Észak-Magyarország Turisztikai Régió

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
2011. szeptember SzeptEmber Feszt 2011 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
Advertisements

Magyar Fesztiválszövetség közgyűlése Százhalombatta, november 25. Dr. Faragó Hilda.
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Egymásra utalva – A szőlő-, bortermelés és az idegenforgalom közös fejlesztésének aktuális lehetőségei Borászati Konferencia Monor október 4. Pannon.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
A kerékpáros turizmus fejlesztési stratégia céljai, alapelvei Kerékpáros Tárcaközi Bizottság január 28. DR. KOVÁCS MIKLÓS turisztikai szakállamtitkár.
Kincses Márk, marketing stratégiai titkár
Marketing lehetőségek a falusi turizmusban
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
2010. szeptember Új helyszínen: a Népligetben SzeptEmber Feszt 2010 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
Onlinemarketing.hu Kft. A Magyar Online Hirdetési Adatbázis rövid bemutatása. Készítette az Onlinemarketing.hu Kft.
Reklám.
Ajkai Kistérség turisztikai helyzete
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
TDM Szakmai Nap november 21.
Az animáció Kurzusvezető: Készítette: Dr. Tóth András Palla Melinda
Hogy tennéd még vonzóbbá a Dél-Dunántúlt?
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
Nyugat-Dunántúl turisztikai régió Turizmusfejlesztési stratégia
Közösségi portálok ajánlott használata
Dr. Faragó Hilda, az Országos Idegenforgalmi Bizottság titkára
Országos Tourinform Találkozó Megújult Magyar Turizmus Zrt. Marketingterv november 14.
Kalandparkok szerepe a turizmusban
Budapest turisztikai marketingje
Ide hallgass, gyermekem! Új hullámok a gyerekrádiózásban a Picur Rádió példáján szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Katona András Magyar Turizmus Zrt.
Minőségbiztosítás a falusi turizmusban
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Balaton régió turizmusában
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
A kulturális turizmus trendjei és a
Falusi és agroturizmus jelene – jövője
Vonzástényezők vizsgálata két fürdőváros példáján
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
A Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketing tevékenysége Dr
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
Miért a témaév?. Miért a témaév? A Magyar Turizmus Zrt óta minden évben egy-egy témára koncentrálja erőforrásait: 2006: Nagy Ízutazás 2007: Zöldút.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Gere Bor Hotel **** Villány ( ) Készítette: Héhl Leila.
Készítette: Derecskei Nikolett
Tourinform Gödöllői Kistérség Irodája
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
Kovács Györgyi Budapest Kártya Divízió Vezető BFTK Nonprofit Kft.
XIX. Szabadkai Nyári Akadémia „Értékformálás az oktatásban” augusztus 12.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
1. ábra: Vízparti úti célok - spontán asszociációk Forrás: saját szerkesztés 10% 4% 2% 1% Első helyen említettEmlítések összesen 30% 20% 10% 1% Passzív.
A FALUSI TURIZMUS HÉTVÉGÉJE JÚNIUS Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület HAZAJÁRÓ HÉTVÉGE.
Layer8 W e b d e s i g n Fejlesztések a datekla.eu portálon Készítette: Bánki- Horváth György Gyula, március 20.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
Kulturális turizmus Dr. Bokányiné Boda Gyöngyi Turisztikai szakértő.
Tourinform Gödöllői Kistérség Irodája
Előadás másolata:

Észak-Magyarország Turisztikai Régió I. Csoport

Marketingstratégia Régiónk portáljának lényege: - Rekreáció és tematikus utak - Hasznos szabadidő eltöltés Tartalmazzon: - programcsomagokat (pl. hétvégére 2-3 éjszakával) - élménydús kikapcsolódás, pihenés - örökségturizmusra támaszkodjon (várromok, műemlékek, kulturális látnivalók széles választékát kínálja) - Világörökségek, pl. Hollókő, Aggteleki-karszt, Tokaj-hegyaljai borvidék - sokféle kulturális programot, rendezvényt, fesztivált ajánljon az oldal. - a honlap tükrözze a szervezők kreativitását, élményorientáltságát és a régió imázsát is növelje „Márkanév” Ötletek: Nerpel Nikoletta, Horváth Lídia

További ötletek marketingtervünkhöz Szabó Mónika szerint: - Küldetésünk – kínálatunk minden korosztály érdeklődési körének feleljen meg - Fesztiválok, rendezvények, programok különböző témákban - Többféle ajánlat, kedvezőbb feltételek - Kulturális, természeti, vallási értékek - Élményre való koncentráltság: wellness, gasztronómia, borászat, hagyományőrzés tisztelete - Regenerálódás lehetősége – gyógy- és termálvizek, terápiák Reklámok, hirdetések Játékok, nyeremények: „Te mennyire vagy művelt?”

Fesztiválok, rendezvények Észak-Magyarország Gyermekbábosok XIX. Országos Fesztiválja 2012-09-14 - 2012-09-15 Tokaj-hegyaljai Szüreti Napok 2012 2012-1 0-05 - 2012-10-07 Állati jó nap! 2012 2012-11-11 - 2012-11-11 Adventi hangverseny 2012-12-16 - 2012-12-16

További ötletek Nerpel Nikoletta szerint: Eszközök, jövőkép Facebook, Twitter,egyéb profil hozzárendelése honlapunkhoz „tetszik”, „megosztás” és „küldés” gombok

További ötletek Linkcsere: - ismert, látogatott turisztikai weboldalak üzemeltetőivel kapcsolatok létrehozása Applikáció telefonra: - telefonos alkalmazások, pl. Ismeralda könnyű hozzáférhetőség, vezeték nélküli internet Ismeralda alkalmazás

Applikáció telefonra

További ötletek marketingtervünkhöz Szabó Dóra szerint: legyen egyszerű, jól áttekinthető régió márkaimázsát növelje ajánlatok, kampányok, akciók, last minute utak Szerintem: a honlapra látogatók számának megtekintése más kapcsolódó turisztikai oldalakra linkelés keresési lehetőségek – pl. szálláshelyek, éttermek, utazási irodák naptár szerinti programajánló régió márkaimázsát növelje – régió márkanevéhez hűséges turisták

További marketingterv-ötletek Bende Orsolya szerint: - online foglalási és vásárlási lehetőség - bankkártyás és átutalásos fizetési lehetőség - ne csak a mai kor technikai vívmányaival gondolkodjunk – (pl. utazási irodák kínálata az idősebb korosztály részére) Lenti Emese szerint: - fontos a folyamatos frissítés, design, újítások - regisztrációra való lehetőség - hírlevelekkel tájékoztatás - kisebbeknek ismeretfejlesztő játékok, nagyobbaknak kvízjátékok 5 nehézségi szinten - regisztrált játékosok között havonta sorsolás (pl. 2 személyes hétvége a Demjéni termálfürdőben)

További ötletek Máté Barbara szerint: - a portál támaszkodjon a régió természeti értékeire, valamint designja is ezen alapuljon, pl. természeti háttérképek, natúr színek, látványos tájképek - kerüljön sor túra-és kerékpárútvonalak bemutatására - szálláshelyek és a környező természet képekkel való illusztrációja - reklám – leglátogatottabb oldalakon hirdetés egy szlogennel - a szlogen emelje ki a kedvező árakat, a régió látnivalóit, szépségeit legyen frappáns és maradjon meg a látogató emlékezetében Csabai Réka szerint: - átfogó adatbázist nyújtson - információk szűrése, rendezett adatkeresés az egyszerűség érdekében

Talált adatok, rekordok számai Szabó Mónika – fesztiválok, rendezvények – 57 rekord, képek Lenti Emese – szálláshelyek - 50 rekord, képek Bogár Anna – gyógy-és wellness-szállodák – 55 rekord Bende Orsolya – gyógy-és wellness szállodák – 55 kép Nerpel Nikoletta – Szállodák, szálláshelyek – 305 rekord Máté Barbara – Éttermek, vendéglátóhelyek – 200 rekord Csabai Réka – Szabadidő tevékenységek – 196 rekord Szabó Dóra – Vonzerők/attrakciók – 50 rekord Horváth Lídia – Borászatok/pincészetek – 110 rekord Béres Petra - Múzeumok, emlékparkok, látnivalók – 233 kép

Források http://itthon.hu/regiok/eszak-magyarorszag www.nourdtour.hu www.tourinform.hu www.szallas.hu www.norda.hu http://www.utazzitthon.hu/eszakmagyarorszag.html http://www.programturizmus.hu/region-eszak-magyarorszag-regio.html