Kezdő hadsereg játékosként:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Les – a gyakorlatban február 25. Nyíregyháza.
Advertisements

Belpolitika menü A Belpolitika alá 3 dolog tartozik. Hírszerzés Nemzetiségi politika Forradalom -Mindegyik részt a belpolitika menüből irányíthatjuk. -
Koordináták, függvények
Kik vagyunk? Több mint 600 nyertes pályázat, több mint 100 millió Euró támogatás Igazgatóhelyettes, pályázati szakértő.
Sikeres emberek.
Készítette: Boros Erzsi
SZÁMÍTÓGÉPES JÁTÉKOSOK MOTIVÁCIÓINAK LONGITUDINÁLIS VIZSGÁLATA Kiss Orhidea Edith Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi.
Haditechnikai kutatás és fejlesztés (K+F) a bunkósbottól támadó/védő robotokig Dr. Seres György DSc
Az Aranybulla mozgalom és a magyar rendiség kialakulása
Foktő – Kalocsai repülőtér önkormányzati fejlesztése
A PROJEKT, A VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS SZEMSZÖGÉBŐL dr. Naszádos Krisztina NKKB Ügyvédi Iroda 2010.
 Az alaplap kiválasztása előtt figyelembe kell venni, hogy milyen processzort szeretnénk magunknak, hiszen ettől függ, hogy milyen lapkakészletű/foglalatú.
Minden csapatjátékban, a legfontosabb része a játéknak a VÉDEKEZÉS.
Készítette: Pisák Bence Tantárgy: Testnevelés. Először is mi a játék lényege:  A játék célja, hogy a labdát az ellenfél endzone-jába vigyék, és ezzel.
Összeállította: Fehér Péter PhD
Vannak pillanatok az életben, amikor a másik jelenlétét olyan nagyon hiányoljuk, hogy állandóan magunk mellet szeretnénk tudni.
Készítette: Novák Edvin
Erdész Ferenc HelpforYou tulajdonos
Catan telepesei – Lovagok és városok
Programozási alapismeretek 10. előadás
Bernoulli Egyenlőtlenség
Tols vs. MKK-Apol Kontinens 34 A kezdetek Eleinte a Tols nem volt jelen a K34-en olyan mértékben hogy az gondot okozzon akármelyik ellenséges klánnak.
Röplabda Testnevelés Készítette: Kiss Krisztina.
Számelmélet Matematika Matematika.
Készítette: Tokai Márk és Tokai Balázs
Képek a korabeli Magyarország állapotáról
Johannes Brahms 1833.május.7-Hamburg 1897.április.3-Bécs.
Kétszemélyes játékok Előadó: Nagy Sára.
8. szabály – A játék kezdete és újraindítása. Kezdőrúgás A játék kezdetének vagy újraindításának egy módja. Mikor lehet kezdőrúgás? A mérkőzés elején.
Nyilvánvaló gólhelyzetek, szimulálások, büntetőrúgások
A Tanácsköztársaság.
Párizsi kommün.
A les Edzőtábor j úli u s Egy játékos leshelyzetben van ha: közelebb van az ellenfél kapuvonalához, mint a labda és az utolsó előtti ellenfél.
Büntetőrúgások. Végrehajtás A játékvezető kijelöli azt a kaput, amelynél a rúgásokat elvégzik A játékvezető pénzfeldobással sorsol, és amelyik csapatkapitány.
A les.
Magyarország a II. világháborúban.
A háború és a modern fegyveres erő
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Készítette: Horváth Zoltán (2012)
Vannak pillanatok az életben, amikor a másik jelenlétét olyan nagyon hiányoljuk, hogy állandóan magunk mellet szeretnénk tudni.
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
8. szabály – A játék kezdete és újraindítása. A kezdőrúgás meghatározása A kezdőrúgás a játék kezdetének vagy újraindításának egy módja. a mérkőzés elején.
Kacziba Zita: Az isaszegi csata
Honfoglaló.
Az szabály nem megfelelő 1.AlapokA sakkot két játékos játsza egymás ellen. Egyik játékos a sötét, a másik a világos bábukat irányítja. Mindkét játékosnak.
Hogyan fejlesszük ki magunkban a
A rómaiak nyomában.
XVII. Hajnal Imre Matematika Tesztverseny
A háború és következményei Magyarországon
Látjátok! Ők az ellenfelek…
Extrák és használatuk Csatára vonatkoznakLépésre vonatkoznakKörre vonatkoznak Potenciált módosítjákÖsszértéket módosítják - Lövészárok - Tüzérség - (Ellátmány.
Készítette: Horváth Viktória
és a Venn-Euler diagrammok
Stratégiai játékok. Mit nevezünk stratégiai játéknak? Az ilyen típusú játékokban a játékosok megadott szabály szerint lépnek. Általában kötelező lépni.
Programozási alapismeretek 10. előadás. ELTE Szlávi-Zsakó: Programozási alapismeretek 10.2/  Kiválogatás + összegzés.
Az EU katonai szervezetei (EUMC, EUMS, Rapid Reaction Forse) Persa Virág Földrajz BSc
Haderő és mozgósítás 4. Rész. A haderő felépítése Milíciák Nem a „KAT” szám befolyásolja. Sorkatonák A „KAT” szám 1/3. Tartalékos A „KAT” szám 2/3. „KAT”
A Pun-Római háborúk.
Napóleon A császár.
WLS B EMUTATÓ Az év üzlete!!! Készítette: Bakai Éva.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK A szín felvevőjáték tervezése.
ZRINYI ILONA matematikaverseny
Mesterséges intelligencia 8. Stratégiai játékok A játék kimenetelére a játékosoknak ellenőrizhető módon van befolyásuk. Pl.: sakk, dáma, póker stb. A.
IV. Béla királysága
Az amőba játék algoritmusa. A játék  Az amőba játék, vagy ahogy Magyarországon sokan ismerik, az ötödölő, az egyik legnépszerűbb logikai játék. Sikerét.
A malomjáték algoritmusa
„Játékos matek” – Logikai játékok
A tatárjárás és az ország újjáépítése IV. Béla idején
Egy sakk feladat megoldása algoritmussal
Hulladékcsökkentési verseny
Előadás másolata:

Kezdő hadsereg játékosként: / IZIKO – IV. Bela & a Tatarok / / ŐRSIJÁTÉK   A JÁTÉK BEMUTATÁSA A RIZIKÓ klasszikus stratégiai társasjátékban 2-6 játékos háborúzik egymás ellen, melynek célja a másik játékos területének az elfoglalása. A játékterep Magyarország, és ez van felosztva hat területre, azon belül 64 megyére. Ezek közül néhány stratégiai előretolt állás. A területek védelme csak figyelmes tervezés után lehet sikeres. A győzelemhez a merész csapatmozgásokon és gyakorlatokon kívül a szerencsére is szükség van. A játék közben szövetségek alakulnak ki, melyek azonban nem mindig bizonyulnak tartósnak... A Rizikóban a feladat - az egész ország meghódítása.   A JÁTÉK KEZDETE   A játék azzal kezdődik, hogy a táblát lefektetik, és mindegyik játékos eldönti, melyik színnel akar játszani. Egyenként leraknak egy katonát olyan területen amely még nincs elfoglalva. Miután minden megye el van foglalva el lehet kezdeni megerősíteni őket. Ez a játék egyik kulcsfontosságú része, mindenkinek magának kell eldöntenie, mely területekről kívánják indítani a támadást, és mely stratégiai fontosságú területeket kivánnak megerősíteni a védelem érdekében. Kezdő hadsereg játékosként: 2 játékos – 80 katona 3 játékos – 60 katona 4 játékos – 40 katona 5 játékos – 35 katona 6 játékos – 30 katona

Példa 1 Példa 2 Példa 4 Példa 3 Játék Mód Megye Megerősitése - számold össze megyéidet. Vegyél ki annyi katonát ami megfelel a a számnak (nézd meg a térkép alját). Például ha 22 megyéd van akkor vegyél ki 7 katonát. Ha nem érted el a kijelölt összeget akkor a kevesebb számú katonát kapsz. Például ha 21 megyéd van akkor vegyél ki 6 katonát (a 19 összegnek a megengedet katonai). Ha tulajdonna vagy egy vagy több megyének vegyél ki annyi katonát (nézd meg térképet). Mindig kapsz 3 katonát mindegyik fordulatban. Példa: Ha van 22 megyéd és te vagy a tulajdonosa a Felvidéki területnek akkor kapsz 7 + 4 + 3 = 14 katonát összessen bárhova lerakni a térképen. 2. Támadas – Jelezd hogy melyik ellenséges megyét szeretnéd megtámadni. Kell legalább két katonád, hogy legyen a támadó megyében, nem lehet támadni egy katonával. Támadó Ha a megyében van: 4 katona – 3 dobókocka 3 katona – 2 dobókocka 2 katona – 1 dobókocka 1 katona – támadás tilos Védő Ha a megyében van: 2 katona – 2 dobókocka 1 katona – 1 dobókocka > > A maximum katona aki elpusztulhat az 2, és döntelen dobásban a védő mindig nyer. Példa 1 Példa 2 Támadó Védő Támadó Védő Legnagyobb Legnagyobb Következő Legnagyobb Védő veszit 1 katonát Támadó veszit 2 katonát Példa 3 Példa 4 Támadó Védő Támadó Védő Legnagyobb Legnagyobb Következő Legnagyobb Támadó veszit 1 katonát Védő veszit 1 katonát Védő veszit 1 katonát

Tatar Kun Magyar Templomos lovag Szekely Dalmát Játék Mód 3. Katonai Megmozdulások – Amikor minden támadás véget ér, lehet egyik megyéről egy másik megyébe mozdítanni a katonákat. Ennek a két megyének nem kell pontossan egymás mellet lennie csak, hogy minden terület köztük egy tulajdon alatt legyen. A Győzelem  Az nyer, aki először meghódítja Magyarországot.   Több Ötlet az Örsvezetőnek    Lehet mint kézügyesség nagyobbra rajzolni Magyország térképet. Lehet kártyákat előkészitenni és … A játékosok kapnak egy-egy kártyát, amely előírja, hogy az adott játékosnak milyen titkos küldetést kell teljesíteni, pl. megsemmisíteni valamelyik hadsereget (pl.Felvidéki), elfoglalni bizonyos országrészt (Kunság), és birtokba venni bizonyos számú területet (Bihar). Ezután kiosztják a risk kártyákat, amelyek meghatározzák, melyik területet kell elfoglalniuk a résztvevőknek a játszma elején. Két- vagy hatszemélyes játék esetén az nyer, aki először teljesíti a küldetéskártyán feltüntetett feladatot. Ez azt is jelenti, hogy a sikeres előretörés nem feltétlenül jele annak, hogy egy játékos közel áll küldetése teljesítéséhez. A kétszemélyes változatban, melyet küldetéskártyák nélkül játszanak, az nyer, akinek sikerül megsemmisíteni az ellenfél haderőit. Tatar / Kun Magyar Templomos lovag Szekely / Dalmát

>33 11 10 31 28 9 25 8 22 7 19 6 16 5 13 4 <10 3 Megyék Katonák Kunok +10 Dalmácia +4 Német Terület +3 Felvidék +5 Tatár Terület +7 Székelyföld +6 /  / /

Tartozékok – kell kb. 60 darab játékosonként /