A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

A Gazdasági Versenyhivatal fogyasztóvédelmi tevékenysége dr. Grimm Krisztina október 21.
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
A szponzorálás.
Palantír Film Vizuális Antropológiai Alapítvány Idegenek a kertemben – filmgyűjtemény fejlesztése Előadó: Füredi Zoltán AZ EURÓPAI INTEGRÁCIÓS ALAP KEDVEZMÉNYEZETTJEINEK.
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
Eladásösztönzés (Sales promotion)
A publicisztikai és tájékoztató műfajok
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
MARKETING.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Kommunikációs Főosztály
DPR kommunikáció alapelvei
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
LUDUS … latinul “ játék ”. | Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek.
munkakör a tanirodai gyakorlatban
A rendezvényszervezés feladatai
Közönségkapcsolatok (PR)
A vállalkozások környezete
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár
Közönségkapcsolat (public relations)
Közönségkapcsolatok (PR)
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
A PR TEVÉKENYSÉG ESZKÖZEI
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Reklámozás, Public Relations
tevékenység a könyvtárban
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
 A kiállítások és várásárok olyan különleges rendezvények, amelyek a személyes eladás, a PR, a vásárlásösztönzés, az eladáshelyi reklám és a direkt marketing.
Vállalati arculat.
„Korunk vívmánya a számítógép, mint kreatív eszköz az alkotó művész kezében” Művészetek Háza Veszprém április május 01. „Digitális Művészetek.
Az eseményszervezés formái, eszközei
„Forró témák” a környezetvédelmi médiában, avagy merre tart ma a szakmai közérdeklődés? - Szelektív hulladékgyűjtési kommunikációs szakmai nap – 2010.február.
Környezetvédelmi kommunikáció a gyakorlatban
Okos Jövő Fórum 2014 Smart Future Forum Okos Jövő Fórum 2014 A rendezvény koncepciója 2 2 Hagyományteremtő céllal megrendezett szakmai fórum az.
Dr. Makra Zsolt projektvezető
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
Szakszervezeti demonstrációk szervezése és kommunikálása
Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató És Szakmai Támogató Hálózat.
Marketing alapok Kopcsay László.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Sajtótájékoztató szervezése, lebonyolítása
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Helyi márka kialakítása a Bakonyban  Mi a projekt célja ?  Kik vehetnek részt a projektben?  Mi a projekt haszna ? Miért éri meg, hogy a projektben.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
Okos Jövő Fórum 2015 Smart Future Fórum 2015 Győr A Széchenyi István Egyetem és az Okos Jövő Innovációs Klaszter közös rendezvénye.
A vásárok és kiállítások fogalma Speciális rendezvények Komplex marketingkommunikációs akciók (számos egyéb komm. elem)  PS; PR; SP; POP; DM is kapcsolódhat.
Számvitel S ZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Előszó Tizenkét előadás (92)
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
Pedagógiai kísérés és reflexió az iskolai közösségi szolgálatban Szontagh Katalin Temesvári Pelbárt Ferences Gimnázium és Kollégium, Esztergom.
::: MI EZ? __________________________________
A marketinginformációs rendszer
Programjaink fizikából a es tanévben
Előadás másolata:

A PR eszközei

Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement robbanásszerű fejlődés eredményeként bővült mind a belső,mind a külső PR eszköztára. A következőkben bemutatjuk a PR legfontosabb eszközeit.

Nyomtatványok •Termék- és szolgáltatás- szórólapok, image-prospektusok, poszterek, információs anyagok. •Vállalati újság, hírlevél, arculati kézikönyv. •Orientációs kézikönyv: a vállalat tagjainak a magatartását előíró szabálygyűjtemény. •Sajtómappa: a sajtó munkatársai számára összeállított információs anyagok gyűjtődossziéja. •Fogadódosszié: új munkatársaknak készült információs anyaggyűjtemény.

PR-filmek •R•Referenciafilmek: hogyan gyártják, hogyan készül, mi a tartalma, melyek az összetevői, milyen technikai és technológiai folyamatok eredménye, milyen a piaci értékelése, a fogyasztó véleményének, tapasztalatainak bemutatása, a kereskedők tájékoztatása. •B•Belső PR-filmek: a vezetés bemutatkozását, nézeteit, célkitűzéseit és elvárásait tartalmazza. •O•Oktatófilm: értékesítési hálózat bemutatása, műszaki eljárás vagy technológiai folyamat részletezése. •B•Befektetői kapcsolatok film: a befektetők figyelmének a felkeltésére irányuló sajátos érvanyaggal és szakmai információtartalommal, szakértői megszólaltatással és elemzéssel készült film. •K•Közérdeklődést fejlesztő film: a közvélemény nézetrendszerének átformálását szolgáló „nevelőkampány”. Például szelektív hulladékgyűjtést népszerűsítő filmsorozat. •P•PR-sport:például jókívánságok az óév végén, emblémaváltozás vagy címváltozás bejelentése. •P•PR-riport : rendszerint a hírműsor kertében szerkesztett háttérbeszélgetés vagy kerekasztal-beszélgetés formájában készült filmes riport.

Rendezvények •Árubemutatók, kiállítások, vásárok. •Művészeti kiállítások, jótékonysági események, bálok rendezése, évfordulók ünnepelése. •Hétvégék, túrák szervezése, kvízjátékok és vetélkedő szervezése. •Sportesemények, versenyek szervezése. Road show: Utazó cirkusz, országjárás, vidékjárás, komplex rendezvény, több, változó helyszínnel. A program állandó, folyamatosan ismétlődik – mindig más és más helyszínen kerül bemutatásra. Célja: közvetlen termék- és szolgáltatáskontaktus,közvetlen cégkontaktus a célcsoportokkal. Prezentáció: Lehet előadás, bemutató és beszéd is, olyan kommunikációs helyzet, amelyben az előadó áll a figyelem középpontjában, de közönség jelzései, reakciói hatással vannak rá.

Sajtótalálkozók A szervezet és a sajtó közötti kapcsolattartás folyamatosságát és egyben a legfrissebb információk átadási lehetőségét szolgálják. A vállalt sajtókapcsolatainak a célja, hogy a nyilvánosság jól időzítve érkezzen, szakszerű és pontos legyen, összhangban az üzleti törekvésekkel. A jó sajtókapcsolat alapja a kétoldalú kommunikáció. New Release: angolszász kifejezés, és kész, professzionálisan megírt cikket jelent, amit ingyenesen bocsát a cég a sajtó rendelkezésére, szabad felhasználásra. Mellékelhetnek hozzá sajtófotót is. Sajtómonitoring: Két részből áll: a sajtófigyelésből és a sajtóelemzésből. A sajtófigyeléskor az adott időszaki publicitást a sajtófigyelő a megadott kulcsszavak alapján figyeli és válogatja ki. A megjelent cikkek többféle szempont szerint elemezhetők, grafikusan ábrázolhatók, a trendek kiemelhetők.

Készítette: Ladányi Brigi & Kókai Kitti