Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
alklalmazott ország forgalom (2009) € 1,5 Mrd Már nem skandináv, már több mint €1,5 Mrd.
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT szeptember 12.. A TOTALBIKERÓL az Index motoros magazin oldala, a Totalcar motoros kiadása a magazin folyamatosan frissülő.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
Előadó: Copyright ® 2009, iProspect.com, Inc. | Confidential + Proprietary | All Rights Reserved | Linked by Isobar 1 Malév kampányértékelés Bogár Péter.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
Média Ajánlat.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
REMARKETING STRATÉGIÁK
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
A digitális reklám eszközei 1.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Előadás másolata:

Reklámhatékonyság növelése retargetinggel

A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány? Annak hirdessünk, akit érdekel a termékünk -Érdeklődő fogyasztók azok, akik látogatják a hirdető oldalát -Látogatók 95 százaléka nem vásárol, rendel, regisztrál – csak elhagyja az oldalt -Hatékonyabb a kampány, ha azoknak hirdetünk, akik érdeklődnek, de még nem vásároltak.

A retargeting alkalmazásával egy adott kampány azokat a fogyasztókat éri el, akik korábban már kifejezték érdeklődésüket az adott termék vagy szolgáltatás iránt. Hogyan találom meg azt, akit érdekel a termékem? RETARGETING 3/10

A retargeting lényege, hogy a kampány ideje alatt a hirdető oldalát látogató felhasználókat megjelöljük, hogy a későbbiekben egyedileg nekik célzott hirdetéseket tudjunk nekik kiszolgálni. Mi a retargeting? 1 A termék vagy szolgáltatás iránt érdeklődő látogatót megjelöljük egy cookie-val a hirdető oldalán. 4/10

A retargeting lényege, hogy a kampány ideje alatt a hirdető oldalát látogató felhasználókat megjelöljük, hogy a későbbiekben egyedileg nekik célzott hirdetéseket tudjunk kiszolgálni. Mi a retargeting? Későbbi böngészése alatt érdeklődésének tárgyát reklámozzuk a CEMP portfólión. 1 5/10

A retargeting lényege, hogy a kampány ideje alatt a hirdető oldalát látogató felhasználókat megjelöljük, hogy a későbbiekben egyedileg nekik célzott hirdetéseket tudjunk kiszolgálni. Mi a retargeting? Későbbi böngészése során az érdeklődésének megfelelő hirdetést szolgálunk ki neki a CEMP portfólión. A látogató visszatér a hirdető honlapjára 1 6/10

A retargetinggel futtatott kampányok akár 16-szorosra is növelhetik egy adott display kampány konverziós rátáját. 7/10 Mennyire hatékony? • A TOP 20 hirdetési kategóriában 270 százalékos CTR növekedés* • Átlagosan szeres teljesítmény-növekedés az átlagos run-of-network kampányokhoz képest** • Demográfia alapján célzott kampányokhoz képest többszörös CTR várható *: **:

• A hirdető oldalának minimálisan elegendő számú látogatóval kell rendelkeznie • Pontosan meg kell határozni, hogy a látogatók mi után érdeklődnek • A kampány lebonyolítása hirdetői aktivitást igényel • Széles elérésű portfólióra van szükség, amelyen az azonosított látogatók érdeklődéséhez passzoló hirdetések megjelennek • Érdeklődést kiváltó „újracélzott” bannerek • Kellő idő a látogatók gyűjtéséhez a hirdető oldalán A retargeting kampány teljesítmény-maximalizálása: üzenetében célzott kreatív & nagy elérésű hirdetési hálózat. 8/10 A retargeting összetevői

Megrendelő: PHD Hirdető: Unilever Márka: Knorr Kampány: „Főzni akarok!” ( 8/10 Példa retargeting kampányra

• Az „újracélzott” felhasználóknak max. 3 alkalommal 2 hetes időszakra szolgáljuk ki a hirdetést • 3 féle kreatív: 920x110, 310x232, 160x600 pxl • Legalább 4 munkanappal a kampány kezdete előtt írásos megrendelőt kérünk a hirdetőtől • A kampány kezdete előtt legkésőbb 1 munkanappal a CEMP SH átadja a hirdetői oldalba építendő aktivációs kódokat, amelyek a kampány kezdetéig történő beépítéséről a megrendelő gondoskodik 8/10 A retargeting során

9/10 Ajánlatunk Retargetinget március 1-jétől • felár nélkül biztosítunk a listaáron számított 2,5 millió Ft feletti megrendelések esetén AV retargetált megjelenést, további megjelenések listaára 7,- Ft / AV • listaáron számított minimum Ft értékű megrendelés esetén 7,- Ft / AV áron vállalunk. Az árak ÁFA nélkül értendőek.

10/10