Általános célok Csapatépítés, kooperáció, EQ- fejlesztése Sport, egészséges életmód Önállóságra nevelés Tájékozódás, térlátás Kommunikáció Konfliktuskezelés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A határmenti együttműködés „iskolapéldája” Előadó: Kiss Gábor projektvezető.
Advertisements

A Szily TISZK közösségfejlesztési szolgáltatása /2009/ Bemutatkozás a tagiskoláknak Fejlesztő pedagógusi szakszolgáltatás Iskolapszichológusi szakszolgáltatás.
Az erdei iskolai projektek és azok szervezésének módszertana
Sikeres pályázatai Természetjáró Szakosztály sikeres pályázatai Örömmel tájékoztatjuk Szendrő város lakosságát, hogy az Edelényi Kistérségen keresztül.
A projekt menedzsment lépéseinek bemutatása konkrét példán keresztül
A projekt-előkészítés lépéseinek bemutatása: esettanulmány
Előzmények  Tervezés  Szakemberek alkalmazása (testnevelő tanár, edző, rekreációs szakember, OKJ-s végzettségű segítő..stb)  Hivatalos meghirdetés.
Önkéntes menedzsment Előzmények Toborzás Szűrés, kiválasztás
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Könyvtári munkafolyamatok. Főfolyamatok Alfolyamatok Részfolyamatok Támogató folyamatok.
Táborozzunk! 3 napos gyermektábor tervezete
Pályázatírás és forrásteremtés Fiatalok az Ifjúságért Egyesület - FIE.
Intézményi pályázatok a KPSZTI kezelésében Renovabis Iskolafejlesztési Pályázat 2.Pro Paedagogia Christiana Alapítvány kiépítése (PPCHA) 3.Vezetőképző.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
Az eseményszervezés formái, eszközei
Dr. Pintérné Csermák Jolán, szakértő, bejegyzett könyvvizsgáló
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
EU-s pályázatok írása és módszertana
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
A tea varázslatos világa. 1. Célrendszer I.  Általános célok:  Élményszerzés nyújtása  Viselkedéskultúra fejlesztése  Szabadidő hasznos eltöltésére.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Esettanulmány a projektmenedzsment lépéseinek bemutatására
HEFOP 2.1 Pályázati Kiírás Projektindító február 14. Foglalkoztatáspolitikai és Munkaügyi Minisztérium.

1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
Projektmenedzsment Mesterkurzus 1.
Projektműködés a VáKE-nál
Az erdei iskola  Fogalma  Története  Jellemzői  Szervezése  Költségek és források  Ellenőrzés, értékelés.
Projektzáró rendezvény.  Szó esik arról, hogy mit csináltunk  Mi Youthpass?  A Youthpass tanúsítványok átadására is sor kerül  Vendéglátással kedveskedünk.
V ARJÚ L AJOS R EGIONÁLIS T ERMÉSZETTUDOMÁNYI E MLÉKVERSENY Bevált Jó Gyakorlat.
A szaktanácsadó segítő szerepe
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Erdei barátaink – Szakács Sándor.
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
Zuglói társasház energiahatékonysági felújításának tapasztalatai Dzsiki Ferenc Lagross Kft. Budapest,
Projekt címe, azonosító száma Projektvezető/Előadó Beszámolási időszak Dátum.
Az üzleti terv megalapozása – röviden a szükségletfelmérésről OFA Kooperáció projekt Műhelymunka november 12.
Iskolakert.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
PROJEKTMENEDZSMENT. Projektmenedzsment a stratégia megvalósításának eszköze. Projekt egy-egy konkrét stratégiai program vagy részprogram.
Diákönkormányzat beszámolója 2009/2010 tanév Alakuló megbeszélés Elnök: Túrós Kata Elnök: Túrós Kata Elnökhelyettes: Raffay Norbert Elnökhelyettes:
Az iskola és a szülők kapcsolattartási formái a Csaholci Általános Iskola intézményében Készítette: Kádár Ágnes mesterpedagógus szaktanácsadó
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
Tapasztalatok az Együtt lépünk tovább szakmai műhely felméréséről TÁMOP
Márkus Lászlóné Intézményvezető Közoktatási szakértő
Előadó: Dorka Péter SZTE JGYPK TSTI
Kórházi konszolidációra fordítható pályázati források lehetséges keretrendszere Budapest, november.
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
„Alacsony képzettségűek és közfoglalkoztatottak képzése”
NEVELŐI ÉRTEKEZLETRE A FÉLÉVES ÉRTÉKELÉS ELŐKÉSZÍTÉSE Farkasné Egyed Zsuzsanna saját óvodai munkaanyag, forrásként felhasználható.
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés, a tanfelügyelet standardjai
„Ahol a világ összerakható” / Czippán /
Regionális konferencia
Az önkormányzati működtetés átvételének tapasztalatai
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési Egyesület
LEADER pályázati lehetőségek az Innovatív Dél-Zala Helyi Akciócsoport területén önkormányzati szféra számára Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési.
2018/2019 tanév.
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

Általános célok Csapatépítés, kooperáció, EQ- fejlesztése Sport, egészséges életmód Önállóságra nevelés Tájékozódás, térlátás Kommunikáció Konfliktuskezelés Természet- és környezetvédelem Hazaszeretet

Konkrét célok Csoportok alakítása Munkaszervezés Túrák, sporttevékenységek Tudatos, önálló ismeretszerzés Viselkedéskultúra formálása

Tevékenységláncolat  Csapatok megalkotása, felelősök megválasztása  Túrák, programok, versenyek és vetélkedők  Napi teendők ellátása  Napi értékelés

Egységes irányítás Felelősök: •- iskolavezetés: anyagi források, legalitás, ellenőrzés •- projektvezetők: előkészítés, megvalósítás, ellenőrzés •- partnerek: szállásadók, szponzorok, szülők, gyerekek

Időkeret ElőkészítésMegvalósításVisszacsatolás

Előkészítés I.fázis: Költségek, igények felmérése Vázlatos programterv összeállítása Pályázati lehetőségek felderítése Tábor meghirdetése Létszám felmérése Gyerekek, szülők tájékoztatása Szállás lefoglalása

II. fázis: -Létszám, szállás konkretizálása -Pályázatok megírása -Részvételi díjak beszedése -Utazás megszervezése -Eszközök és ajándékok beszerzése -Részletes tájékoztatás

Megvalósítás oA tábor lebonyolítása: oelőzetes gyermeki kutatómunkák oajándékok, oklevelek, térképek, források ocsoportok szerveződése, neve, szabályok ofalukutatás, tisztasági verseny o„értékelőfa”, tisztasági verseny, rókavadászat, gyümölcsjáték, számháború, sport- és műveltségi vetélkedők, túrák, bevásárlás és főzés közösen, vízhordás, fagyűjtés, tűzrakás ooklevelek, verses értékelés, agytérkép…

Visszacsatolás Záró értékelés, jutalmazás, oklevelek Agytérkép, gyerekek visszajelzései Tábori naplók összehasonlítása Értekezleten beszámoló a kollégáknak Tanulságok, konklúziók megbeszélése Hibák, tanulságok Hatékonyság fejleszthetősége Tapasztalatok átadása

Költségvetés Befolyt összegek: •- pályázati és alapítványi támogatások •- részvételi díjak •- szponzori befizetések Kiadások: • - szállás, étkezés, utazás, programköltségek, ajándékok, egyéb… Elszámolás: •-számlák

Projekt produktumai Boldogabb, okosabb, ügyesebb gyerekek  Agytérkép, montázs, kollázs Értékelő fák Tábori naplók Fotók Gyűjtőmunkák Oklevelek Újságcikkek Web-oldal

„Jövőre, veletek ugyanitt!” Anna, Csuri, Era, Igi és Zséni