AZ ONLINE MARKETING 3.0-ÁN MEGMUTATOM Hogyan lépj át a virtuális határokon és építs nemzetközi üzletet otthonról. Hogyan építs fel az online jelenlétedet,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ez a Tantra Indiából érkezett.. Mindegy, hogy babonás vagy-e vagy sem, érdemes elolvasnod. Ez egy nepáli Tantra Totem és szerencsét hoz. Négy nappal azután,
Advertisements

Volt egyszer egy kisfiú, akinek igen nehéz természete volt
Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka.
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Ez a Tantra Indiából érkezett..
Sikeres emberek.
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Szakíts magadnak egy kis időt, hogy elolvasd ezt az üzenetet,
Wolf Gábor könyve alapján 2. Rész Moldvai Levente Kisvállalati Marketing.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
Keresőmarketing stratégiák
It Italo Santelli Gerevics Aladár It Ha van egy leírt célod, ne azon aggódj, hogy hogyan éred el. Dolgozz rajta és a tudatalattid szállítja a megoldást.
Hogyan építs fel egy termelő hálózatot, ami minden hónapban növekvő forgalmat generál?
Nem számít!. Nem számít! Lezárás Lényegi Részei HATÁRIDŐ BEMUTATKOZÁS JÓ STRATÉGIA, ÉS TAKTIKA TERMÉKLÉTRA KIFOGÁSKEZELÉS.
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Köszöntünk a Siker Programban A VILÁG LEGNAGYOBB É S LEGPROFITÁBILISABB N EMZETKÖZI HÁLÓZATÁT ÉPÍTJÜK FEL !! Dolgozd ki magad az állásodból a siker program.
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
Szakíts magadnak egy kis időt, hogy elolvasd ezt az üzenetet! Lehet, hogy fontos!
E-napló diákoknak.
Tibeti személyiségteszt
ÉLETBÖLCSESSÉGEK Picasso illusztrációkkal.
Családi vállalkozások - prezentáció
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Közösségi portálok használata
Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
CITROM ÉS CUKOR Ezt kellene mindenkinek a fürdőszobában a tükrére írni, hogy minden nap szem előtt legyen és elolvashassa.
VÁLTSD VALÓRA ÁLMAIDAT. Vedd kezedbe életedet Tölts több időt családoddal Fizesd ki a hitelkártya tartozásodat Fizesd ki bank hiteledet Fizesd ki az autódra.
Közösségi oldalak használata
Olvasd lassan és csendben!.
Ahogy engem elküldtél a világba, én is elküldtem őket a világba” (János 17:18) Töltsd be a küldetésed.
Vizsga feladatok (Minta)
A vezető mint sikertényező szerepe egy középvállalkozás
Mit tennél, ha te is ilyen helyzetben élnél, mint a képeken látható gyerekek és felnőttek? Gondolkozz el ebben a pár percben, hogy te milyen szerencsés.
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Ez a Tantra Indiából érkezett.. Mindegy, hogy babonás vagy-e vagy sem, érdemes elolvasnod. Ez egy nepáli Tantra Totem és szerencsét hoz. Négy nappal azután,
Személyes akcióterv.
Személyes fejlődés - Szponzorrá válás. 2 A tanácsadó szerepe : a tanácsadók követése Toborzás és Szponzorálás Példa + képzés = eredmények.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A gyermeki tisztaság és szeretet, minden aljasságtól mentes
Szakíts magadnak egy kis időt, hogy elolvasd ezt az üzenetet, lehet hogy fontos!
ÚJ ÜZLETI LEHETŐSÉG.
RIPPLN – AZ ÁTLÁTHATÓ KÖZÖSSÉG. Ripple = fodrozódás Ezt a szót használja az angol arra az esetre is, amikor egy vízbe ejtett tárgy, vagy vízcsepp maga.
Olvasd lassan és csendben!
AMC a siker záloga!  Akár ingyenesen regisztrálhatsz  Vagy1.200,-Ft induló tőke kell  3 olyan partnert keress magadnak akiket érdekel  Kövesd a javaslatokat.
Vallomások Vallomások Az igazat mond, ne csak a valódit!
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
A Facebook marketing trendjei
Ifjúsági Információs és Tanácsadó Iroda Kedves Fiatalok! Ingyenes internet használatával kinyílik előtted a világ, olyan fontos tudnivalókról kapsz tudást.
Ez az én művem! Készítette: Govor Emőke Felkészítő tanár neve: Hegyesi Judit Iskola neve: Érmihályfalvi 1. számú Mezőgazdasási Főgimnázium Colegiul Agricol.
Létezik-e biztos recept sikeres csapat építésére?
Tantra Indiából
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
Így ismerd meg a vevőt jól!
Netezz biztonságosan! Köszönt Benneteket a
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

AZ ONLINE MARKETING 3.0-ÁN MEGMUTATOM Hogyan lépj át a virtuális határokon és építs nemzetközi üzletet otthonról. Hogyan építs fel az online jelenlétedet, hogy saját üzleted Referenciája légy. Hogyan tűnj ki a tömegből és szerezz lelkes Követői bázist, akik újra és újra megvásárolják a termékeidet, szolgáltatásaidat. Hogyan érd el és ragadd meg a kiválasztott célcsoportodat akkor is, ha más kontinensen élnek. Hogyan sáfárkodj a területi különbségekkel és fordítsd az időeltolódást a legnagyobb előnyöddé a versenytársaidhoz képest. Hogyan fejlődj az online üzleteddel és válj a kiszervezés mesterévé.

LÉPJ ÁT A VIRTUÁLIS HATÁROKON ÉS ÉPÍTS NEMZETKÖZI ÜZLETET. A lehetőségek és a kifogások száma végtelen… Az Internettel kinyílt a világ – az egyetlen korlátozó tényező csupán Te magad lehetsz A közösségi oldalakon keresztül bárkit elérhetsz: - a kiválasztott célcsoportodat - a leendő üzlettársaidat - trénereket, tanácsadókat - szakembereket Most azonnal elkezdhetsz nemzetközi kapcsolatokat építeni!

HOGYAN ÉPÍTS NEMZETKÖZI ÜZLETET OTTHONRÓL? Tanuld meg a célközönséged nyelvét…. ….vagy találj valakit, aki már profi benne és szervezd ki a munkát.

Ha a megfelelő kapcsolatot ápolod a követőiddel, folyamatos visszajelzést kapsz az igényeikről és azoknak megfelelően szervezheted a szolgáltatásaidat. Mit gondolsz, hol a legegyszerűbb kapcsolatokat építeni Online?.... HOGYAN ÉRD EL ÉS KEZELD A CÉLCSOPORTODAT EGY MÁSIK KONTINENSEN? /KÖZÖSSÉGI PORTÁLOKON / Nem az számít, hogy ki vagy és hol laksz, hanem, hogy mit adsz.

A közösségi portálok forgalma nemzetközi és országos szinten is óriási… néhány hónap alatt átvette a neten pornó vezető helyét- és biztos, hogy nem fog csökkenni a közeli jövőben. ÚGYHOGY EL KELL DÖNTENED…. BELEILLIK A MARKETING STRATÉGIÁDBA?

HOGYAN ÉPÍTSD BE A SOCIAL MEDIA-T A MARKETING STRATÉGIÁDBA? A közösségi média nem egyenlő a Reklámozással, sokkal inkább célzott kapcsolatépítés Határozd meg előre, hogy milyen képet akarsz festeni a követőidben és ennek megfelelően szervezd a jelenlétedet és aktivitásodat Regisztrálj a közösségi portálokra a saját neveddel (te sem beszélgetsz szívesen egy márkanévvel, vagy vállalattal egy összejövetelen, igaz?) Hogy kitűnj a tömegből, csináld már az Elején profin: építsd fel a Brand-edet

BRAND ÉPÍTÉS A KÖZÖSSÉGI PORTÁLOKON Válassz egy vonzó profilképet (…lehet azért vonzó, mert mosolyogsz rajta, és lehet szemet vonzó, mert meghökkentő és figyelemfelkeltő vagy rajta) Optimalizáld a bemutatkozó szövegedet kulcsszavakkal, hogy mások is megtalálhassanak Készíttess egy saját logo-t, és háttérképet, vagy csináld magad, nem kell hozzá nagy befektetés, inkább csak egy kis kreativitás…

TÉNYLEG A MÉRET A LÉNYEG? A nagy lista helyett építs minőségit….ne kövess mindenkit Kulcsszavak alapján megtalálod a célcsoportodat Miután megtaláltad a potenciális vásárlóidat, építs velük kapcsolatot. Ne feledd, hogy minden nyilvános és minden visszakövethető. A közösségi portálokon a tetteid alapján könyvelnek el információ-forrásnak, trénernek, véleményformálónak, akár sztárnak, vagy zaklatónak. Felejts el a direkt reklámüzeneteket…közelíts az emberi oldalról Keresd meg a piacod véleményvezéreit és kezdeményezz velük kapcsolatot, hogy aztán te is a középpontba kerülj Legyél nyitott az új kapcsolatokra- soha nem tudhatod, kiből lesz a legközelebbi partnered, vagy ügyfeled

HOGYAN TŰNJ KI A TÖMEGBŐL ÉS SZEREZZ LELKES KÖVETŐI BÁZIST? A Tartalom az Első, de a megfelelő Kulcsszavak sokat segítenek… Szolgáltass olyan értéket, ami kiemel a versenytársaid sorából Találd meg a saját stílusod, az ideális követőid gyorsan azonosulni fognak veled Tanítsd meg a követőidet, hogy továbbítsák az üzeneteidet (tedd érdekeltté őket a sikeredben) Legyél jelen minél több helyen Közösségi Könyvjelzőkkel könnyen automatizálhatod a jelenlétedet (SOCIALMARKER.COM, PING.FM…) És használd fel a legerősebb Ingereket, audio-vizuális jeleket…

A keresőmotorok előnyben részesítik a videókat, így nagyobb forgalmat tudsz generálni a honlapodra Egy jó marketingvideóval a kampányoldaladon megduplázhatod a konverziódat Minden lemásolható, de Te magad Egyedi és utánozhatatlan vagy A 3 Sikertényeződ: a Történeted, az Erősségeid és a Stílusod A vevő nem a termékedet veszi meg, hanem Téged Miután megismertek a közösségi oldalakon, sokkal inkább megbíznak benned és nyitottabbak a vásárlásra is Válj példaképpé a követőid számára…az átlag fölötti eredményekhez az átlagostól eltérő tettek vezetnek…az emberek 90%-a nem mer kiállni a kamera elé beszélni…és TE? HOGYAN TŰNJ KI A TÖMEGBŐL ÉS SZEREZZ LELKES KÖVETŐKET?

A MARKETING VIDEÓK SIKERÉNEK TITKAI Tervezd meg a mondanivalódat, a stílusodat és pörgesd fel magad Úgy beszélj a néződhöz, mintha egy barátod lenne és nem a tömeg Meséld el a történetedet Mutasd be az életstílusodat A kezdés a lényeg…ha az első 20 mp unalmas, továbbkattint Nem kell Kameraman…Készíts egy Intro-videót és töltsd fel minden videód elé (ONETRUEMEDIA.COM, ANIMOTO.COM) A videó végén mondd el a nézőnek, hogy mi a következő teendője (iratkozzon fel, töltse le, töltse ki…) Miután kész a videó, töltsd fel a blogodra, tedd közzé a közösségi oldalaidon és a videómegosztó-portálokon (TUBEMOGUL.COM) Automatizáld az üzletedet

NÖVEKEDJ AZ ÜZLETEDDEL TANULD MEG AZ AUTOMATIZÁLÁS ÉS KISZERVEZÉS MŰVÉSZETÉT Készíts egy listát a fejlődéshez szükséges feladatokról Rangsorold őket fontosság szerint Válaszd ki azokat, amik a legfontosabb erősségeid és koncentrálj azokra A többi feladatot add ki azoknak, akik igazán jók benne Fogadd el, hogy nem értesz mindenhez. Találd meg a csapatjátékosaidat, hogy az Üzleted tovább növekedhessen. Fordítsd a területi különbségeket és időeltolódást az előnyöddé.

A KÖZÖSSÉGI MARKETING TITKA? Figyeld és teszteld az Új Trendeket Építs és Ápolj kapcsolatokat

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! (Várom a kérdéseidet a Twitteren)