Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
Advertisements

Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT ÉS A PIAC
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
Vatera.com Internet Marketing Klub Március 6, 2001.
B2B-marketing – A szervezeti piacok
A karalábé piaci áralakítását befolyásoló tényezők
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
BANKFIÓK Egy elképzelés tényleges megvalósítása valós tervek alapján.
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
Adatbázis kezelés Adatbázis tervezés.
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Elképesztő ajánlat bármilyen AVON Sun termék vásárlása esetén  Mitől új: Új Activi D-technológia, továbbfejlesztett formula Új csomagolás  Miért fontos.
Adattárházak kialakulása, építése és elemzése (Rövid áttekintés)
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Üzleti piacok, üzleti vásárlók (ipari marketing)
Marketingmenedzsment 2008
Az adatfeldolgozás forrásai
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
A cég alapítója, és tulajdonosa James Ward
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
A stratégiai tervezés eszközei: STAKEHOLDER-elemzés
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
AZ ÁRUK ELADÓTÉRI ELHELYEZÉSÉNEK SZEMPONTJAI ÉS SZABÁLYAI.
A NŐK FÖLDRAJZA.
1 Informatikai Szakképzési Portál Adatbázis kezelés Adatbázis feltöltés.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők
Online aukciók Internet Marketing Klub Balogh Attila Balázs Prim Online
Biztoskezdet gondolat a falakon túl A gyerekházon túl is élnek.
valós-idejű helymeghatározás WLAN-nal
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Az egyenlő bánásmód érvényesítése és a társadalmi.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Portálrendszerek és biztonság Bártházi András Első Magyarországi PHP Konferencia március 29. Copyright PHP Konferencia, 2003,
Small Data-ból Big Information Vértes János. Egy centes kérdésem: mennyi adatot logol havonta egy adserver, ha csak a legszükségesebbeket naplózza?
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
A Digitális Pénz Kállay Petra Zsirkai Noémi.
Mekkora problémát okoz Önöknek kivárni a halasztott fizetésű vevők teljesítését? Mennyivel javulna a likviditásuk, hogyha halasztott fizetés helyett a.
Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!
Adatbányászati módszerek a weblogfájlok elemzésében
A férfi földrajza.
,,Szent László”Római Katólikus Gimnázium Készitette:Kurucz Brigitta Kállai Dóra Kállai Dóra Mateoc Teodor-Dávid Mateoc Teodor-Dávid 2011 Február 16.
Szegmentáció & pozicionálás.
Biotermékek piaca Magyarországon
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
 Azért választotuk az internet függőség témát mert arra voltunk kiváncsiak,hogy ha készitenek egy statisztikát a “SZENT LÁSZLÓ”iskolában menyi diák.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet1 Fehérvári Anikó Munkapiaci elvárások FSZ- és BA-hallgatók körében ONK november.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Telekocsi szolgáltatás kialakítása “Ruby on Rails” és lokalizációs megoldások felhasználásával Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Ilyen számítógépet szeretnék
Pogány András stratégiai igazgató
9. tétel.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Informatikai klub „Itt az IT”
Marketing I. X. előadás Beszerzési magatartás és ipari marketing
A vásárlási döntés folyamata
EGYENES ARÁNYOSSÁGGAL
Használati útmutató Törölje a felesleges vonalakat és szöveget.
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
Előadás másolata:

Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor

A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏ - Minél nagyobb értékű árut vegyen (nagyobb értékű tranzakció)‏

Hogy néz ki a gyakorlatban? -Új felhasználók szerzése -Meglévő felhasználók aktiválása

Új felhasználók szerzése - Ismerjük a forrásokat (egyelőre on-line)‏

Új felhasználók szerzése -Minden kampányt mérünk megvizsgáljuk minden egyes kampányfelület hatékonyságát (hányan regisztrálnak onnan?)‏ -Minden egyes felületről tudjuk, hogy mennyit hoz

- Ismerjük felhasználóink éves jövedelmezőségét (mekkora forgalmat generálnak részünkre)‏ Új felhasználók szerzése - Van egy átlagérték felhasználóink jövedelmezőségére = csatornánkénti (felület) marketingköltés határértéke

Elemzés, adatbányászat

Meglévő felhasználók aktiválása - Óriási adatbázissal rendelkezünk a felhasználóinkról, hiba lenne kihasználatlanul hagyni

Meglévő felhasználók aktiválása Aktiváló eszközök

Targetálás, szegmentáció

Miért fontos a szegmentáció?

- Nem - Életkor - Lakóhely - Iskolai végzettség VAGY Mi alapján szegmentáljuk felhasználóinkat? 38

Mi alapján szegmentáljuk felhasználóinkat? Felhasználói státusz szerint – Látogató – Vevő – Eladó Termékkategóriák szerint – Melyik kategóriában adott el/vásárolt?

Böngészés, licit, vásárlás

Magas korreláció!

Motiváció Függőség!!! PI/UV > 40

Mit szeretnénk – jövő? Személyre szóló ajánló rendszer: – Milyen kategóriában vásárolt/adott el (elsődleges kategória)? – Milyen más kategóriában vásárolt(adott el)? – Milyen más kategória érdekelheti?

Gerő Viktor Köszönöm a figyelmet!

A licitálás izgalma