A kenőanyag igazi szerepe a márkakereskedés életében Varsányi Gyula GÉMOSZ konferencia Győr, 2003. május 16.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Adó és illeték változások 2012-ben
Advertisements

1 Adó és illeték változások 2012-ben. MERIVA LPG Termékismertető Opel Hungary 2.
Hírközlés – Hatóság Szabó Tibor Kompetenciaközpont vezető
 Első elméleti vizsgázók száma évente a fővárosban  fő  Oktatók száma a fővárosban  Kb. 400 fő.
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Transzferárazás: árkialakítás és nyereség optimalizálása
Aktuális pályázati lehetőségek
QUO VADIS TURIZMUS? MSZP kormányzati ígéretei •Dr. Kiss Elemér Kancellária miniszter: „reálértékén megőrizzük a turisztikai támogatásokat…” május.
A as időszak jelenlegi pályázati lehetőségei Dr. Körtvélyesi Katalin 20/
Környezetvédelmi ipar és hulladékgazdálkodás Magyarországon
A laskagomba termesztés és a biogáz hasznosítás komplex, egymásra épülő termelő és biohulladék hasznosító rendszerének bemutatása Hotel.
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
Dr. Csermely Tibor GÉPJÁRMŰBIZTOSÍTÁSI HELYZETKÉP
SIGNAL Biztosító Partnereink a szakszervezetek
M IKOR MENNYIT KERESEL ?. J ÁRMŰ ÜZEMELTETÉS KÖLTSÉGÉNEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA 2x96+18=210 óra x 53900/40 = 1350 Ft 168 óra x 3500 Ft.
A magyarországi kockázatitőke- finanszírozás másfél évtizede ( ) Készítette: Papp Zsuzsa Tivadari Evelin.
ZÖLDTETŐK Költsége és Értéke Dezsényi Péter 4/3/2017.
ÉMOP 1.Prioritás Versenyképes helyi gazdaság megteremtése A turisztikai pályázatok gazdaságélénkítő hatása az Észak-Magyarországi régióban.
A marketing Készítette: Fajka Melitta Zeng Fanni.
QUALIFORUM - NYERGES ATTILA GYORSJELENTÉS A GÉMOSZ ANKÉTRÓL (ROAD-SHOW A KÉPZÉSRŐL) május 26. Galyatető.
Zalaegerszeg Északi Ipari Park IV. INNOTECH Konferencia
Bordögök Közhasznú Club Győr ajánlat. TételekTermékMennyiségeM.Egysége 1Mez fehér15Db 2Sort kék15Db 3Kapusmez2Db Ajánlatra kért termékek:
F ARKASVÁR KONFERENCIA ÉS SPORTHOTEL * * Puskás Kata-Rácz Imre-Támba Judit.
Nyereséges márkaszerviz. Hogyan segíthetünk ebben? Varsányi Gyula ügyvezető.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Gyorsszervizek Magyarországon. Kiindulási alapok A szolgáltatás célja: A 3+ éves autók szervizben tartása a „Castrol Pont” gyorsszerviz-hálózattal Ügyfélkör:
Avem încredere EU és üzlet határok nélkül román–magyar üzleti konferencia Egyszerűen a siker felé Befektetési és uniós tanácsadás Romániában Diósi László.
Rusznák András – ügyvezető, GOE
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Szállodagazdálkodás és vezetés I
PÉLDA OSZTALÉKBÓL TÖRTÉNŐ KIVÉTKIEGÉSZÍTÉSRE. Adatok: Társaság adóalapja: Megfizetett adó (kedvezmény után): Átlagos adómérték: 14,92%
GOLDEN GLOBE Kft. Bearanyozzuk az életét! Szeptemberében vettük át a már jól bejáratott és megfelel ő vev ő körrel rendelkez ő céget a Golden Globe.
VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.
Versenytársból partner
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
NATO minőségbiztosítási követelmények a tervezésre, fejlesztésre és gyártásra Termék Műszaki kiszolgálás, karbantartás, javítás Csomagolás,
Megtakarítás, befektetés, öngondoskodás Dr. Mohai György Budapesti Értéktőzsde Zrt. Konferencia a tudatos pénzügyekért Budapest, október 2.
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
Falusi szálláshelyek Napraforgós Nemzeti Tanúsító Védjegy rendszere
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Egészségi állapot, egészségügyi rendszerek Dr. Jávor András.
ÖSZTÖN VAGY TUDATOSSÁG AVAGY A GÉPJÁRMŰ-KERESKEDELEM IS SZAKMA DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ KÖZGYŰLÉS GYŐR, MÁJUS 16. QUALIFORUM.
Balatonalmádi 2006 május GÉMOSZ Országos Közgyűlés Ivanics Lajos Szerviz Bizottság.
Szerviztevékenység jövedelmezősége Ausztriában Varsányi Gyula GÉMOSZ konferencia, május 20.
1 GÉMOSZ Konferencia DR. GYŐZŐ GÁBOR a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének ügyvezető elnöke május 17.
Közgyűlés május 20. A gépjármű-kereskedelem gyakorlati tapasztalatai és hatásai avagy inkább nézzük meg, hogy is állunk.
Az AutoCarma Zrt. megalakulása avagy a koncentráció megállíthatatlan… Gémosz konferencia november 20.
Márkakereskedői eredményesség változása (trendek)
CÉGFINANSZÍROZÁS- ENERGIAKÖLTSÉGEK Gémosz konferencia Csiki-Bege Lajos
A Kárpátia Magyar-Román Kereskedelmi és Iparkamara
Megújuló energiaforrások – Lehetőségek és problémák
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Gazdasági kapcsolatok és regionális együttműködések Félixfürdő május 17. Miklóssy Ferenc alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Készítette: Dormán Eszter Noske Borbála
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Magyar Dohánytermelők Országos Szövetségének Küldöttgyűlése 2006.November 20.
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
Névtelen| Biztonságos| Felhasználóbarát
A magyar tőkeexport bemutatása
Hogyan, és miért gondolkozzunk vállalkozóként rendszerben az üzleti tervezés során és a gyakorlatban? „Ötletből pénzt”
EURÓPAI AUTÓSZERVIZEK MAGYARORSZÁGI EGYESÜLETE
A kötöttpályás szakma perspektívái konferencia június 12. Az egész életen át tartó tanulás és a foglalkoztathatóság javítása Országos Foglalkoztatási.
Fordulópont? Növekvő bizonytalanság és romló üzleti helyzet Az MKIK GVI 2003 áprilisi vállalati konjunktúra felvétel eredményei MKIK GVI Magyar.
Az „Autókereskedelem” jövő képe. Szabó Zoltán © 2013.
Változások az áramforrások területén Schmidtka Gábor október 13.
Márkakereskedői helyzetkép
Előadás másolata:

A kenőanyag igazi szerepe a márkakereskedés életében Varsányi Gyula GÉMOSZ konferencia Győr, május 16.

2 Kihívás a márkakereskedőknek  Növekvő importőri követelmények  Árréserózió az új gépjármű értékesítésben  Tömeges használtautó beszámítás  Árharc a szerviztevékenységben  Csoportmentesítési- szabályozás  Külföldi versenytársak megjelenése?  Új kereskedelmi csatornák bekapcsolódása?  Márkafüggetlen szervizhálózatok?  Gyorsszervizek térnyerése?  Szervizciklusok emelkedése! Jelen: Jövő:

3 Az olajtársaság szerepe  Műszaki szükséglet kielégítése  Fáradtolaj begyűjtés és elszállítás  Klasszikus reklámtevékenység  Szakmai „fejtágítók”  Beruházási támogatás  Termékösszetétel tudatos javítása  Teljeskörű környezetvédelmi szolgáltatás  Partnerközpontú marketing  Komplex műszaki és marketing oktatóprogramok  Profit maximalizálás Hagyományos Jövőbe mutató

4 + 1 liter

5 + 1 liter olaj  Új autó értékesítés 350 db / év  Olajfelhasználás liter / év (1.000 db olajcsere / év)  Szervizesemény olajcsere nélkül db / év  liter (új autó átadáskor)  liter (30% elfogadja)  liter (olajszint ellenőrzés)  liter utántöltési olaj Profitnövekedés évente:  Ft (SLX 0W-30)  Ft (TXT 5W-30)  Ft (TXT 5W-40)  Ft (Powertec 10W-40)

6 Programajánló Műszaki és marketing oktatás Fékfolyadék kampány + 1 liter utántöltés Üzleti támogatás Total Fluid Management Műszaki támogatás Oil-boy koncepció

7 A Castrol igazi szerepe Köszönöm a figyelmüket!