HADTUDOMÁNYI ÉS HONVÉDTISZTKÉPZŐ KAR KATONAI ÜZEMELTETŐ INTÉZET

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
SZOCIÁLPEDAGÓGIA INTÉZETI TANSZÉK
Advertisements

Szegedi Ipari, Szolgáltató Szakképző és Általános Iskola
A többfokozatú képzés kezelésének problémái a TVSZ-ben László Gyula.
Diplomát adó alapszakjaink:
KATONAI ALAPISMERETEK Előadó: Dr. Felházi Sándor mk. ezredes dékán.
A gazdaság és az oktatás együttműködése
Tájékoztató a kötelezően választható szakirányokról és specializációkról Német Nyelv- és Irodalomtudományi Tanszék.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
Intézményfejlesztési Terv
„Alma Mater” program Készítette: Bodnár István mk. hadnagy
Szolnok, A KATONAI LÉGIJÁRMŰ RENDSZERMODELLJE Seres György 2009 Szolnok, 2009.
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Településüzemeltető Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Mérnökképzés a XXI. század elején Jobbágy Ákos oktatási igazgató BME.
1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Moson Péter, BME, Matematika Intézet Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi.
Szlávi Péter: VISz Oktatói-díj
Tanárképzés : modellváltás a Bologna folyamatban „Apu, hogy megy be?” (Egyszerű kérdések – világos válaszok kellenek.) Bazsa György az FTT elnöke OM, Budapest,
Tájékoztató a szakmai gyakorlatról
Mesterképzés az EKF-en
Képzések a pécsi bölcsészkaron
Pázmány Péter Katolikus Egyetem Angol-Amerikai Intézet
Radnainé Gyöngyös Zsuzsanna egyetemi docens tanszékvezető
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar gyógypedagógus szakvizsga
A GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR FELADAT- ÉS STRUKTURÁLIS RENDSZERE Szerkesztette: © Dr. Szilágyi Tivadar, KARI TANÁCS KARI TANÁCS TÁRSADALMI.
Győri Gyula Légügyi elnökhelyettes Hivatalvezető
Változások a felvételi pontszámításban 2008-tól A változás az alapképzésre, egységes, osztatlan képzésre és felsőfokú szakképzésre történő jelentkezésnél.
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Környezettan alapszak (BSc)
FRANCIA NYELV, IRODALOM ÉS KULTÚRA MESTERKÉPZÉSI SZAK.
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Műszaki és Közgazdaságtudományi Kar mkk. ejf
A katonai műszaki ismeretek alapjai Doktori képzés I. szemeszter
A ZRÍNYI MIKLÓS NEMZETVÉDELMI EGYETEM - A MAGYAR FELSŐOKTATÁS INTEGRÁNS RÉSZE 1 MPV előadás.
A KLHTK DÉKÁN JELENTÉSE ÉVBEN VÉGZETT MUNKÁRÓL
A háború és a modern fegyveres erő
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
Távmunka tanácsadói képzés a BME-n
A bolognai rendszer Jogszabályok: 2005.CXXIX
Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
A FIZIKAI FELKÉSZÍTÉS ELMÉLETE
Zentai László, tanszékvezető TTK Nyílt nap, I. 27. Földtudományi alapszak - térképész szakirány A térképész.
Átmenet az osztatlan és a kétlépcsős képzés szakjai között A BME-VIK példája 1. Zoltai József egyetemi docens, Dékáni Hivatalvezető BME-VIK.
TANÁRKÉPZÉS A BOLOGNAI RENDSZERBEN Gaál István DE TEK oktatási és tanárképzési elnökhelyettes.
Ráckeve, Matemetika oktatás mérnök és informatikus képzésekben 1 Dunaújvárosi Főiskola
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4.; B. Szendrei Mária, SZTE Szegedi Tudományegyetem (1872, 1921, 2000) 12.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
Szilágyi Szilvia1 A szakmai gyakorlat szabályai.
MOTOROS-SÁRKÁNY BALESET
KUTATÁS-MENTÉS.
Kovács László Nemzeti Közszolgálati Egyetem
MIGRÁCIÓS SZAKIRÁNY Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Az egyetem létrehozásának célja
Néhány szó az új felsőoktatási képzési rendszer bevezetéséről A Magyar Köztársaság Országgyűlése október 10-én elfogadta a felsőoktatásról szóló.
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
Bölcsész Hefop tananyag- fejlesztési zárókonferencia szept ELTE BTK.
„Alma Mater” program. Nemzeti Közszolgálati Egyetem felépítése Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar Rendészettudományi Kar Közigazgatástudományi Kar Nemzetközi.
A Csapatpszichológiai Szolgálat rendszere a Magyar Honvédségben A hon- és rendvédelmi egészségügyi dolgozók V. tudományos-szakmai konferenciája Budapest,
Bölcsészettudományi Kar Dr. Zimányi Árpád dékán. Bölcsészettudományi Kar Bölcsész szakok Művészetközvetítő szakok Dr. Zimányi Árpád : A Bölcsészettudományi.
Közösségszervezés BA.
AP1 - SPORTTUDOMÁNYI KÉPZÉS ÉS TARTALOMFEJLESZTÉS
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Hello-Bello!  „Alma Mater” program.
Gál Ferenc Főiskola Pedagógiai Kar
A Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem Szervezeti Felépítése
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Dr. Varga Attila Károly
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar
Előadás másolata:

HADTUDOMÁNYI ÉS HONVÉDTISZTKÉPZŐ KAR KATONAI ÜZEMELTETŐ INTÉZET KATONAI REPÜLŐ TANSZÉK Repülésirányító és Repülő-hajózó Szakcsoport

KATONAI ÜZEMELTETŐ ALAPKÉPZÉSI SZAK Katonai repülőműszaki szakirány Repülésirányító szakirány Híradó szakirány Katonai informatikai szakirány A képzés célja: célja katonai üzemeltető szakemberek képzése, akik alkalmasak a Magyar Honvédség, a Honvédelmi Minisztérium, annak háttérintézményei, valamint a védelmi szféra haditechnikai, és más szaktechnikai eszközeinek üzemeltetésére, az üzemfenntartás vezetésére, valamint az új haditechnikai eszközök és a hozzájuk kapcsolódó új technológiák bevezetésére, illetve alkalmazására. A választott szakiránytól függően képesek alegységparancsnoki- és szaktiszti beosztásokban honi területeken béke-, és minősített időszakban, külföldön többnemzeti béketámogató-, és háborús műveletekben haditechnikai rendszerek üzemeltetéséhez és üzemfenntartásához kapcsolódó gyakorlati tevékenységek tervezésére, szervezésére, és irányítására. A szakon végzettek kellő mélységű elméleti ismeretekkel rendelkeznek a képzés második ciklusban történő folytatásához. Rádióelektronikai felderítő és elektronikai hadviselési szakirány

A KATONAI REPÜLÉSIRÁNYÍTÁS FŐ TERÜLETEI Repülőtéri irányítás Közelkörzet irányítás Bevezető irányítás Körzeti irányítás Vadászirányítás Légiforgalmi irányítás Légvédelmi irányítás

REPÜLŐTÉRI IRÁNYÍTÁS Földi mozgások irányítása Érkező légijárművek irányítása Induló légijárművek irányítása

KÖZELKÖRZETI IRÁNYÍTÁS Érkező légijárművek radarirányítása Induló légijárművek radarirányítása Átrepülő légijárművek radarirányítása

BEVEZETŐ IRÁNYÍTÁS Érkező légijárművek bevezetése a futópályára bonyolult időjárási viszonyok között

VADÁSZIRÁNYÍTÁS Légvédelmi- készenléti és harckiképzési feladatot ellátó harcászati repülőgépek irányítása

A KÉPZÉS ADATAI Alapszak: Katonai Üzemeltető Szakirány: Repülésirányító 3072 kontakt óra (1365 speciális repülésirányító) Képzési idő: 8 szemeszter – benne komplex katonai felkészítés 240 kredit

A REPÜLÉSIRÁNYÍTÓ KÉPZÉS FŐBB TERÜLETEI 14% 5 % 18 % 16% 32 %

Katonai Repülő Tanszék, Szolnok A SZAKIRÁNYÚ KÉPZÉS FŐBB TERÜLETEI Szakirányválasztás Katonai Repülő Tanszék, Szolnok

ZÁRÓVIZSGA TANTÁRGYAK Szakdolgozat megvédése, Repülésirányítás elmélete, Harcászat, Repülésirányítás gyakorlata.

VÉGZÉS UTÁN Lehetséges helyőrségek: Csapat-felkészítés (1/2-1 év); Szolnok, Kecskemét, Pápa, Veszprém; Csapat-felkészítés (1/2-1 év); Szakszolgálati vizsga; Readiness kategória. 24/72 órás készültségi és készenléti szolgálat; Belföldi és külföldi szakmai-nyelvi képzés; Külföldi szakmai munkavégzés.

Köszönöm a figyelmet, várom a kérdéseket! 2017.04.02. Köszönöm a figyelmet, várom a kérdéseket!