ERNYŐ PROJEKT szakmai program TÁMOP /

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Faidt Józsefné PÉCS Változz, hogy változtass!! Faidt Józsefné PÉCS 2010.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Dél – dunántúli Regionális „IPR” Tájékoztató Nap Pécs = Európa Kulturális Fővárosa! Építkezzünk tovább! A „BÁZIS”- tól, az „ERNYŐ”- ig! !
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Tantestületi felkészítő nap
Közoktatási projektelemek Készítette: Deli Mária Közoktatási koordinátor.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Közoktatási esélyegyenlőség a Dráva mentén Szentendre, május 27.
Minőségi oktatás támogatása, valamint az egész életen át tartó tanulás elősegítése a kultúra eszközeivel az LHH kistérségek esélyegyenlősége érdekében.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Szűts József Általános Iskola
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
TÁMOP / IPR ernyőprogram a barcsi kistérség általános iskoláiban, óvodáiban, középiskoláiban BNI Arany János Általános Iskola.
Minőségi oktatás támogatása, valamint az egész életen át tartó tanulás elősegítése a kultúra eszközeivel az LHH kistérségek esélyegyenlősége érdekében.
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
intézményi folyamat-szaktanácsadó
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
A JÓKAI MÓR MŰVELŐDÉSI KÖZPONT PROJEKTJE
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium

Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
„Együtt a tehetségekért a Barcsi Nevelési és Oktatási Intézményben” TÁMOP-3.4.4/B/08/ Projektindító rendezvény Készítette: Vizváriné.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
IKT alapú kompetenciák a XXI. századi pedagógusképzésben
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
ERNYŐ PROJEKT Záró 2013/ TÁMOP /
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
Barcsák Marianna - KPSZTI
A kommunikációs műhely munkájának bemutatása
Szécsényi Gyerekesély Program gyerekeket érintő szolgáltatásai
Előadás másolata:

ERNYŐ PROJEKT szakmai program TÁMOP 3.3.7-09/01-2009-0019 Barcsi Többcélú Kistérségi Társulás IPR Ernyőprogram TÁMOP 3.3.7-09/01-2009-0019 ERNYŐ PROJEKT szakmai program

Műhelyek 1.Menedzsment műhely 17. Kreatív műhely 2.IKCS műhely 18. Egészségre nevelés az óvodában műhely 3.Kompetencia műhely 19.Környezeti nevelés műhely 4.Kisebbségi és idegen nyelvi műhely 20. Óvodai projekt műhely 5.Óvodai IPR műhely 21. Tanórán kívüli nevelés műhely 6.Művészeti nevelés műhely 7.Multikulturális műhely 8.Kooperatív tanulásszervezés műhely 9. Projektpedagógia műhely 10. kisebbségi kapcsolatok műhely 11.SNI műhely 12.Alapozó szakasz fejlesztő műhely 13.SDT műhely 15.Kommunikációs szolgáltató műhely 16. Pályaorientáció műhely

bázistalálkozók Művészeti nevelés – DKKIL- Lakócsa Kommunikáció, informatika nap - Lad Kompetenciák– BNI Deák Barcsa Óvodai kompetencia DKKIDÓ -Darány Multikulturális tartalmak – DKKID Darány Óvodai művészeti nevelés nap - DKKIL Lakócsa Reál kompetenciák DKKIC Csokonyavisonta Óvodai dráma nap- Kálmáncsa Hagyományőrzés - Homokszentgyörgy Óvodai kisebbségi nevelés nap DKKIIÓ Istvándi Környezeti nevelés BNI Arany -BARCS Szabadidő /napközi Gábor A. -Babócsa

képzések Óvodai IPR tréning Iskolai IPR tréning Multikulturális tréning Beszédcentrikus angol vezetőknek Beszédcentrikus angol innovatív pedagógusoknak Pedagógiai /gyógypedadógiai aszisztens képzés Változás-menedzsment tréning Konfliktuskezelés tréning Fejlesztő pedagógus képzés Közoktatás vezető képzés Környezettudatos nevelés/ökoiskola Élménypedagógia tréning Difer programok bevezetése az óvodákban Osztályozás nélküli értékelés tréning Részképességzavarok korai felismerése tréning logopédus -képzés IKT képzés Nyelvtanár képzés Gyógypedagógus képzés Kooperatív tanulásszervezés tréning Projektpedagógia tréning Differenciálás módszertana tréning Nemzetiségi óvónő képzés

Gyermekprogramok erdei iskolák erdei óvodák Iskolapszichológus terápiás szolgáltatás művészeti iskolák komplex fesztiválja tehetséggondozó pályázatok –képzőművészet/kiállítás tehetséggondozó pályázatok –informatika digitális írástudás természetvédelmi, környezeti nevelési projektek támogatása tanulmányi versenyek Színházi tanórák könyvtári gyermekfoglalkozások múzeumi gyermekfoglalkozások tanóra a múzeumban a színház házhoz jön! program A tánc házhoz jön! horvát, német és cigány táncház A zene házhoz jön! komolyzenei, népzenei programok- nyári kreatív délelőtt gimis diák tutor támogatás DDNP foglalkoztató természetvédelmi nap Csodanézés- Csodák palotája látogatás Komplex intézményközi sport, kulturális, szellemi verseny szülőkkel Lovas terápia természetjáró és kerékpártúrák Előítéletkezelő programok A tenger világ multikulturális élménytábor HHH-s gyermekeknek PAG

Kapcsolatok/szülői programok család a múzeumban Iskolai/óvodai családi programok szülők klubja családi táborok

innováció digitális taneszközök tantárgyakhoz kompetencia/kooperatív fókuszú óratervek, óvodai foglalkozási tervek Erdei iskola/óvoda programok Intézményi jó gyakorlat leírása kisebbségi nyelvoktatást támogató taneszközök komplex művészeti nevelés program leírása témahetek/projektek tervei gyerek/iskola/óvoda témájú foto készítés családi tábor programok terve nyári kreatív délelőtt programok tervei HHH-s gyermekeknek gyermek egészségnevelési programok komplex művészeti találkozók programtervei múzeumi órák, táncházak, könyvtári órák, színházi órák programtervek családi nap programtervek játszóház forgatókönyvek egységes kistérségi IPR minőségirányítási program a projektre

Ő a CSODABOGARAT OLVASSA! kommunikáció Ő a CSODABOGARAT OLVASSA! interaktív honlap havi hírlevél kiadványok a pályázati anyagokból DVD, könyv kistérségi gyermeklap gyerekszerkesztőséggel szórólapok a projektről, a jó gyakorlatokról, az esélyegyenlőségről

Felhívás Légy a külsős munkatársunk! Segítsd a projekt kommunikációját! Küldj a projekt eseményeiről fotókat, cikkeket! Elérhetőségek: csgeza@truenet.hu snauzi@citromail.hu kuneszter@enternwet.hu Persze nem Ő! www.iprernyo.hu

www.iprernyo.hu

Műhelyek az oldalon

fórum

KÖPSZÖNJÜK A FIGYELMET!