A GYÓGYSZERHAMISÍTÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓS VETÜLETEI

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A munkahelyi egészségfejlesztés lehetőségei, nemzetközi tapasztalatok
Advertisements

Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Közösségi videó, endogén értékelés és társadalmi tanulás a LEADER Programban Közösségi videó, endogén értékelés és társadalmi tanulás a LEADER Programban.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
Versenyképesség az Európai Unióban Winkler Gyula EP Képviselő SZORVÁNYKONFERENCIA 2008 február 16, Déva.
2011. június 21. Kisfaludy Károly Megyei Könyvtár
A dohányzás visszaszorítása érdekében megvalósuló program Segítség - a dohányfüst - mentes életért május 31.
Mitől sikeres egy intézményi szakkönyvtár? Dr. Palotai Mária - ESKI Országos Egészségpolitikai Szakkönyvtár június 18. „Vállalati könyvtárak tegnap.
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
Az Európai Unió létrejötte, bővítésének állomásai
Az internetes gyógyszervásárlás veszélyei
Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamaránál igénybe vehető szolgáltatások Lászlóné Tanács Edina szolgáltatási igazgató november 15.
A mindenkori kormányzati intézkedés kritikája mindig szimpatikusabb mint saját hibáinkkal, gondjainkkal történő szembenézés. Dr. Illés BélaGöd 2007 nov.
Dr.Werling Klára VIMOR Elnöke
EU alapismeretek E-Learning.
Az Európai Unió nyelvpolitikája
Természettudományok és műszaki tudományok területén végzett diplomások száma a éve korcsoportban 1000 főre számolva 2010-re az EU-ban 15 %-os növekedést.
Társadalom – politika – média Komplex digitális tananyag- és taneszköz- fejlesztés a társadalomtudományi képzés számára (TÁMOP /1/A )
A népesség nem és kor szerint
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
A cég alapítója, és tulajdonosa James Ward
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben” IX. Országos Konferencia Budapest, február 23–24. Mit esznek a Szigetlakók, és mit gondolnak.
Budapest, február 17. Ritkák, de nem kevesek - avagy sok ritka sokra megy,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ XIV. Országos.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Társadalmi szerepvállalás
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Konferencia a gyógyszerbiztonságról – OGYI július 2. Gyógyszerhamisítás - az EU egységes fellépése Dr. Szepezdi Zsuzsanna Főigazgató OGYI.
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
EU II..
Agrárgazdaság és a mai vidék viszonya és mai konfliktusai Dr. Buday-Sántha Attila egyetemi tanár.
„SEGÍTSÉG – A DOHÁNYFÜSTMENTES ÉLETÉRT” – az Európai Bizottság új kezdeményezése Dr. Szilágyi Tibor, MD, MPhilPH május 31.
Egészségi állapot, egészségügyi rendszerek Dr. Jávor András.
A Magyar Honvédség részvétele NATO missziókban
A Kiotói Jegyzőkönyv Énekes Nóra Kovács Tamás.
Online aukciók Internet Marketing Klub Balogh Attila Balázs Prim Online
Nyíregyháza, december 2. Tájékoztatás a lakóotthoni kitagolási program szakmai és finanszírozási hátteréről Horváth Péter SZMM, az Országos Fogyatékosügyi.
Magyar Nemzeti Élelmiszer-technológiai Platform © Campden & Chorleywood Kht 1 Az MNÉTP megalakulása óta végzett tevékenységek A stratégia kidolgozása.
Fogamzásgátlás és sürgősségi fogamzásgátlás
Miért fontos a komplex rehabilitáció az Európai Unió foglalkoztatáspolitikája szempontjából? Budapest, december 3.
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
Az AQUAPOL együttműködési hálózatot 2003-ban, az Európai Unió támogatásával hozták létre Hollandia, Belgium és Németország.
EU szabályozás Vegyi anyagok és termékek. EU szabályozás Vegyi anyagok és termékek A vegyi anyagokra és termékekre vonatkozó EU irányelvek, állásfoglalások.
Éghajlatváltozásról MSZOSZ Elnökség március 2.
GENERALI Alapkezelő Zrt. Nyugdíjpénztári megtakarítás a többi befektetés mellett Schuszter Péter vezérigazgató Generali Alapkezelő 2008/../.. Pénztárkonferencia.
Európai Vegyipari Szociális Párbeszéd Bizottság Balatonszemes.
A közúti közlekedésbiztonság alakulása Magyarországon;
Holcim Hungária Zrt. © 2010 Ismeri Ön a Holcim Hungária Otthon Alapítványt?
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Az Országos Fogyatékosügyi Tanács sajátos szerepe az Európai Uniós szabályozások érvényesítésében hazai nemzeti és helyi szintű szabályozásokban Horváth.
Az élelmiszeripari versenyképesség és innováció egyes kérdései
KÖZSZOLGÁLTATÁS TERVEZÉSE, SZERVEZÉSE Általános Vállalkozási Főiskola III. évfolyam 2008/2009. tanév 3. Az Európai Unió politikái.
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
Laufer Tamás, IVSZ elnök Elvándorol a szakma?
Esélyek a piramis alján
MAGYOTT Közgyűlés február 16. Beszámoló Állatgyógyászati munkacsoport Dr. Kulcsár Gábor.
A Magyar Csontvelődonor Regiszter 2004 OGYK Immungenetika Osztály Dr.Rásonyi Rita Dr. Rajczy Katalin Garamszegi Mónika.
Kiválóság és verseny a felsőoktatásban. Globális folyamatok Prof. Dr. Hrubos Ildikó Budapesti Corvinus Egyetem „Fókuszban a tudományos műhelymunka” – harmadik.
Vegyipari trendek az EU-ban és Magyarországon
Az Európai Unió.
Marketing és innováció. A Lego történelme 1932, Dánia, Ole Kirk Christiansen „leg godt” - „játssz jól” 1947 – műanyag játékok Kezdeti sikertelenség 1958.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Nemzetközi pénzügyek 4. előadás Nemzetközi hitelfinanszírozás hivatalos csatornái.
Káldos János Országos Széchényi Könyvtár Magyar Elektronikus Könyvtár.
A Gyógyszerhamisítás veszélyei Szellemitulajdonjog-védelem a gyakorlatban III. rész Amit egy középiskolásnak tudni illik... TE DÖNTHETSZ!
Dr Pallós Júlia Budapest, április 20.
Előadás másolata:

A GYÓGYSZERHAMISÍTÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓS VETÜLETEI Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete Dr. Csépe Andrea PhD. Marketing, PR és reklám az egészségügyben XIII. Országos Konferencia 2010. február 19.

Tények A forgalomban lévő gyógyszerek 10 %-a (30%!) hamisítvány (WHO) online rendelhetőek (50% hamisítvány) hagyományos kereskedelmi csatornában jelen van nagy értéket, eladást képviselő termékeket célozza (életmód termékek, életmentő szerek !) betegeket, patikusokat képes megtéveszteni (laborvizsgálat)

Tények fejlődő országokban 1990. Haiti hamis köhögés elleni szirup 100 halott 1995. Nigéria hamis agyhártyagyulladás elleni vakcina 2500 halott 1999. Kambodzsa hamis malária elleni szer 30 halott Source: June 2005 http://www.remed.org/html/theses.html

Tények Európában 14,3 milliárd € költés hamis gyógyszerekre Felmérés: N= 14000 in 14 ország 21% már vásárolt illegális szert online 77 millió ember kockáztatja életét 34 millió hamis tabletta 2 hónap alatt 62% az online vásárolt termékeknek hamisítvány németek ( 38%) olaszok (37%), angolok (12%), hollandok (11%) 50% fogyasztószerek, influenza elleni szer, ED szer, dohányzás elleni szerek 2010. február 16.

Illegális, hamis gyógyszerek OGYI, VPOP

Tablettázó üzem India, Jaipur

Illegális, hamis gyógyszerek OGYI, VPOP

Viagra első találat

Illegális készítmény árazása 675 Ft / tabletta 3120 Ft/ tabletta

A hamisítás kihatásai

ENSZ Egészségügyi Világszervezete Európai Unió Bizottság EU akcióterv 2010-15 Incorporate your key take away in the Title of the slide. In this slide you can summarize your Strategy, Risks & Opps and the key aspects of your promotion. Best Practices and Innovation This is your opportunity to tell your story in short & provide a high level summary answering the following questions: What were the key learning from last year? Where are the biggest competitive threats and opportunities? What unmet needs do our customer, consumers and other stakeholders have and how good are we at addressing them? What are the key issues and priorities this plan addresses? Leverage Global Brand Plan strategic guidance and highlight key differences emerging from your local situation analysis, if any. For presentation purposes it is suggested to use SCQuARE format (Training available in Marketing College courses) S Situation, Assumptions C Change, Complications and Consequences Qu Pivotal Question. Come from the previous points. A Answer. Your proposal to address issues and exploit opportunities R-E Recommendation and Evidence. How your answer will articulate in detail and what outputs will derive from it. If you inserted key take-away in the title of the following slides, these headlines should be inserted here and build up your Brand’s story. ENSZ Egészségügyi Világszervezete Európai Unió Bizottság 2006. Gyógyászati Készítmények Hamisítása Elleni Nemzetközi Munkacsoport létrehozása Európai Gógyszerügynökség 5 éves terve

A kommunkáció vetületei BETEGEK VÉDELME

Németország

Finnország interaktív site

Svédország website + film

Belgium

Hazánkban Hamisítás Elleni Nemzeti Testület megalakul (HENT ) Hamisítás elleni Nemzeti Stratégia 2008-10 www.hamisgyogyszer.hu

Merevedési zavar DTC kampány

Merevedési zavar DTC kampány http://www.youtube.com/watch?v=epBrAtl2bu4 http://www.youtube.com/watch?v=skZKOUAnHIM

„Hinni kényelmes. Tudni hasznos. Kételkedni szükségszerű.” Balla D. Károly