MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ
fájlküldés/nap PIACVEZETŐ FÁJLKÜLDŐ egyedi látogató/hó
EGÉSZOLDALAS VIDEÓHIRDETÉS NÉZD MEG ÉLŐBEN! MEG ÉLŐBEN! NÉZD MEG ÉLŐBEN! MEG ÉLŐBEN! AZ ÁTLAGOS VIDEÓHIRDETÉSEK MÉRETÉNEK 30-SZOROSA! PIXEL:
LÁTVÁNYOS ÉS MEGKERÜLHETETLEN LÁTVÁNYOS ÉS MEGKERÜLHETETLEN a videó a fájlküldés alatt jelenik meg, miközben a feltöltő felület elhalványul MAGAS DWELL-RÁTA MAGAS DWELL-RÁTA az oldalon töltött idő több mint 4 perc, a hirdetést is percekig látják! HANG ÉS KÉP EGYÜTT a videóhoz hang is adható, így a hatás még erősebb MAGAS ÁTKATTINTÁSI ARÁNY MAGAS ÁTKATTINTÁSI ARÁNY 5% feletti átlagos átkattintási arány, magas konverziós arány
EXTRA FUNKCIÓK: INTERAKTÍV VIDEÓHIRDETÉS A VIDEÓ FÁJLKÜLDÉSKOR INDUL, ELŐTTE-UTÁNA KÉP JELENIK MEG A VIDEÓ FÁJLKÜLDÉSKOR INDUL, ELŐTTE-UTÁNA KÉP JELENIK MEG A VIDEÓ MEGÁLLÍTHATÓ, ÚJRAINDÍTHATÓ, A HANG- ERŐ SZABÁLYOZHATÓ A VIDEÓ MEGÁLLÍTHATÓ, ÚJRAINDÍTHATÓ, A HANG- ERŐ SZABÁLYOZHATÓ A VIDEÓ VÉGÉN KIEGÉSZÍTŐ BANNER IS MEGJELENHET A VIDEÓ VÉGÉN KIEGÉSZÍTŐ BANNER IS MEGJELENHET FÁJLKÜLDÉS KÖZBEN A FELTÖLTŐ FELÜLET ELHALVÁNYUL FÁJLKÜLDÉS KÖZBEN A FELTÖLTŐ FELÜLET ELHALVÁNYUL
A TELEVÍZIÓS HIRDÉTÉS VS. ONLINE VIDEÓHIRDETÉS NEM „HÁTTÉRZAJ” A TELEVÍZIÓS REKLÁMOKRÓL LEGTÖBBSZÖR ELKAPCSOLNAK. A MAMMUTMAILEN A VIDEÓHIRDETÉS SZEM ELŐTT VAN, SŐT SZÓRAKOZTAT A FÁJLKÜLDÉS ALATT. A VIDEÓHIRDETÉS A TREND AMERIKÁBAN A DISPLAY HIRDETÉSEK 23%-A MÁR VIDEÓHIRDETÉS!* EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB A TELEVÍZIÓS HIRDETÉSEK MELLETT FUTTATOTT ONLINE VIDEÓK EGYÜTT A LEGHATÉKONYABBAK: NÖVELIK AZ ELÉRÉST ÉS A HATÉKONYSÁGOT. *KÖLTÉS ALAPJÁN, EMARKETER
TV ÉS ONLINE VIDEÓHIRDETÉS: EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB FORRÁS:IAB-MAGGI BRAND AWARENESS AD AWARENESS BRAND FAVOURABILITY PURCHASE INTENT ONLINE TV ONLINE + TV
ONLINE VIDEÓHIRDETÉSSEL LEHET A A FIATALOKAT ELÉRNI FORRÁS:EMARKETER A ÉV KÖZÖTTIEK KÖRÉBEN AZ INTERNET MEGELŐZI A TELEVÍZIÓT, ÍGY EZT A CÉLCSOPORTOT ONLINE VIDEÓKKAL LEHET JOBBAN ELÉRNI. A MAMMUTMAILEN FUTÓ VIDEÓHIRDETÉST PEDIG NAGYRÉSZT ÉV KÖZÖTTI, ILLETVE AB STÁTUSZÚ FELHASZNÁLÓ LÁTJA. FELHASZNÁLÓK ÉLETKORA MÉDIATÍPUSOK SZERINT
„AZ ONLINE VIDEÓHIRDETÉS VAN LEGNAGYOBB HATÁSSAL” FORRÁS:PLAYERTISE-IAB „MIT GONDOLSZ, A CÉLKÖZÖNSÉGEDRE MELYIK ALÁBBI HIRDETÉSI FORMA VAN A LEGNAGYOBB HATÁSSAL?” HAGYOMÁNYOS ONLINE BANNER HAGYOMÁNYOS ONLINE BANNER TV SPOT VIDEÓBAN ELHELYEZETT HIRDETÉS VIDEÓBAN ELHELYEZETT HIRDETÉS 19% 31% 29% 20% 52% 49% Teljes döntéshozói minta Hirdető
TARIFALISTA Az árak listaárak, forintban értendőek, az ÁFA-t, illetve a hosting díjakat nem tartalmazzák. A TELJES MÉDIAAJÁNLAT LETÖLTHETŐ: MAMMUTMAIL.COM/HU/MENU/MEDIAAJANLAT
HIRDETŐINK
KONTAKT Bokor Péter