Reklámhatékonyság növelése retargetinggel
A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány? Annak hirdessünk, akit érdekel a termékünk -Érdeklődő fogyasztók azok, akik látogatják a hirdető oldalát -Látogatók 95 százaléka nem vásárol, rendel, regisztrál – csak elhagyja az oldalt -Hatékonyabb a kampány, ha azoknak hirdetünk, akik érdeklődnek, de még nem vásároltak.
A retargeting alkalmazásával egy adott kampány azokat a fogyasztókat éri el, akik korábban már kifejezték érdeklődésüket az adott termék vagy szolgáltatás iránt. Hogyan találom meg azt, akit érdekel a termékem? RETARGETING 3/10
A retargeting lényege, hogy a kampány ideje alatt a hirdető oldalát látogató felhasználókat megjelöljük, hogy a későbbiekben egyedileg nekik célzott hirdetéseket tudjunk nekik kiszolgálni. Mi a retargeting? 1 A termék vagy szolgáltatás iránt érdeklődő látogatót megjelöljük egy cookie-val a hirdető oldalán. 4/10
A retargeting lényege, hogy a kampány ideje alatt a hirdető oldalát látogató felhasználókat megjelöljük, hogy a későbbiekben egyedileg nekik célzott hirdetéseket tudjunk kiszolgálni. Mi a retargeting? Későbbi böngészése alatt érdeklődésének tárgyát reklámozzuk a CEMP portfólión. 1 5/10
A retargeting lényege, hogy a kampány ideje alatt a hirdető oldalát látogató felhasználókat megjelöljük, hogy a későbbiekben egyedileg nekik célzott hirdetéseket tudjunk kiszolgálni. Mi a retargeting? Későbbi böngészése során az érdeklődésének megfelelő hirdetést szolgálunk ki neki a CEMP portfólión. A látogató visszatér a hirdető honlapjára 1 6/10
A retargetinggel futtatott kampányok akár 16-szorosra is növelhetik egy adott display kampány konverziós rátáját. 7/10 Mennyire hatékony? • A TOP 20 hirdetési kategóriában 270 százalékos CTR növekedés* • Átlagosan szeres teljesítmény-növekedés az átlagos run-of-network kampányokhoz képest** • Demográfia alapján célzott kampányokhoz képest többszörös CTR várható *: **:
• A hirdető oldalának minimálisan elegendő számú látogatóval kell rendelkeznie • Pontosan meg kell határozni, hogy a látogatók mi után érdeklődnek • A kampány lebonyolítása hirdetői aktivitást igényel • Széles elérésű portfólióra van szükség, amelyen az azonosított látogatók érdeklődéséhez passzoló hirdetések megjelennek • Érdeklődést kiváltó „újracélzott” bannerek • Kellő idő a látogatók gyűjtéséhez a hirdető oldalán A retargeting kampány teljesítmény-maximalizálása: üzenetében célzott kreatív & nagy elérésű hirdetési hálózat. 8/10 A retargeting összetevői
Megrendelő: PHD Hirdető: Unilever Márka: Knorr Kampány: „Főzni akarok!” ( 8/10 Példa retargeting kampányra
• Az „újracélzott” felhasználóknak max. 3 alkalommal 2 hetes időszakra szolgáljuk ki a hirdetést • 3 féle kreatív: 920x110, 310x232, 160x600 pxl • Legalább 4 munkanappal a kampány kezdete előtt írásos megrendelőt kérünk a hirdetőtől • A kampány kezdete előtt legkésőbb 1 munkanappal a CEMP SH átadja a hirdetői oldalba építendő aktivációs kódokat, amelyek a kampány kezdetéig történő beépítéséről a megrendelő gondoskodik 8/10 A retargeting során
9/10 Ajánlatunk Retargetinget március 1-jétől • felár nélkül biztosítunk a listaáron számított 2,5 millió Ft feletti megrendelések esetén AV retargetált megjelenést, további megjelenések listaára 7,- Ft / AV • listaáron számított minimum Ft értékű megrendelés esetén 7,- Ft / AV áron vállalunk. Az árak ÁFA nélkül értendőek.
10/10