Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Advertisements

Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
okostelefon alkalmazások a turizmusban
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Szinkronizált multiplatform élmények
// Internet és KKV-k Fent vagyunk az Interneten! Hogyan tovább?! Dr. Nemes László, igazgató - Carnation Rt. Budapest, szeptember. 27.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Megtakarításokról közérthetően mindenkinek
Kommunikációs Főosztály
DPR kommunikáció alapelvei
BUDAKESZI VADASPARK EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL avagy a vadasparki kommunikáció és ami mögötte van…
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
„TEtt – program az áldozatokért és tettesekért”
Közönségkapcsolat (public relations)
Információs Társadalom Szakmai Napok 2004.
Az e-kereskedelem (e-business)
Családi vállalkozás.
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Szakmai kihívások mazohista PR-esek számára, avagy az egészségügyi magánvállalkozások kommunikációjának realitásai Kurucz Beáta ügyvezető igazgató Humán.
Reklámozás, Public Relations
A marketing alapjai.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
„Forró témák” a környezetvédelmi médiában, avagy merre tart ma a szakmai közérdeklődés? - Szelektív hulladékgyűjtési kommunikációs szakmai nap – 2010.február.
Sponsorare necesse est
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
A COACH-bioenergy projekt eredményeinek bemutatása
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Hol tart ma a gyógyszeripari marketing? – Az orvosok megmondják
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Hungarikumok a Parlamentben II Gyaraky Zoltán főosztályvezető Gőgös Zoltán államtitkár.
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
1 Marketing II. – VI. feladat E-kommunikáció Budapest, március 18. Készítette: Börcsök Sándor a K-ExxOn megbízásából K-Exx-On.
A StoreWizard webáruház bemutatása
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Vállalkozásmenedzsment I.
A szerkezetfejlesztés résztvevői körének létrehozása – márkaépítés és városkommunikáció a vonzó városrészekért XX. Országos Főépítészi Konferencia Miskolc,
PROJEKTMENEDZSMENT. Projektmenedzsment a stratégia megvalósításának eszköze. Projekt egy-egy konkrét stratégiai program vagy részprogram.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.
FAIR RENDSZERKONCEPCIÓ ÉS A BEVEZETÉS LÉPÉSEI DECEMBER 17.
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
Kérdések a második zh-hoz
Az online marketing legújabb generációja
Partnerség és együttműködés
Játékosított kooperációs tréning a hatékony közös munkáért
Előadás másolata:

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt

A fejlődés 2. Első generációs honlapok (prospektusok, katalógus stb.) Második generációs honlapok (ügyfélszolgálat, e-commerce) 4. E- business

Az internet IGEN - Egy új kommunikációs felület NEM - Értékesítési csatorna - PR csatorna - Vállalati folyamatok eszköze - Maga a Hálózat / intranet - Világmegváltás - Csupán egy új hóbort - Csak egy játék - Hagyhatjuk figyelmen kívül

„A website a vállalkozás nevének, arculatának, termékeinek minél szélesebb körben való megismertetését és népszerűsítését elősegítő interaktív marketingeszköz.” Forrás: Carnation

A website céljai -Értékesítési csatorna E-commerce - Kommunikációs csatorna Kétirányú kommunikáció a felhasználókkal, a partnerekkel és a sajtóval - Internetes jelenlét Információk szolgáltatása - Közösség építés Felhasználók közötti interakció

Alapvető célok - Image erősítése - Cég és termék ismertségének növelése - Célcsoportok hatékony tájékoztatása - Termékkel, céggel kapcsolatos érdeklődés felkeltése, fenntartása

Az ügyfél igénye -Rendszeres, használható információ -Személyre szabott kedvezmények -Korábbi értesítés, előnyösebb helyzet -Nyerési lehetőség -Alkalmi hasznos információ, hír -Szórakoztató tartalom

A megvalósítás lépései 3. Fejlesszünk az igények alapján 1. Alakítsuk ki a koncepciót 2. Tervezzük meg az alapokat 4. Start

A koncepció kialakítása - Rögzítsük az elképzeléseket - Lőjük be a célközönséget - Piackutatás •Célközönség •Konkurenciaanalízis •Negatív és pozitív példák

Tervezés -Illeszzük a vállalati marketing stratégiához -A felépítés kialakítása Információs arculat felépítése - Grafikai tervezés Offline és online arculatok egyeztetése, látványterv kialakítás

Website fejlesztés lépései - Stratégiai terv - HTML oldalak létrehozása - Alkalmazások fejlesztése - Design

Start - Tesztelés - Visszajelzések értékelése - Folyamatos fejlesztés

Az ügyfélkezelés - Kapcsolatfenntartás - Kutassuk fel - Keressük meg - Közösség teremtés

Amiben hasonlítunk az offline marketinghez -a célcsoportok -a célok -a story -a kreativitás

Ami újdonság az online marketingben -Behálózott a célközönség -Választás a fogyasztóké -Kiszámíthatatlan -Hiteles- e?

Az internetes jövő - Alapvető vállalati eszközzé válik - Beáll a stratégiai értékesítési eszközök sorába - Költségoptimalizáló szerepe lesz - Hatékonyságjavító eszköz - Fejlődése kiszámíthatatlan - Webéletforma

Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Varga István