Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadások a következő témára: "Ezen a héten a CSILLAG-ÁSZOK nevet viselte az igazán vegyes csoport és ennek jegyében próbáltunk okoskodni egy kicsit, kézműveskedni, játszani. Sok színes."— Előadás másolata:

1 Ezen a héten a CSILLAG-ÁSZOK nevet viselte az igazán vegyes csoport és ennek jegyében próbáltunk okoskodni egy kicsit, kézműveskedni, játszani. Sok színes program kötötte le a gyerekeket, ami nekünk is örömet okozott Judit nénivel.

2 ELSŐ NAP A CSEPEGŐ- FORRÁSHOZ LÁTOGATTUNK, MAJD A KEREK- GYEPEN ISMERKEDTÜNK, JÁTSZOTTUNK, AHOL ELSŐ TÉMÁNK A FÖLD VÉDELME KERÜLT MEGBESZÉLÉSRE. EBÉD UTÁN PAPÍR ŰRHAJÓT KÉSZÍTETTÜNK, EGYÉNI DÍSZÍTÉSSEL.

4 MÁSODIK NAP EZT A NAPOT A PIPIS- HEGYEN TÖLTÖTTÜK. A GYEREKEK A REPÜLŐKKEL ISMERKEDTEK, MAJD A SZENT ANNA-TÓHOZ TÚRÁZTUNK. KELLEMESEN ELFÁRADTUNK, MAJD EBÉD ÉS JÁTÉK / FUTÓVERSENY A REPTÉREN, KÖTÉLHÚZÁS / UTÁN KICSIT KERESGÉLTÜNK A TUDOMÁNY TERÉN ÉS A BOLYGÓKRÓL GYŰJTÖTTÜNK INFORMÁCIÓKAT.

6 DÉLELŐTT AZ AGYAGOZÁS ÖRÖMEIT ÉLHETTÉK ÁT, MAJD BŐRBŐL KARKÖTŐT, VALAMINT PAPÍRTÉPÉSSEL BOLYGÓKAT KÉSZÍTHETTEK A GYEREKEKEK. DÉLUTÁN A KONCENTRÁCIÓ FÁRADALMAIT A JÁTSZÓHÁZBAN UGRÁLHATTÁK KI MAGUKBÓL.

8 NEGYEDIK NAP ÚJRA A TERMÉSZETBE INDULTUNK, LAJOSHÁZÁRA VONATOZTUNK, AHOL HEGYI KRISTÁLYOK UTÁN KUTATTAK A KINCSKERESŐK, FELFEDEZTÉK A PATAKMEDERT. DÉLUTÁN KVÍZ VERSENYT RENDEZTÜNK, MAJD LOVAGOLHATTAK A BÁTRAK.

9 AZ UTOLSÓ NAPON IS A TERMÉSZETÉ VOLT A FŐSZEREP. MÁTRAFÜREDRŐL SÁSTÓRA TÚRÁZTUNK, MAJD SZEMÜGYRE VETTÜK A MEGÚJULT KÖRNYEZETET, A TANÖSVÉNYT, A KÜLÖNFÉLE MADARAKAT, AZ INFORMÁCIÓS TÁBLÁKAT. EZUTÁN JÓT JÁTSZOTTUNK A RÉTEN, MAJD AZ EBÉD ELFOGYASZTÁSA UTÁN EREDMÉNYT HIRDETTÜNK A CSAPAT KVÍZ VERSENYBEN, KISEBB AJÁNDÉKOT IS NYERHETTEK A HELYEZETTEK ÉS A TÖBBIEK. MOST JÖHETETT A SZÁMHÁBORÚ, AMI IGAZI KIS HADSEREGET KOVÁCSOLT. A RÁKÓCZI-FORRÁS FELÉ VETTÜK AZ IRÁNYT A HAZAÚTON, AHOL FRISS INNIVALÓT TÖLTÖTTÜNK.

12 CSILLAG-ÁSZOK MI VAGYUNK, MINDIG SOKAT VÁNDORLUNK. AZ ÉGIG IS ELJUTUNK, ŰRHAJÓ A BÁZISUNK.

13 MÁR AZ ELSŐ NAP MEGSZÜLETETT A CSATAKIÁLTÁSUK, AMIT A GYEREKEK SOKSZOR ISMÉTELTEK A HÉTEN. A SOK TÚRA KICSIT MEGPRÓBÁLTA ÁLLÓKÉPESSÉGÜNKET, DE SOHA NEM SAJNÁLTA SENKI AZ IDŐT ERRE. PIZZÁZÁSSAL ZÁRTUK A HETET, KÖZBEN MEGBESZÉLTÜK A LEGKEDVESEBB ÉLMÉNYEINKET, KALANDUNKAT. ÚJ BARÁTSÁGOK SZÖVŐDTEK, IZGALMAS ÉS TARTALMAS HETET TÖLTÖTTÜNK EGYÜTT A CSAPATTAL.

Letölteni ppt "Ezen a héten a CSILLAG-ÁSZOK nevet viselte az igazán vegyes csoport és ennek jegyében próbáltunk okoskodni egy kicsit, kézműveskedni, játszani. Sok színes."