alklalmazott ország forgalom (2009) 8 100 22 € 1,5 Mrd Már nem skandináv, már több mint €1,5 Mrd.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
LOGISZTIKA és a SZÁLLÍTMÁNYOZÁS
Advertisements

IWOWWE: AMEDDIG NEM FÁJ, NEM VÁLTOZTATSZ! iWowWe Technikai Tréning 04.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Kovács Dóra PHD, business director
Hirdetési termékek – Display
Digitális világ A digitális reklám
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Ayura Herbal Kompenzációs Terv Te társulsz a programba, vásárolsz minimum 2 db palack Ayurát. 1 db palack = 10 Pontérték ( Nettó Ft. ) SZ TE 20.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Versenyek diákok számára
IAB Hungary Adex április 9.. IAB Adex Az IAB 1996 óta teszi közzé az online reklámköltési adatokat (US) Az IAB Europe 2006-ban indította.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
A cég alapítója, és tulajdonosa James Ward
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
Budapest, … Slovnaft THE MOL GROUP Az olajkorszak végén: A 3. árrobbanás és következményei Varró László Vezető Közgazdász MOL Group.
Határon átnyúló vitarendezés. Bevezetés határon átnyúló viták nehézségei különböző nyelv jogismeret hiánya, fogyasztói jogvitákban különösen.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
HUNINFOR Kft. Szolgáltatás bemutató. Szolgáltatásaink Alapszolgáltatásunk a budapesti használt lakóingatlan-piaci információ és adatszolgáltatás. Kiemelten.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése VÁTI.
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
Nemzetközi Rehabilitációs Központ
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
Befektetői csomag. NAGY BEVÉTELI LEHETŐSÉG! LIMITÁLT IDŐ 2011 áprilisig A MAGAS JÖVEDELEMÉRT.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig.
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.
REMARKETING STRATÉGIÁK
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
Natív hirdetések Balatoni Emese.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
© Enigro All Rights Reserved. THE ONLINE FOR GLOBAL BUSINESS NETWORK.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A digitális reklám eszközei 1.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
1 Néhány szó az EBSCO-ról Jan Luprich, Lukács Eszter - EBSCO.
Előadás másolata:

alklalmazott ország forgalom (2009) € 1,5 Mrd Már nem skandináv, már több mint €1,5 Mrd

3 Schibsted Classified Media Schibsted is probably the smartest media company in the world right now. (Bloomberg Businessweek, 2010.)

Régen minden egyszerű volt: Nekem van egy weboldalam, Te el akarod érni a fogyasztókat, adok Neked bannert Ügynökségi médiavásárló Gyere, vegyél AV-t az aprohirdeto.hu-n Szupi! Kiadó sales-es

Aztán rájöttünk, hogy kategóriánként is árazhatunk: megszületett a prémium inventory Ügynökségi digitális specialista Vegyél AV-t az autó kategóriában az aprohirdeto.hu oldalon Jól hangzik! Kiadó sales-es

Aztán megjelentek a nagy hálózatok a magyar hirdetési piacon is Listing oldal vezetője Szeretnél pénzt keresni hirdetésekkel az aprohirdeto.hu-n munkaerő felvétele nélkül? Igggen!! Hálózati sales-es

Így kialakult a klasszikus hármas felállás: Prémium értékesítés, Direkt értékesítés, és Hálózatok a “maradékra” 8 Prémium értékesítés Direkt értékesítés Hálózatok -Hosszú táv, nagy érték -Direktben a hirdetőkkel, nagy ügynökségekkel -Sales vezető vagy ügyvezető által vezérelt -Run of site vagy nem-prémium kategóriák -Rövid táv, kisebb érték -Médiaügynökségek, továbbértékesítők vagy KKV -Account manager vagy sales house vezérelt Hirdetési típusJellemzők -Run of network vagy run of site -Nyitott megállapodások -Egy vagy több hálózattal -Automatizált megállapodások

A nemzetközi online hirdetési piac változásai… 9 Kiadók (Média) Média- ügynökség Hirdetők Hirdetési hálózatok Sales house-ok Ad exchange szolgáltatók Hirdetési hálózat optimalizálók Adat csere szolgáltató Adat szolgáltatók Automata kereskedő ügynökségek Ügynökségi kereskedők Vertikális hálózatok Közönség hálózatok

Az európai display hirdetési piac 2010-ben… 10

11