A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
A jövő kezdete! Élő kommunikáció az interneten, iWowWe a kommunikáció új generációja Pénzcsinálási alapképzés.
Veszélyes cégek Hogyan szúrd ki azt a céget, akihez nem szabad elmenni dolgozni? Savanya Erzsébet HR Igazgató
A szponzorálás.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
1 Bevásárlás, az árak összehasonlítása. 2 Mária, 20 éves egyetemista, félállásban dolgozik Mi a közös ezekben az emberekben? Teréz, 30 éves, dolgozó édesanya.
Munka-magánélet egyensúlya- a vállalkozás, mint lehetséges megoldás
A rossz hír hozóját lefejezik ugye …
E.ON – Versenyben Önökért!
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
EZ A MUNKA ÜZLETI LÉPÉSEK. Elvisszük a hírt mindenkinek, mert keressük azokat, akik: •Változtatni akarnak (a körülményeiken) •Ambiciózusak (tesznek érte)
Parajdi István.
Hogyan és miért vállalkozzunk?
Savanya Erzsébet HR Igazgató
VI. Köztudatos vállalati magatartás A vállalatok társadalmi felelősségvállalása Szlávik János az MTA doktora tanszékvezető, egyetemi tanár Budapesti.
Hogyan építs fel egy termelő hálózatot, ami minden hónapban növekvő forgalmat generál?
Bevezetés a tanácsadásba Dr. Dan Brinkman.. Tanácsadás  Nátán esete (2Sám 12:1- 14)
A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő.
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
S z o b a s z e r v í z L A K Á S M A G A Z I N. p o r t á lp o r t á l Szobaszervíz lakásmagazin internetes portál Az internetes Szobaszervíz lakásmagazin.
Hogyan írjunk motivációs levelet?
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Válságkezelés. Mi a célja? A válság negatív hatásainak csökkentése vagy kiküszöbölése A szervezet (imázsa) és az érintettek védelme.
Helyi örökség iránti felelősség a globális turizmus korában (Responsabilităţi în era turismului global)
Piac és Profit Pénzünknél maradva! Követeléskezelés eredményesen! Megbízható partnerállomány és követeléskezelés az Opten segítségével!
Piac és Profit - Pénzek a régióban március 21. Nézd meg kivel kötsz üzletet!
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
Hogyan készítsünk el egy COCO-t??? Ha választani lehet, inkább ezt a hegyet másznám meg!!!
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Kicsit felelőtlen, kicsit vakmerő, de a miénk….
Egyéni döntések a szervezetben
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
, Gödri István Vállalati versenyképesség A Folyamatos jobbítás kultúrája 2008 június 27 Eger.
Jelentés a magyarországi kapitalizmus állapotáról Vándorgyűlés Magyar Közgazdasági Társaság szeptember 25. Szepesi Balázs Közjó és Kapitalizmus.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Tudásmenedzsment eredmények és tapasztalatok a MOL Csoportban Tóth Róbert Tudásmenedzsment vezető, MOL Csoport Budapest, 2006.február 23.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
Sponsorare necesse est
ÜZLETI TERVEZÉS levelező hallgatóknak ÖSSZEFOGLALÁS.
A vezető mint sikertényező szerepe egy középvállalkozás
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Partnerség a HR működésben Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Párdányi Zsoltné humán partnerek osztályvezető.
Hogyan kell megírni egy önéletrajzot, hogy behívjanak állásinterjúra?
„Talpraállástól az intézményesülésig” Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése (TÁMOP / ) Vágvölgyi.
KÖSZÖNTJÜK RÉSZTVEVŐINKET. … és mégis mit keresünk mi itt? Mit jelent a konferencia címe? Miről fogunk hallani ma? Miért épp Önöket hívtuk? Hogyan fog.
ÚJ ÜZLETI LEHETŐSÉG.
Az aktív jellegű bankügyletek: lízing, faktoring, forfeting, váltó!
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
A szlovákiai társadalmi sajátosságok: a munkaerő munkáltatójához való lojalitása, felelősség vállalása és egyéb kiemelten fontos tényezők együtteséről.
Van egy rossz hírem, máshogy nem megy!
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
Vállalkozásfejlesztés Kazincbarcika térségében Wächter Balázs.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Kiket keress, hogy az üzleted fejlődni tudjon? Farkas Attila
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Előadás másolata:

A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés vállalkozóként A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Dr. Bíró Péter, c. főiskolai docens, marketing szakértő www.bpibp.hu Budapest, 2008. December 10.

Kultúraközvetítés vállalkozóként Hogy állunk ezekkel??? A cím nem szójáték, hanem valós társadalmi kérdés: a támogatás kultúrája; A sikeres támogatás 3 feltétele: Anyagi alap (pénz) Elkötelezettség Szakmai felkészültség Hogy állunk ezekkel???

Hogyan döntenek a szponzorok? Szponzorált Pénz / természetben Bizalom Jó hírnév Cél - csoport Eladó Termék / szolgáltatás Pénz

Miért épp a kultúrát? Brand (Márka) Image (arculat) Pozício -nálás Ért. támo- gatás Sport XXX X Kultúra Egészség-ügy Oktatás Kutatás X Körny.véd. XXX X

A támogatáskérő dolga Kinek szól a tevékenységem? Milyen érvek szólnak mellettem? (pozícionálás, a „legek”) Mit tudok nyújtani a támogatómnak? Milyen összegre van szükségem? (Megéri-e ez a támogatónak???)

Hogyan keressünk támogatót? Tudjuk, hogy kikhez szóljunk: olyan céget kell keresni, akinek azonos a célcsoportja; Lehetséges lista összeállítása; Nem elég a „nevének” ismerete, „mindent” kell tudni róla: milyen cég, tulajdonosok, milyen életciklusban van, melyek a termékei, szolgáltatásai, kik az ő vevői, milyen jellegű társadalmi felelősségi tevékenységet folytat, stb? Hol? Interneten + minden lehetséges információs eszközzel; Döntés: mely cégeket keressük meg az első körben?

Ajánlattétel Kinek írni? (Cég pontos neve, partner neve, beosztása, stb); Udvarias felvezető mondat (gratuláció a sikeres piaci szereplésükhöz) Rövid tényszerű bemutatkozás (kik vagyunk) A mi tevékenységünk (3 mondat) Tényszerű „indoklás”: az Önök üzleti munkája és a mi kulturális tevékenységünk ugyanazon célcsoporthoz / közönséghez jut el. (bővebben,de max. 4-5 mondat) A közös célcsoport alapján véljük úgy, hogy lehetséges lenne egy sikeres együttműködés, amelynek eredményeképpen mi is hozzá tudunk járulni az Önök sikeres szerepléséhez. (Támogatási kéréssel…) Időpontkérés a személyes találkozáshoz, mi fogunk jelentkezni néhány nap múlva!

Végezetül - Gyűjtsük össze, mit tudunk mi adni a támogatónak! A személyes találkozóra is fel kell készülni: - Gyűjtsük össze, mit tudunk mi adni a támogatónak! - Az összeget ekkor, jobban „érezhető” a lehetőség; A marketing igazgatók nagyon elfoglaltak; Szeretik, ha helyettük is gondolkodunk, s mi jó ötletekkel érkezünk; „1+2” konstrukcióra érdemes törekedni: ha az első év sikeres, újabb két évre szülessen szerződés; Folyamatosan tájékoztassuk támogatónkat – a befektetett energia megtérül, nyugodt lesz, s hagy dolgozni! (Avassuk be a titkokba…)