A képzett szakemberekért A HEFOP 3.2.1 és 3.5.1 programok szinergikus eredményei Budapest 2008. május 20.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
Advertisements

A kompetencia alapú moduláris szakképzés oktatási dokumentumai Tóth Lászlóné 2008.
„A KÉPZÉS MINŐSÉGÉNEK ÉS TARTALMÁNAK FEJLESZTÉSE” TÁMOP
Varjú Potrebić Tatjana Szabadka, június 6.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
A gyakorlatvezető mentor
Soós László NGM Szakképzési és Felnőttképzési Főosztály
Az FSZ képzés és az új OKJ valamint a tervezett törvénymódosítások Bánhidyné Dr. Szlovák Éva PhD. felnőttképzési igazgató .:
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
A FELNŐTTKÉPZÉS AKTUÁLIS KÉRDÉSEI Soós Roland ÉRÁK május 29.
„A KÉPZÉS MINŐSÉGÉNEK ÉS TARTALMÁNAK FEJLESZTÉSE”.
Távmunka tanácsadói képzés a BME-n
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
A szakképzés jelene és jövője 7. Nevelésügyi Kongresszus augusztus 27. Dr. Szenes György főtitkár.
„A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése”
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
A képzett szakemberekért Idegen nyelvi fejlesztések a programban Juhászné Víg Éva alprogram-vezető május 20.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény A KONFERENCIA.
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
A szakképzés tartalmi szabályozása - Moduláris, kompetencialapú szakképzés -
Szakképzési programok kidolgozása az FSZ szakképesítésekhez
dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ
Egységes, új szakmastruktúra, piacképes programok Budapest december 6.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Az NSZFI szerepe a szakképzés tartalmának és minőségének fejlesztésében Nagykanizsa január 29.
Soós László SZMM Felnőttképzési és Szakképzési Főosztály
A szakképzés fejlesztés jelenlegi állása
„A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése”
Kompetencia alapú új moduláris képzés
Egészségügyi szaktárca fejlesztései (szakképzést érintő tervek)
Új elemek a szakképzési dokumentumokban Modláné Görgényi Ildikó főigazgató-helyettes október 5.
Lökkös Attila A családi napközi képzés fejlesztése
Lökkös Attila TÁMOP projekt bemutatása
Modláné Görgényi Ildikó
Modul rendszerű oktatás bevezetésének feladatai a Kaposvár-TISZK-ben és a partneriskoláiban.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Modláné Görgényi Ildikó
Szakképzés a gazdaság szolgálatában TÁMOP lehetőségek
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
A vasúti továbbképzések lehetőségei a hazai és a nemzetközi elvárások változása kapcsán Előadó: Dr. Vincze Árpád főtanácsos Gazdasági és Közlekedési Minisztérium.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Alternativitás a szakképzésben Budapest október 14.
Digitális szakadék csökkentése Bálint Ákos projektvezető, KIFÜ
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Szakiskolai fejlesztési program
moduláris szakképzési szerkezet
Az NSZFI szerepe a szakképzés megújításában
SPORT – INNOVÁCIÓ - Pályázat
A PÁLYAORIENTÁCIÓ SZEREPE A KORMÁNYZATI FEJLESZTÉSEK SORÁBAN
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
A „Képzés minőségének és tartalmának
A PÁLYAORIENTÁCIÓ SZEREPE A KORMÁNYZATI FEJLESZTÉSEK SORÁBAN
Előadás másolata:

A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.

A képzett szakemberekért A programok irányítása Intézményesített érdekegyeztetés HEFOP tagú Tanácsadó Testület október HEFOP 3.5.1Stratégiai Tanácsadó Testület május

A képzett szakemberekért Operatív szakmai szint Munkaanyagok kölcsönös átadása  Munkakör-elemzések  Feladat- és tulajdonságprofilok  Követelménymodulok  Moduláris tananyagok 92 új SZVK szerinti szakképesítés moduláris tananyaga Mintegy 200 akkreditált, távoktatási, e-learning és hátrányos helyzetűek részére készített speciális program

A képzett szakemberekért Digitális tananyagok Szakképesítések e-learning feldolgozása Közös alapelvek: azonos keretrendszer és struktúra – Békéscsaba – 11 szakképesítés e-learnig feldolgozása – Miskolc – 9 szakképesítés e-learnig feldolgozása – NSZFI – 4+25 szakképesítés e-learnig feldolgozása Tesztelés – megjelentetés augusztus

A képzett szakemberekért HEFOP Az új szakmastruktúra bevezetését szolgáló információk közreadása. HEFOP Az új képzési rendszer, a kompetencia-elvű kimeneti szabályozás, a moduláris szerkezet, a megújult vizsgarendszer teljes körű bemutatása. Kiadványok: Tanár-továbbképzési füzetek, e-learning adaptáció, tanár-továbbképzési kézikönyv. Tananyag rendszerek szinergiája

A képzett szakemberekért Tanárok továbbképzése  HEFOP aktivitás márciusáig  OKJ kézikönyv, Vizsgáztatási kézikönyv  Régiós disszemináció  HEFOP május – december – 20 rendezvény (9 disszeminációs konferencia, 3 elméleti tanár-továbbképzési és 8 szemináriumi sorozat) – Több mint 4500 résztvevő

A képzett szakemberekért TÁMOP A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése.  Pályakövetés rendszere  Minőségbiztosítás  Vizsgarendszer fejlesztése  Tananyagfejlesztés  Mérés-értékelés  Szakmai tanárok, oktatók, szakoktatók szakmai ismereteinek fejlesztése  Idegen nyelvi kompetenciák fejlesztése  Munkahelyi gyakorlati képzés ösztönzése  Képzési kereslet növelése

A képzett szakemberekért Köszönöm megtisztelő figyelmüket.