MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
„Gördülékeny kommunikáció” formabontó járműreklám
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket.
„Az élet női oldala”. Sminkvideók a Life.hu-n Tények •Life.hu: 170 ezer egyedi látogató decemberben A Life.hu átlagos napi belföldi látogatószáma decemberben.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
IWiW alkalmazások - hirdetési, szponzorálási lehetőségek.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Humánkineziológia szak
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
A tételek eljuttatása az iskolákba
ATL - mit hirdessünk és hol?
szakmérnök hallgatók számára
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Költséghatékonyság a XXI. századi vállalatirányításban
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Többlépcsős, interaktív esetmegoldások
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
OTP Pénztárak S A J T Ó T Á J É K O Z T A T Ó január 6. OTP PÉNZTÁRAK.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Atlatszo.hu médiaajánlat. Az Átlátszóról Az Átlátszó a közélet tisztaságáért küzdő pártfüggetlen civil szervezet. Küldetésünk, hogy az állam a magyar.
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Piackutatási eredmények Január.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A Facebook marketing trendjei
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Előadás másolata:

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ

fájlküldés/nap PIACVEZETŐ FÁJLKÜLDŐ egyedi látogató/hó

EGÉSZOLDALAS VIDEÓHIRDETÉS NÉZD MEG ÉLŐBEN! MEG ÉLŐBEN! NÉZD MEG ÉLŐBEN! MEG ÉLŐBEN! AZ ÁTLAGOS VIDEÓHIRDETÉSEK MÉRETÉNEK 30-SZOROSA! PIXEL:

LÁTVÁNYOS ÉS MEGKERÜLHETETLEN LÁTVÁNYOS ÉS MEGKERÜLHETETLEN a videó a fájlküldés alatt jelenik meg, miközben a feltöltő felület elhalványul  MAGAS DWELL-RÁTA MAGAS DWELL-RÁTA az oldalon töltött idő több mint 4 perc, a hirdetést is percekig látják!  HANG ÉS KÉP EGYÜTT a videóhoz hang is adható, így a hatás még erősebb  MAGAS ÁTKATTINTÁSI ARÁNY MAGAS ÁTKATTINTÁSI ARÁNY 5% feletti átlagos átkattintási arány, magas konverziós arány 

EXTRA FUNKCIÓK: INTERAKTÍV VIDEÓHIRDETÉS A VIDEÓ FÁJLKÜLDÉSKOR INDUL, ELŐTTE-UTÁNA KÉP JELENIK MEG A VIDEÓ FÁJLKÜLDÉSKOR INDUL, ELŐTTE-UTÁNA KÉP JELENIK MEG A VIDEÓ MEGÁLLÍTHATÓ, ÚJRAINDÍTHATÓ, A HANG- ERŐ SZABÁLYOZHATÓ A VIDEÓ MEGÁLLÍTHATÓ, ÚJRAINDÍTHATÓ, A HANG- ERŐ SZABÁLYOZHATÓ A VIDEÓ VÉGÉN KIEGÉSZÍTŐ BANNER IS MEGJELENHET A VIDEÓ VÉGÉN KIEGÉSZÍTŐ BANNER IS MEGJELENHET FÁJLKÜLDÉS KÖZBEN A FELTÖLTŐ FELÜLET ELHALVÁNYUL FÁJLKÜLDÉS KÖZBEN A FELTÖLTŐ FELÜLET ELHALVÁNYUL

A TELEVÍZIÓS HIRDÉTÉS VS. ONLINE VIDEÓHIRDETÉS NEM „HÁTTÉRZAJ” A TELEVÍZIÓS REKLÁMOKRÓL LEGTÖBBSZÖR ELKAPCSOLNAK. A MAMMUTMAILEN A VIDEÓHIRDETÉS SZEM ELŐTT VAN, SŐT SZÓRAKOZTAT A FÁJLKÜLDÉS ALATT. A VIDEÓHIRDETÉS A TREND AMERIKÁBAN A DISPLAY HIRDETÉSEK 23%-A MÁR VIDEÓHIRDETÉS!* EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB A TELEVÍZIÓS HIRDETÉSEK MELLETT FUTTATOTT ONLINE VIDEÓK EGYÜTT A LEGHATÉKONYABBAK: NÖVELIK AZ ELÉRÉST ÉS A HATÉKONYSÁGOT. *KÖLTÉS ALAPJÁN, EMARKETER

TV ÉS ONLINE VIDEÓHIRDETÉS: EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB FORRÁS:IAB-MAGGI BRAND AWARENESS AD AWARENESS BRAND FAVOURABILITY PURCHASE INTENT ONLINE TV ONLINE + TV

ONLINE VIDEÓHIRDETÉSSEL LEHET A A FIATALOKAT ELÉRNI FORRÁS:EMARKETER A ÉV KÖZÖTTIEK KÖRÉBEN AZ INTERNET MEGELŐZI A TELEVÍZIÓT, ÍGY EZT A CÉLCSOPORTOT ONLINE VIDEÓKKAL LEHET JOBBAN ELÉRNI. A MAMMUTMAILEN FUTÓ VIDEÓHIRDETÉST PEDIG NAGYRÉSZT ÉV KÖZÖTTI, ILLETVE AB STÁTUSZÚ FELHASZNÁLÓ LÁTJA. FELHASZNÁLÓK ÉLETKORA MÉDIATÍPUSOK SZERINT

„AZ ONLINE VIDEÓHIRDETÉS VAN LEGNAGYOBB HATÁSSAL” FORRÁS:PLAYERTISE-IAB „MIT GONDOLSZ, A CÉLKÖZÖNSÉGEDRE MELYIK ALÁBBI HIRDETÉSI FORMA VAN A LEGNAGYOBB HATÁSSAL?” HAGYOMÁNYOS ONLINE BANNER HAGYOMÁNYOS ONLINE BANNER TV SPOT VIDEÓBAN ELHELYEZETT HIRDETÉS VIDEÓBAN ELHELYEZETT HIRDETÉS 19% 31% 29% 20% 52% 49% Teljes döntéshozói minta Hirdető

TARIFALISTA Az árak listaárak, forintban értendőek, az ÁFA-t, illetve a hosting díjakat nem tartalmazzák. A TELJES MÉDIAAJÁNLAT LETÖLTHETŐ: MAMMUTMAIL.COM/HU/MENU/MEDIAAJANLAT

HIRDETŐINK

KONTAKT Bokor Péter