Személyes márka kommunikációja

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Márkaépítés – Hitelesség
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
Veszélyes cégek Hogyan szúrd ki azt a céget, akihez nem szabad elmenni dolgozni? Savanya Erzsébet HR Igazgató
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Hidak és járható utak a tudomány és gyakorlat között Egyénre szabott tudásmenedzsment szolgáltatások – Intézményesítetté váló tudásmenedzsment megoldások.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Digitális világ A digitális reklám
Márkaépítés a gyakorlatban
A direkt marketing fogalma
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Lobbizás az egészségügyben
Korunk paradoxona Kattints a követezô dia megjelenítéséhez 
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
Szervezetfejlesztés, vezetésfejlesztés
DPR kommunikáció alapelvei
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
Ésszerűség - sportszerűség
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
Sikeres Székelyföld – 3 Fórumsorozat Csíkszereda, november 25. RÁDULY ATTILA Elnök, Zöld Nap Egyesület, Kézdivásárhely KÖRNYEZETTUDATOSSÁG.
Készítette: Cselényi Szandra Nóra
Marketingkommunikáció
Közönségkapcsolat (public relations)
Közönségkapcsolatok (PR)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Von Bartheldné Ábri Judit ACC Brandépítés személyes értékekkel, kvalitásokkal január.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
SZEMÉLYZETI MARKETING
A STRATÉGIAI KONTROLLING SZEREPE
Vállalati arculat.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Digitális világ – interaktív táblán
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban október 24. Baktalórántháza Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka Kék Pont Alapítvány.
MCE Konferencia MMM – Hatékony kommunikáció MCE Konferencia Pécs MMM – A controller hatékony kommunikációja Megérteni Meggyőzni.
Sponsorare necesse est
A TAMOP projektek az világhálón. Miről lesz szó ? A kommunikációs terv és arculat A meglévő honlapok vizsgálata domain használat arculat tartalom.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Szervezetfejlesztés, vezetésfejlesztés, oktatásszervezés
Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords.
A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft május 29. Web 2.0 Symposium.
8. Az eladásösztönzés.
„Az igazi kérdés nem az, mennyit javultál tegnapi önmagadhoz képest, hanem, hogy milyen jól teszed a dolgod versenytársaidhoz képest.”
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Mire jók az üzletben díjak? László Géza. Díjak a világban Mi alapján?  Tényalapú díjak  Értékelés alapján kiosztott díjak  Garancia díjak Ki adja?
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Marketing információs
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Kedves Akadémia Hallgató, Még egyszer köszönjük, hogy velünk voltál a tréningen. Az előadás anyaga minden résztvevőnek jár. Használd boldogan, de kérjük,
Kedves Akadémia Hallgató, Még egyszer köszönjük, hogy velünk voltál a tréningen. Az előadás anyaga minden résztvevőnek jár. Használd boldogan, de kérjük,
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
Dr. Földy Ferenc Európa-jogi szakjogász III. EURES állásbörze október 11. EUvonal EU Tájékoztató Szolgálat.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
EU Tájékoztató Szolgálat
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

Személyes márka kommunikációja Molnár-Bánffy Kata vezető tanácsadó Haszon Nőknek konferencia, 2010. június 11.

Miről lesz szó? Kommunikációs oldalról közelítjük meg (és definiáljuk) az énmárkát Mi az a reputáció és milyen elemekből áll össze? Hogyan kommunikáljuk a márkánkat? A két legfontosabb dia a 7. és a 10.

Cui prodest? A személyes márkaépítés különösen is hasznos: Politikai szférában dolgozóknak Vállalati vezetőknek és szakembereknek Vállalkozóknak (kkv-knak) Önálló szakembereknek Sportolóknak, művészeknek Munkába visszaállni kívánó édesanyáknak

A személyes márka két oldala Pszichológia – önismeret, önbizalomfejlesztés, hitelesség – Vass Andi előadása Kommunikáció – a márka alapvetően marketinges fogalom, éppen az a feladata, hogy egy temrék kommunikációját és ezen keresztül az eladhatóságát megkönnyítse

Mi a márka (brand)? A márka nem más, mint betartott ígéret. (David Ogilvy) A márka jelkép, amely különleges élményt szavatol. (Andy Milligan) A márka segít a vásárlási döntésben a vevőnek. „Neveden szólítottalak, az enyém vagy.”

Mikor működik jól a személyes márka? Ha a személyes reputációdat természetes módon építi és ápolja. Mi a reputáció? A (szakmai) jó híred. (nem hírnév, nem tekintély - ezek félrevisznek.)

Mikor jó a reputációnk? Ha (a célcsoportodból minél többen) ismernek. (kvantitatív tényező) Ha a munkádat, teljesítményedet megbecsülik, azaz elismernek. (kvalitatív racionális tényező) Ha mint személyiséget,embert kedvelnek, szeretnek. (kvalitatív emócionális tényező) Akkor jó a reputációnk, ha mindhárom elem erős és egyensúlyban vannak.

1. Mitől elismerhető a márka? Ha hiteles. Vass Andrea előadása. Ha hitelesen minőségi – érdemi munka, eredmények, teljesítmények állnak mögötte. Ha arról szól, amilyen valóban vagyok (önismeret!). Ha következetes.

2. Mitől szerethető a márka? ha hiteles (1. pont) ha természetes és személyes ha nem hazudik (tényleg minőség van mögötte) ha múltja és jövője van ha nem akar túl sokat ha nem erőszakos

3. Mitől kommunikálható a márka? ha hiteles (1.pont) ha szerethető (2.pont) ha megkülönböztethető ha jól pozícionált ha egyszerűen definiálható ha fókuszált – szűkítéssel vagy bővítéssel ha határozott célcsoportja van ha jól vizualizált vagy vizualizálható

Hogyan osszuk meg a márkánkat? Marketingkommunikációs eszközök Reklám Közvetlen eladásösztönzés Drága Gyors Lerohan PR Közvetett eladásösztönzés Olcsó Lassabb Beteszi a lábát az ajtórésbe

Hiteles PR lényege: Az Ügy Az Ügyet promótáld és ne magadat. Eszköz: Saját Mission and Vision megfogalmazása és kommunikálása.

Hogyan kommunikáljuk a márkánkat? (1) Kicsiben (önállóan): Fogalmazzuk meg: röviden, egy mondatban, 3-5 mondatban, egy történetben, látványban (esetleg hangban). Használjuk a személyes szféránkban: Önéletrajz Névjegy Saját megjelenésünk …

Hogyan kommunikáljuk a márkánkat? (2) Nagyban (szakmai segítséggel): Kommunikációs stratégia mentén Nem szabad agyba-főbe kommunikálni. A személyes márkaépítés azért jó, mert letisztul az az esszencia, amit aztán kommunikálunk, és kevésbé áll fent a veszélye az egymást gyengítő, stratégia nélküli kommunikációnak. Stratégia lényege: Mit kommunikálok (mi a termékem?) – ez az énmárkád. Kinek kommunikálok? – célcsoport meghatározás, Hol kommunikálok? ezt a célcsoportot hol tudom jól elérni (csatornák)? Mikor kommunikálok? – erősen termékfüggő, nagyon fontos tényező.

Gyors és olcsó csatornák: Könnyen elérhető lehetőségek a személyes márka kommunikációjára: online (leendő barátnőm, Panyi Zsuzsi majd beszél róla) közösségi oldalak tematikus oldalakon cikkírás blogok, honlapok nyereményjátékok youtube és egyéb file-megosztók rádióműsorok – kisebb adóknál kiváló lehetőségek, örülnek neki helyi és szakmai sajtó konferenciák, előadások könyvírás saját média létrehozása

Ladies First Consulting Molnár-Bánffy Kata vezető tanácsadó - Ladies First Consulting Személyreszabott kommunikáció nőknek, akik többet akarnak www.ladiesfirstconsulting.hu mbk@ladiesfirstconsulting.hu +36-20-9237008