Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP 3.1.3 -10/2 –

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
„Legyél te is természettudós”
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Szakmai munka az Öveges laboratóriumban Szilágyi Tibor laborvezető.
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
Tantestületi felkészítő nap
Bemutató konferencia Békéscsaba, március 03. Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / Zátonyiné Fazekas Erzsébet intézményvezető,
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
A kompetencia alapú nevelés és oktatás elterjesztése Celldömölkön
Educatio Nonprofit Kft.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Általános ismertető Tájékoztatás a választható képzési formákról Stéger Csilla OKM Felsőoktatási Főosztály, vezető tanácsos, képzési referens Simon Kata.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
A gyakorlatvezető mentor
intézményi folyamat-szaktanácsadó
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Szakmai disszeminációs műhelykonferencia Békéscsaba, február 10. Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! projekt bemutatása TÁMOP /
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
TÁMOP / Kötelező nyilvánosság, nyílt nap – Érd, szeptember 25. Vörösmarty Mihály Gimnázium– 2030 Érd, Széchenyi tér 1. Pályázat.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
Záró konferencia Pályázati cél Az iskolás korú gyermekek, tanulók természettudományos érdeklődésének felkeltése, ismereteik mélyítése.
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Barcsák Marianna - KPSZTI
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Előadás másolata:

Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós! Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

Alapvető célok: …………………………………………………………...  Erősíteni a tanulók természettudományos érdeklődését, a tanárok szakmódszertani felkészülését.  Az érintett oktatási intézményekben a korszerű és magas szintű természettudományos szemléltetés hálózatos rendszerének kialakítása költséghatékony módon. Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

Részcélok: …………………………………………………………...  Tárgyi eszközök beszerzése, beüzemelése, a fejlesztés helyszínének fizikai szempontból történő alkalmassá tétele.  Az eszközök szakszerű felhasználására vonatkozó tudás átadása, megszerzése, az érintettek képzése. Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

Célcsoport: …………………………………………………………...  Tanulók  Természettudományos végzettséggel rendelkező szaktanárok  A projekt keretében létrehozott laboratóriumban dolgozó laborvezető, laboránsok Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

Elnyert támogatás: …………………………………………………………...  Ft, a projekt elszámolható összes költségének 100%-a Ebből:  Laboratóriumi eszközök, berendezések: Ft.  Laboratóriumi bútorok: Ft.  Vegyszerek, anyagok Ft.  IKT berendezések beszerzése Ft. Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

Kötelezően megvalósítandó tevékenységek: …………………………………………………………...  A megvalósítás helyszínéül kijelölt középiskola valamely természettudományos tantárgyból emelt szintű oktatást folytat.  Létrehoz egy, a természettudományos oktatáshoz kapcsolódó kísérletek elvégzésére alkalmas közoktatási laboratóriumot.  Foglalkoztatja a projekt keretében létrejövő laboratórium működéséért felelős személyt, illetve két szakképzett laboránst. Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

Kötelezően megvalósítandó tevékenységek: …………………………………………………………...  A nyertes pályázó együttműködési megállapodást köt minimum 10 alap- illetve középfokú nevelési- oktatási intézménnyel.  A projektbe bevont iskolák természettudományos végzettségű tanárai közül iskolánként legalább 3 főt felkészíttet a laboratóriumi foglalkozások tartására.  Szaktanári segédletet, tanulói munkafüzeteket készíttet. Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

Kötelezően megvalósítandó tevékenységek: …………………………………………………………...  Megszervezi a laboratórium délelőtti és délutáni foglalkozásainak rendjét.  A megvalósításra kerülő szemléltető, bemutató tanórákat, foglalkozásokat, kísérleteket elektronikusan dokumentálja.  A létrejövő jó gyakorlatok disszeminációja, szakmai együttműködés a többi nyertes pályázóval. Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

Bevont nevelési-oktatási intézmények Általános iskolák: …………………………………………………………...  Belvárosi Általános Iskola  Szent-Györgyi Albert Általános Iskola  Kodály Zoltán Ének-zenei Általános Iskola és Tallin Alapfokú Művészetoktatási Intézmény  II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola  Fiumei Úti Általános Iskola  Széchenyi Körúti Általános Iskola, Sport Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény  Kassai Úti Általános Iskola  Szent Tamás Görög Katolikus Általános Iskola Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

Bevont nevelési-oktatási intézmények Középiskolák: …………………………………………………………...  Széchenyi István Gimnázium  Bercsényi Miklós Katolikus Gimnázium és Kollégium, Általános Iskola, Óvoda - Törökszentmiklós  Varga Katalin Gimnázium  Verseghy Ferenc Gimnázium  Tiszaparti Római Katolikus Általános Iskola és Gimnázium  Szolnoki Műszaki Szakközép- és Szakiskola Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

Eredményeink: …………………………………………………………...  Egy több feladatellátási helyet kiszolgáló természettudományos laboratórium létrehozása.  A konstrukció keretében kialakított laboratórium felhasználására kiképzett pedagógusok száma: 71 fő. Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

Eredményeink: …………………………………………………………...  Vendégintézmény által igénybevett természettudományos foglalkozás (45 perces tanórára számítva tanévenként): 574 tanóra. (479 tanórát vállaltunk)  Saját intézmény által igénybevett természettudományos foglalkozás (45 perces tanórára számítva tanévenként): 110 tanóra. (92 tanórát vállaltunk)  Délutáni tehetséggondozó foglalkozások száma: 155 tanóra. (120 tanórát vállaltunk) Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

Mit várunk? …………………………………………………………...  Növekedjék a természettudományos képzéseket indító felsőoktatási intézményekbe felvett tanulóink létszáma.  Szakmai együttműködések kialakulása.  Az intézmények közötti horizontális tanulás  Szakmai konzultációk tapasztalatcserék megvalósítása. Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!

Köszönöm megtisztelő figyelmüket! …………………………………………………………... Pápai Sarolta Zita projektmenedzser Társadalmi megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 – Legyél te is természettudós!