Élménybeszámoló. 2007. június 15-én kezdetét vette az osztálykirándulásunk. Még alig szálltunk fel a vonatra, de már korgott is a gyomrunk. Elővettük.

Készítette: Ötvös Zsolt 13DK. Oktober.6.án indultunk 6-an Németországba gyakorlatra Márton Zsuzsanna tanárnővel. Hosszú út után megérkeztünk észak-németországba.

Egy tudományos felmérés részeként kutatók megkérdeztek néhány 4 és 8 év közti gyermeket arról, hogy szerintük mi a szeretet. A kérdésekre adott válaszok.
Jó szórakozást kívánok mindenkinek;
Nyári gyakorlat Szentendre 2013 Hajózás. Megérkeztünk Szentendrére, a komppal átmentünk a szálláshelyünkre.
Önkéntes program a Budapest Kőbányai Önkormányzat
NAGYBÖJTI TÖRTÉNET.
A család beszélget A Kovács család összeül január elején megbeszélni családjuk pénzügyi helyzetét.
A HÁROM FA.
A legjobb osztály.
Ezúton szeretném meghívni minden kedves barátomat egy 3 napos látogatásra új otthonomba.
Németországi beszámoló  Fontos információkról  Érdekes kirándulásokról  Színvonalas képzőhelyekről  Kedves emberekről  Szokatlan dolgokról  Precíz.
Az Élet Vonata.
Te vagy az, akiből élet árad,
Hadházi Dóra Brauhaus zum Löven. Elindulás, utazás Németországba én éjfélt ütött az óra, mikor elindult buszunk, hogy összeszedje kis csapatunk.
Ausztriai Nyelvi Tábor 4. Nap. A nap programja IdőkeretProgram 07:00-07:30Reggeli 08:00-10:00Németóra 11:00-11:30Holzgautól busszal a Reuttener Bergbahnig.
Létezik valamilyen emberi alkotás, amely megközelíti a természet szépségét? Talán a zene! Kapcsolja be a hangszórókat!
A 9.B osztály Az osztály (eddigi) említésre méltó jelenetei. Sajnos az avatóról van még csak képünk, de majd később csinálunk. Na de nem ilyeneket :
Ez egyike a legszimpatikusabb és legszebb maileknek,
Tols vs. MKK-Apol Kontinens 34 A kezdetek Eleinte a Tols nem volt jelen a K34-en olyan mértékben hogy az gondot okozzon akármelyik ellenséges klánnak.
Jó olvasást kívánunk!!!.
Őszi képek – és a sikló…  Lapozáshoz majd kattints…
KELL OTT FENN EGY ORSZÁG...
Az életedet TE írod.
Vettem magamnak egy kis házat a hegyekben, nagyon örülnék ha meglátogatnál!
Amint fent, úgy lent. Amint belül, úgy kívül.
Névnapodra Szeretettel!
Szajkó Gréta Találkozás Zizivel. 1. RÉSZ Márc. 32-én,- mert nálunk ilyen is van-unatkoztam, ezért beültem a rakétámba, és elmentem a Marsra. Amikor odaértem,
A három fa. Egy magas hegy tetején volt három fa. Egy szép napon beszélgetni kezdtek vágyaikról, reményeikről, álmaikról.
Budapest Az 5.b osztály kirándulása 2005.június 6.
Boldog 2014-et !.
K Ö T É L Ez egy történet a hegymászóról, aki szeretett volna feljutni a legmagasabb hegycsúcsra. Erre a nagy útra sok évi felkészülés után indult el.
A tanatológia oktatásának kihívásai
Te vagy az, akibõl élet árad,
A VÉGZŐS EGYETEMISTA.
PARTY TIME ! Szokás szerint későn este benéztünk a hűtőbe.
Szígyártó Gusztávné Nagy Márta Iskolánk eredményei ma is "megdobogtatják" szívemet, a kudarcok - ha adódnak - mindig munkára, korrekcióra sarkallanak.
Vilmos, a kis futóbicikli
Pécsvárad, május 31.. A következő néhány képsoron elmesélem, hogyan telt az első kirándulásunk ! Kalandra fel!
”Ne szégyelld te azt, hogy szereted az állatokat. Ne röstelled, ha egy kutya közelebb van a lelkedhez, mint a legtöbb ember akit személyesen ismersz."
Karácsony Ha szerencsénk van havazik és nem tűnik minden annyira szürkének. Mostanában, hogy jön az új év és a Karácsony, csak fázol és meg-megállva.
B A L L A G Á S június 15. Szárcsa Általános Iskola.
Mindszenty József Általános Iskola Gimnázium és Kollégium és a Miasszonyunk Időskorúak Otthona TÁRS-Önkéntes program 2010/11-es tanév II. félév Zalaegerszeg.
Három hetet meghaladó projekt-hét Neked, rólad, hozzád szól a dal
Uram, Istenem, tiéd az éjszaka és tiéd a nappal, kezed műve a hajnali harmatcsepp és a Nap. Add, hogy egész nap jókedvű és tiszta legyek: a Világosság.
Hát én lennék, és Botond!! 
Valami aggaszt, vagy idegesít? Fáraszt a tanulás? Őket nem kevésbé.
Ilyenek voltunk vadak és jók bűnösök közt is ártatlanok….
HARSÁNYI NAP április 3.. A Harsányi díj átadása A napot, az Igazgatónő által levezényelt, Harsányi-díj átadásával kezdtük. Harsányi Nap április.
Igazgatónő megnyitja a tábort és bemutatja az elsős osztályfőnököket.
PORTSMOUTH. AZ INDULÁS NAPJA: Elégé izgalmas volt mivel még nem utaztam eddig repülőn soha. De, nem volt rossz sőt élveztem. Főleg a felszállást, de ami.
„Családi időutazás” TÁMOP-projekt 1. félév január – május KŐRÖSI.
Más lettem? Más lettem. Polgár Fanni
JÓ REGGELT !.
Te vagy az akiből élet árad, Te vagy csak igaz szó a számban, szívem kincse, lélegzetem, mindenem. Te vagy az, akire mindig vártam, hajnalcsillag vagy.
Az Élet Vonata Olvastam egy könyvet, ahol az életet egy vonatutazáshoz hasonlították. Nagyon érdekes olvasmány.
Szakmai gyakorlat Szarvas április 3. – 16. ERASMUS+ Gál Ferenc Főiskola Szarvasi Gyakorló Általános Iskola és Gyakorlóóvoda, Bölcsöde.
Büszkeség = balítélet 1 Pt 5, 5/b „A büszkeség az elveszettek átka és a legnagyobb akadály a megmentettek életében.” Chris Gummitt.
Kiutazásunk Debrecenbe. Indulás Egy napos hétfői reggelen kezdetét vette debreceni kirándulásunk. Mindenki izgatottan ült fel a buszra és fájdalmas búcsút.
I-110. Te vagy az, akiből élet árad, Te vagy csak igaz szó a számban, szívem kincse, lélegzetem, mindenem! Te vagy az, akire mindig vártam, hajnalcsillag.
Márk és Németország. Egy iskolai pályázat során tízen elindulhattunk Németországba. Ez az élmény amit kint átéltünk felejthetetlen számunkra. A táj egyszerűen.
Ezen a héten a CSILLAG-ÁSZOK nevet viselte az igazán vegyes csoport és ennek jegyében próbáltunk okoskodni egy kicsit, kézműveskedni, játszani. Sok színes.
Szájbergyerek vagyok! Részlet egy digitális függő lány naplójából.
A királyréti kirándulás Azért tetszett a kirándulás, mert utaztunk kisvonattal is. Amikor leszálltunk a kisvonatról,a tanösvény felé vettük utunkat. A.
Te vagy az, akiből élet árad, Te vagy csak igaz szó a számban.
Állati jó tábor
Szeretet szolgálat Joli néninél
Ez egyike a legszimpatikusabb és legszebb maileknek,

Élménybeszámoló

2007. június 15-én kezdetét vette az osztálykirándulásunk. Még alig szálltunk fel a vonatra, de már korgott is a gyomrunk. Elővettük a gondosan elcsomagolt szendvicseket, és falatozni kezdtünk. Közben vonatunk is elindult Létavértes felé…

Az állomáson egy szekér várt ránk, hogy egy csodálatos lovastanyára vigyen bennünket. Igazi élmény volt az utazás. Mókáztunk, kacagtunk a lovacskák nagy örömére… Az állomáson egy szekér várt ránk, hogy egy csodálatos lovastanyára vigyen bennünket. Igazi élmény volt az utazás. Mókáztunk, kacagtunk a lovacskák nagy örömére…

A kicsomagolás még várhat, inkább játszunk egy jót. De szóljon valaki Tominak, hogy az ütőt felfele kell tartani! Andika néni próbálta figyelmeztetni, de hiába  … A kicsomagolás még várhat, inkább játszunk egy jót. De szóljon valaki Tominak, hogy az ütőt felfele kell tartani! Andika néni próbálta figyelmeztetni, de hiába  …

Na ebből elég! Andika néni kézbe vette az irányítást, és megmutatta neki, hogy is kell tollasozni. (Bár az ő tartása is hagy némi kivetnivalót )  …

Mikor jól kifáradtunk a játékban, visszavonultunk a saját kis házunkba. Nem is engedtünk be senkit. Segítségünkre volt ebben a seprű, amit szívesebben használtunk erre, mintsem a takarításra.

Ekkorra már delet ütött az óra, és mi is megéheztünk. Persze attől azért finomabb volt az ebéd, mint amit az arcunk tükröz. A fincsi meggylevessel már végeztünk, és türelmetlenül vártuk a második fogást. Ekkorra már delet ütött az óra, és mi is megéheztünk. Persze attől azért finomabb volt az ebéd, mint amit az arcunk tükröz. A fincsi meggylevessel már végeztünk, és türelmetlenül vártuk a második fogást.

Ennyire jó volt az ebéd, és ennyire jól éreztük magunkat. Izgatottan vártuk, milyen programok lesznek délután.

Megismerkedhettünk közelebbről is eme csodálatos állattal. Megsimogathattuk, felülhettünk a nyeregbe, és ízelítőt kaptunk a lovaglásból is. Közben rengeteg érdekes dolgot tudtunk meg ezekről a nemes állatokról, amelyek a magyarság történelmében is meghatározóak voltak. Megismerkedhettünk közelebbről is eme csodálatos állattal. Megsimogathattuk, felülhettünk a nyeregbe, és ízelítőt kaptunk a lovaglásból is. Közben rengeteg érdekes dolgot tudtunk meg ezekről a nemes állatokról, amelyek a magyarság történelmében is meghatározóak voltak.

Ezután tovább folytattuk a lovaglást, de már kicsit közelebb a talajhoz… A falovacskák csak nem fognak ledobni a hátukról! Jót szórakoztunk a játszótéren. Hintáztunk, fogócskáztunk, amit csak találtunk, mindent kipróbáltunk… Ezután tovább folytattuk a lovaglást, de már kicsit közelebb a talajhoz… A falovacskák csak nem fognak ledobni a hátukról! Jót szórakoztunk a játszótéren. Hintáztunk, fogócskáztunk, amit csak találtunk, mindent kipróbáltunk…

A programok sora még mindig nem ért véget. Vadregényes kirándulást tettünk a közeli erdőben lovasszekéren. Olyan dimbes- dombos volt az erdei ösvény, hogy nagyokat kacagtunk, attól félvén, hogy leesünk a szerkérről…

A kimerítő szekerezés után megpihentünk kicsit a teraszon, közben felfrissítettük magunkat egy kis uzsival és üdítővel… A kimerítő szekerezés után megpihentünk kicsit a teraszon, közben felfrissítettük magunkat egy kis uzsival és üdítővel…

Lefekvés előtt izgalmas történetekkel szórakoztattuk egymást (emiatt éjszaka nem igazán tudtunk aludni)

Másnap a reggeli torna után kincskereső játékot szervezett nekünk Andika és Anita néni. Rajtunk persze nem fog ki semmilyen fejtörő, így a végén büszkén fogyasztottuk el a megtalált kincset…

De sajnos ez a kirándulás is véget ért. Ennek már korántsem örültünk annyira. Élménydús két nap állt mögöttünk. Eljött a hazautazás pillanata.

A vonaton már alig bírtuk nyitva tartani a szemünket. Kicsit szomorúak voltunk, hogy ilyen hamar utazunk haza, de ezek az élmények felejthetetlenek maradnak számunkra.

„Milyen szépeknek és jelentőseknek tűnnek fel emlékezetünkben elmúlt életünk egyes jelenetei és eseményei, noha annak idején minden különös megbecsülés nélkül engedtük őket elmúlni!” Arthur Schopenhauer

Most már búcsúzunk. Reméljük, hogy ebben a tanévben is sikerül ilyen felejthetetlen élményeket szereznünk. Most már búcsúzunk. Reméljük, hogy ebben a tanévben is sikerül ilyen felejthetetlen élményeket szereznünk. 4. b osztály