2. Osztályos példa Drámajátékos foglalkozás Bubernik Eszter

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe el kell tőle búcsúznod?
Advertisements

Korai fejlesztés a bölcsődénkben
2. osztályos példa Bubernik Eszter
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
Kedves kis történetek Magdika.
A fiatalkorúak képzési, fejlesztési lehetőségeinek módszertani kihívásai Hegedűs Judit – Lénárd Sándor, ELTE PPK.
MAG Készítette: Bojtor Attiláné NKI Babay József Általános Iskola és Sportiskola.
3. osztály Drámajátékos foglalkozás Bubernik Eszter
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.
4. osztály Drámajátékos foglalkozás Bubernik Eszter
ADVENT.
Ági úgy ment suliba, hogy nem érezte igazán jól magát: fájt a feje és folyt az orra. Az osztályteremben Nati mellé ült le, és nem sokkal később észrevette,
Az út felén túl Móra Magda verse 1966.
KELL OTT FENN EGY ORSZÁG...
Áldott,Békés Ünnepeket Kívánok!
MÓDSZEREK, FEJLESZTHETŐ KÉSZSÉGEK
Versek
Névnapodra Szeretettel!
Drága Édesanyámnak, kit a világon
Boldog Újévet! Kattintásra.
Napra Valentin.
1 INFORMATIKA III. alkalom október ELŐADÓ Jogi informatika - alapok.
Szívem áldott hangján Te ismersz nagyon jól, Megérted azt, mi bennem van, ha ajkam nem is szól. Ha válaszút előtt állok, ha a léptem tétova, Hozzád futok,
Mit csinál egy gésa? Egy mesterség születése Jelentése:”szép személy”
Kombinatorika Gyakorló feladatok.
Boldog 2014-et !.
Uram, Istenem, tiéd az éjszaka és tiéd a nappal,
Uram, Istenem, tiéd az éjszaka és tiéd a nappal,
Folyamodjatok az Úrhoz,
Nyisd meg a szívem, ó Jézus
A Mennyben fenn a trónusnál a Krisztus értem közbenjár
Folyamodjatok az Úrhoz,
„A hátrányos helyzetű gyerekek anyanyelvi kompetenciáinak megalapozása, fejlesztése” c. könyvtári program gyakorlati tapasztalatainak összegzése.
Asztal- és életközösség Jézussal
Ezt a táncot neked ígértem,
Ma is azt akarod Túrmezei Erzsébet verse.
Kedves Fiam ....
4. osztályos példa Bubernik Eszter
3. osztályos példa Bubernik Eszter
1. Osztályos példa Drámajátékos foglalkozás Bubernik Eszter
1. osztályos példa Bubernik Eszter
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Tudod csak érintésed vágyom,
MIT NEKÜNK, TI FÉRFIAK? (Bokrétás András versei) ballada néhai jó Francois Villon mester stílusában és modorában.
Azért, hogy az isteni kegyelem által megtaláljuk ezt az utat, nagyon segít, ha sok módon keresünk és próbálkozunk, hogy azon az úton járjunk, amely.
Az önmagát kereső ember. Csak légy természetes és boldog! Táncolj a gyerekkel, szeresd, öleld át! Ne hordozz magadban eszményképeket Légy az,
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
Áldjad én lelkem a dicsőség örök Királyát! Őnéki mennyei karokkal együtt zengj hálát! Hárfa és lant, mennyei angyali hang, mind az Ő szent nevét áldják.
Folyamodjatok az Úrhoz,
Az alapvető kommunikáció
A munkavállaló kívánságlistája a munkáltató felé:
Áldjad, én lelkem, a dicsőség örök Királyát!
Lelki felkészülés karácsonyra, Jézus születésének ünnepére.
Munkaszervezési formák
JÓ REGGELT !.
A karmesternek: „A szõlõtaposók” kezdetû ének dallamára. Kórah fiainak zsoltára.
Tenger takarja lábnyomát, Szelek szárnyán suhan.
KIVONULÁS KÖNYVE 3:6 – 3:20 exodus az elhívás. ISTEN JELENLÉTÉBEN - Angyalok: Abban az esztendőben, amikor Uzzijjá király meghalt, láttam az Urat. Trónján.
Harmatozzatok égi magasok
Nőnapi versek Arany Viktortól
Nem mond le rólad, vissza fogad téged
I-119.
INFORMATIKA 2. alkalom -1. rész november 18. Gyakorló 001.
INFORMATIKA 2. alkalom -1. rész október 6. Gyakorló 001.
ADVENT.
Köteles játékfüzér Készítette: Kunné Darók Anikó.
Benned szabad vagyok Téged hívlak Istenem,
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

2. Osztályos példa Drámajátékos foglalkozás Bubernik Eszter

Életkor: 2. osztály Témakör: Közösségben élünk Téma: Társas viszonyok alakítása

A foglalkozás tartalma: Társas viszonyok – segítségadás A foglalkozás célja: Fantáziafejlesztés, beszédkészség fejlesztése improvizációs gyakorlatokkal, empátiás készség fejlesztése

A kompetenciafejlesztés fókuszai: Szociális-, és anyanyelvi kompetencia   Az órán alkalmazott módszerek: játékok, megbeszélés, kérdés, improvizáció, értékelés tanulásszervezés: frontális osztálymunka taneszközök, szemléltetés: -

A foglalkozás menete 1. Ráhangolódás 2. Beszélgetés 3. Csoportgyakorlat 4. Páros gyakorlatok 5. Belső hang játék 6. Kiscsoportos improvizációk 7. Zárás

1. Ráhangolódás „Erdő szélén házikó…” kezdetű játékdal éneklése, mozgásrögtönzéssel. Erdő szélén házikó, (kezünkkel háztetőt mutatunk) Ablakában nagyapó. (kukucskálunk jobbra, balra) Lám egy nyuszi ott robog, (karjainkkal a nyuszi futó lábait imitáljuk) Az ajtaján bekopog. (kopogunk) Kérlek segíts énrajtam, (imádkozunk) A vadász a nyomomban. (puskát formázunk ujjainkból) Gyere nyuszi sose félj, (hívást jelző karmozdulatok) Megleszünk mi kettecskén! (tapsolunk)

2. Beszélgetés Ki, mi elől menekül a nyuszi? Te mit tennél a helyében? Stb.

3. Csoportgyakorlat Érzelmek kifejezése arcjátékkal, gesztusokkal, testtartással. Jaj, de kifulladtam! Boldog vagyok, hogy megmentettél! Nagyon éhes vagyok! De szomorú vagyok, hogy nincs itt a mamám! Csitt, valaki lépeget az ajtó előtt! Vége, hogy értem jöttél, anya!

4. Páros gyakorlatok Nagyapó / nyuszi szerep megválasztása. Szituációs játék. Búcsúzás, köszönetnyilvánítás. Aki szeretné bemutathatja az osztály előtt.

5. Belső hang játék – útban hazafelé A csoport egymásnak arccal kétsoros vonalban felsorakozik, a nyuszi a két sor között halad el és akit megérint és megáll röviden előtte az kimondja, hogy mi motoszkálhat a nyuszi lelkében, amikor tart hazafelé.

5. Belső hang játék – útban hazafelé Például: Milyen kedves volt a nagyapó! Milyen finom vacsorát adott nekem! De jó, hogy megmenekültem a vadász elől!...

6. Kiscsoportos improvizációk – otthon 3-5 fős csoportosban dolgoznak a gyerekek. Hogyan és kik fogadnak?

6. Kiscsoportos improvizációk – otthon Javaslatok a csoportoknak: Nagyon megörülnek, hogy végre hazaértél. Nagyon megörülnek, de számonkérik, hogy hol voltál. Nagyon megörülnek, alig várják, hogy mindent elmondj. Mindenki csak kérdez. Nagyon megörülnek, de a végén valamilyen büntetésben részesítenek.

6. Kiscsoportos improvizációk – otthon A csoportok felkészülnek, majd előadják ötleteiket. Vélemények megfogalmazása Melyik megoldást tudod elfogadni? Melyik életszerű? Miért?

7. Zárás Feszültségoldás mozgásimprovizálással, tánccal. Weöres Sándor: A tündér című versének megzenésített változatára, Halász Judit előadásában.

7. Zárás A Tündér Bóbita Bóbita táncol, körben az angyalok ülnek, béka-hadak fuvoláznak, sáska-hadak hegedülnek. Bóbita, Bóbita épít, hajnali köd-fal a vára, termeiben sok a vendég, törpe-király fia-lánya.     Bóbita Bóbita álmos, elpihen őszi levélen, két csiga őrzi az álmát, szunnyad az ág sürüjében. Bóbita, Bóbita játszik, szárnyat igéz a malacra, ráül, igér neki csókot, röpteti és kikacagja.

8. Értékelés