A kenőanyag igazi szerepe a márkakereskedés életében Varsányi Gyula GÉMOSZ konferencia Győr, május 16.
2 Kihívás a márkakereskedőknek Növekvő importőri követelmények Árréserózió az új gépjármű értékesítésben Tömeges használtautó beszámítás Árharc a szerviztevékenységben Csoportmentesítési- szabályozás Külföldi versenytársak megjelenése? Új kereskedelmi csatornák bekapcsolódása? Márkafüggetlen szervizhálózatok? Gyorsszervizek térnyerése? Szervizciklusok emelkedése! Jelen: Jövő:
3 Az olajtársaság szerepe Műszaki szükséglet kielégítése Fáradtolaj begyűjtés és elszállítás Klasszikus reklámtevékenység Szakmai „fejtágítók” Beruházási támogatás Termékösszetétel tudatos javítása Teljeskörű környezetvédelmi szolgáltatás Partnerközpontú marketing Komplex műszaki és marketing oktatóprogramok Profit maximalizálás Hagyományos Jövőbe mutató
4 + 1 liter
5 + 1 liter olaj Új autó értékesítés 350 db / év Olajfelhasználás liter / év (1.000 db olajcsere / év) Szervizesemény olajcsere nélkül db / év liter (új autó átadáskor) liter (30% elfogadja) liter (olajszint ellenőrzés) liter utántöltési olaj Profitnövekedés évente: Ft (SLX 0W-30) Ft (TXT 5W-30) Ft (TXT 5W-40) Ft (Powertec 10W-40)
6 Programajánló Műszaki és marketing oktatás Fékfolyadék kampány + 1 liter utántöltés Üzleti támogatás Total Fluid Management Műszaki támogatás Oil-boy koncepció
7 A Castrol igazi szerepe Köszönöm a figyelmüket!