Mi a mobil és miért?
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Tartalom Gazdasági környezet, a hitelezés feltételeinek változása
Használata Készítette: Medve Tamás.
NAPII. - mikrogazdaság Jobbágy Valér GKM. Iránymutatások - mikrogazdaság Tudással és innovációval a növekedésért 7. A K+F célú beruházások növelése és.
Mobilfizetés Magyarországon
Internetes bankok piacformáló hatása
Az evolúció régen és most
Egyszerű, gyors, biztonságos A háromból kettőt választhat Kutatási eredmények az eBanking szolgáltatásokról május 12.
Banki szolgáltatások a weben Készítette: Pál Melinda Boglárka Vági Róbert 1.
A határ, mint innovációs megújulási tengely INNOAXIS projekt-nyitó konferencia. Csanádi Attila PhD hallgató november 16. Szabadka Az Információs.
Tévhitek és tények a részvénybefektetésekkel kapcsolatban Jaksity György, a BÉT Igazgatósága elnökének sajtótájékoztatója.
Tobit Pénzügyi Gazdasági Tanácsadó Bt. Budapest A határon átnyúló, közös ipari park lehetséges működési modellje, kialakítása, gazdasági lehetőségei Tóth.
A TÁMOP felépítése Tóth István január 26.. ÚMFT prioritások és OP-k Társadalmi megújulás Gazdaság- fejlesztés Közle- kedés Környezeti és energetikai.
A magyar háztartások fizetési szokásai
Trendek a szoftveriparban: e-business és e-development Csontos Péter IQSOFT Rational e-development szakmai nap 2000 február 16.
Dr. Blazovich László Volksbank Életút Program Szeged, november 15.
A magyarországi bankkártya üzletág elemzése
Közigazgatási technológia
Tájékoztató az OTP Bank Partnerei részére
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
A jó webáruház fejlesztési igényei
Az információs ipar teljesítménye Európai Unió, Magyarország, Amerikai Egyesült Államok.
Kontrolling házi dolgozat
Az IKTA/ számú pályázat alapján: Ügyfélbarát ügyintézést támogató informatikai rendszer prototípusának kialakítása (Elektronikus Polgármesteri.
K&H trambulin tapasztalatok
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
A LÁTHATATLAN PÉNZ TITKAI
TUDOMÁNYOS MUNKA, KUTATÁSI TEVÉKENYSÉG Dr. BARTHA LÁSZLÓ Mérnöki Kar Tanácsülése.
A Takarékszövetkezeti Integráció bemutatása és elhelyezkedése az önkormányzatok életében
Termelésmenedzsment Production Management
Együttműködési lehetőségek és megoldások a foglalkoztatási és szociális terület munkájában Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális.
Elektronikus bankolás Gyors, hatékony és biztonságos módja a kommunikációnak és az üzleti kapcsolatnak a Bankal. Tranzakciókat a saját irodából vagy otthonról.
Tudásalapú társadalom és fenntartható fejlődés a globális felmelegedés korában Milyen globális és európai kihívásokra kell válaszokat találnunk? Herczog.
A válság HR tanácsadása – a HR tanácsadás válsága?
A gyógyító információ Dr. Vasas Lívia MOKSZ elnök Január 12. Nyíregyháza.
2011. évi CCIX. Tv. Konferencia neve, helye: Budapest, 2012 október 30. GWP-konferencia Vojtilla László elnöki tanácsadó Magyar Energia Hivatal.
Member of HVB Group HVB Bank Internet Banking szolgáltatás Komócsi Sándor Dr. Vinnai Balázs HVB Bank Hungary Rt. A fejlődés útja, technikai,
Internetes bankok piacformáló hatása
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
Jogi informatika, 2. előadás Az információs társadalom lényegi ismérvei és egyes modelljei szeptember 21. Témakörök: 1.Az IT-ről általában 2.Az IT.
A bankok.
Kiválóság és verseny a felsőoktatásban. Globális folyamatok Prof. Dr. Hrubos Ildikó Budapesti Corvinus Egyetem „Fókuszban a tudományos műhelymunka” – harmadik.
Az E-KÖZIGAZGATÁS INFORMATIKAI STRATÉGIÁJA október 16.
Gazdasági és pénzügyi ismeretek a köznevelés rendszerében
 Az elmúlt években ki kristályosodtak azok az alapelvek, amelyek meghatározóak a CIB Bank működése során, és továbbra is változatlanok:  Fenntartható.
Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető.
Dr. Iván Gábor, Külügyminisztérium, szeptember KÖZGAZDÁSZ VÁNDORGYŰLÉS Nyíregyháza – szeptember KÖZGAZDÁSZ VÁNDORGYŰLÉS Nyíregyháza.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Generali Alapkezelő – Privát Vagyonkezelés Befektetési szakértelem immáron 20 éve © Jogi személyiség Bemutatkozás – Települési Önkormányzatok Országos.
Abaqoos Banki virtuális pénztárca. Bankkártya vs. E-Banking alapú átutalás.
Biztos jelen, közös jövő!
A bankrendszer.
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Korszerű pénzkezelés.
Elektronikus ügyintézés
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
A globalizáció - a globális világgazdaság
Állóeszköz-gazdálkodás
Előadás másolata:

INTERNET BANK A FEJLŐDÉS ÚTJÁN Juhász Róbert Elektronikus Banki Igazgatóság

A helyes útirány keresése MMulticsatornás ügyintézés EEgységes Help Desk az összes elektronikus csatornára ÁÁtjárhatóság az elektronikus csatornák között ÜÜgyfélszegmentáció Alkalmazkodás az ügyfél igényeihez Meglévő technológiák és erőforrások optimális felhasználása Bevételi lehetőségek keresése Igénybevétel növelése Szolgáltatásfejlesztés folytatása:

Az útviszonyok  Gyors technológiai fejlődés folyamatos megújítást és rövid reakcióidőt igényel  Kellően kiaknázott technológiai lehetőségek – pillanatnyilag!  Tervezés rövid illetve középtávra lehetséges  Fokozódó elfogadottság az ügyfelek részéről  Erősödő igény meglévő és új szolgáltatásokra  A bankok internetre nevelő, oktató szerepe megnő

Az útitársak -csatornák összefonódása- IInternet bank-Wap bank HHome bank TTelefonos banki szolgáltatások (automata és ügyintézői) MMobilbanki szolgáltatások (aktív és passzív) AATM - Bankkártyák I. Hagyományos és e-banki csatornák összefonódása II. Elektronikus banki csatornák összefonódása

Az út biztonsága  Biztonság kulcskérdés  Maximális biztonság nincs, de arra kell törekednünk  Bizalom (ha nincs biztonság nincs bizalom)  Internetes világhálón globálisan jelenik meg a bizalom Internetes vásárlás Wap bank Internet bank Negatív hatások mindenkire kiterjednek Együtt sírunk, együtt nevetünk...

Az útiköltség Bankfiók E-Bank  Nehéz mérni a megtérülést  Fejlesztés költségei hosszú távra vonatkoznak  Bevétel nem mindig „kézzelfogható”  Internet bank olcsóbb tranzakciós díjai nem elegendő motiváció az igénybevételhez Funkcionális átalakulás: •Automatizálható műveletek átkerülnek az e-banking területére •Fiókok tanácsadó szerepe nő

 Funkció bővítések  Korszerűbben designolt és ügyfélbarát képernyők  Internet funkciók wapra kihelyezése  Internet Help Desk illetőleg meglévő Help Desk szerepkör bővítés  Perszonalizáció - Szegmentált ügyfélkezelés - Egyénileg alakítható funkciók  Kapcsolt szolgáltatások (értékpapírok, szofisztikált műveletek)  Biztonság fokozására irányuló fejlesztések Merre tovább? (banki szinten)

Merre tovább? -országos szinten- Globális „útépítés”  Internetes társadalom „kiépítése”  Közös érdek - banki szokások tudatos terelése az e-banking felé  Átjárás az e-csatornák között  Bizalom erősítése az ügyfelekben eKormányzat Stratégia és Programterv

Közös cél  Társadalmi elfogadottság  Magas színvonalú szolgáltatások  Biztonságos e-bankolás Az e-banking széles körű elterjedése Lehetséges uticél? KoreaMagyaror- ország Lakosság (millió fő)6910 Internetes bankolás megjelenése Internetes Szolgáltatásokat biztosító bankok (db) 2111 Internetes banki szerződések (db) 21,3 millió~330 ezer Százalékos megoszlás (%)30,93,3

Köszönöm a figyelmet! Jó utat kívánok mindenkinek!