Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Új közbeszerzési törvény évi CVIII.
E-learning alapú távoktatásos képzés
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Humán rendszerek, közszféra
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
2013. Szeptember 3. Szekeres Balázs Informatikai biztonsági igazgató
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint A Műegyetem szerepvállalása a fogyasztóvédelmi.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A 100%-os helyszíni ellenőrzés koncepciója
Várakozások az eredmények tükrében,
SÍKLAPÚ TEST METSZÉSE SÍKKAL.
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
„Új irányok a magyarországi távmunka terjedésében” évi monitoring feldolgozása Dr. Tésits Róbert egyetemi docens Bokor Lászlóné Szőke Éva PTE TTK.
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
MNB felügyeleti integráció
Biztosítók irányítási rendszere
1 A NEMZETI MINŐSÉGÜGYI SZABÁLYOZÁSI RENDSZER Dr. Veress Gábor egyetemi tanár 2003.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Távhőszolgáltatás és fogyasztóvédelem dr. Balku Orsolya főosztályvezető Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Távhőszolgáltatási Konferencia és KiállításPécs,
Felsőoktatási portálok lehetőségei a hatékony tudásépítésben
Simon Gábor a Fogyasztóvédelmi Bizottság elnöke Budapest, június 16. Fogyasztóvédelem és jogalkotás napjainkban.
Hatósági és civil fogyasztóvédelmi feladatok, merre tovább fogyasztóvédelem? Dr. Baranovszky György Gödöllő, április 22.
BÁCS-KISKUN MEGYEI KORMÁNYHIVATAL FOGYASZTÓVÉDELMI FELÜGYELŐSÉGE Közösen a fogyasztókért: a békéltető testületek és a fogyasztóvédelmi hatóság együttműködésének.
2009. november 16. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 10. előadás.
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
A dráma- és színházismeret-tanár képzési és kimeneti követelményei
„Beszélgessünk Európáról” programsorozat MeH EU Kommunikációs Főosztály Dániel Anna Békés, március 18.
A „Sorsfordító – sorsformáló”munkaerő- piaci program keretében bonyolított képzések bemutatása Dömötör Csaba főigazgató, FVM Dunántúli Agrár-szakképző.
A évi Integritás Felmérés eredményei a belső kontrollok és a korrupciós kockázatelemzés tükrében Budapest, január 19. Dr. Benkő János, ÁSZ.
A belső kontrollok és kockázatelemzés az Integritás felmérés alapján
Győr, dr. Nagy Tamás, Nyitrai Erzsébet
MUTATVÁNYOS BERENDEZÉSEK PIACFELÜGYELETI ELLENŐRZÉSE
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
A szakképzés fejlesztés jelenlegi állása
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
A Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program 1.3. A nők munkaerőpiaci részvételének támogatása, a család és a munka összehangolásának segítése november.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
Dr. Fülöp Zsuzsanna szóvivő, osztályvezető Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Békéscsaba, szeptember 10. Változások, célkitűzések,tervek - a fogyasztóvédelem.
KÖZBESZERZÉSI ALAPISMERETEK Közbeszerzés fogalma Közbeszerzési eljárást az ajánlatkérőként meghatározott szervezetek visszterhes szerződés megkötése.
1 A fogyasztóvédelem magyarországi helyzete és gyakorlata, a fejlesztés lehetséges irányai Budapest, Dr. Horváth Sándor Főosztályvezető Ifjúsági,
1 Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége Horváthné Szendrei Szilvia felügyelőségvezető Miskolc, Május 22.
E-LEARNING ALKALMAZÁSOK DR. ZÁRDA SAROLTA. AZ ELEKTRONIKUS OKTATÁS KÖVETELMÉNYRENDSZERE JÓL TAGOLT TARTALOM PERCES SZAKASZOK - A TARTALOM A KELLŐ.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
1 FOGYASZTÓVÉDELMI FÓRUM Tatabánya, március 25.
Simon Gábor a Fogyasztóvédelmi bizottság elnöke Budapest, december 16. A fogyasztóvédelem ügyei a évi őszi ülésszakban.
Az intézményi felkészülés módszertana 14. előadás.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
Készítette: Pató Gáborné Dr. Szűcs Beáta, egyetemi docens Pannon Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szervezési és Vezetési Tanszék Elérhetőség:
Cím elrendezés Alcím.
Mezőgazdasági termékek élelmiszerbiztonsága
A fogyasztóvédelem célja, 2011 tapasztalatainak tükrében
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Cím elrendezés Alcím.
Előadás másolata:

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem fogyasztóvédelmi képzésében Dr. Geri István c. egyetemi docens

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint 2 Képzés területei NFH munkatársainak képzése Képzés a Műegyetemen

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint 3 Képzés a Műegyetemen A képzés I. időszaka Jegyzet Előadások a fontos fejezetekből A képzés II. időszaka E-learninges tananyag törzsanyag támogató háttéranyagok (jogszabályok, információs kiadványok, videók, linkek,…) hallgatók saját tudásellenőrzése Előadás csak kiemelt témakörökben Kommunikáció és információ-megosztás (egyetemi hallgató – tanár – tutor)

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint 4 Képzés a Műegyetemen Képzés (jegyzet) tartalma I. időszak I. Fogyasztóvédelem II. Fogyasztóvédelmi jogok és törvények III. Minőségvizsgálat, tanúsítás, ellenőrzés IV. Gyermekjátékszerek V. Műszaki termékek VI. Műszaki termékek vizsgálata VII. Könnyűipari termékek VIII. Élelmiszer-ipari termékek, élelmiszer-biztonság IX. Élelmiszeripari Laboratóriumi gyakorlat X. Vegyipari termékek XI. Vegyipari laboratóriumi gyakorlat XII. Szolgáltatás Képzés (e-learning anyag) tartalma II. időszak I. A fogyasztóvédelem fejlődése II. A fogyasztók jogai III. A fogyasztóvédelem környezeti rendszere az Európai Unióban IV. A fogyasztóvédelem szereplői és feladataik V. A fogyasztók életének, egészségének és testi épségének védelme VI. Tájékoztatás VII. Fogyasztóvédelmi ellenőrzések, termékvizsgála tok VIII. Fogyasztói jogérvényesítés

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint 5 NFH munkatársainak képzése Igényt kiváltó okok – Nagy számú új dolgozó alkalmazása – Diszharmónia a hatósági eljárásokban, intézkedésekben és a jogalkalmazásban Igények/elvárások feltárása – Szervezeti, munkaköri és egyéni igények/elvárások – teljes szervezet szintjén – Képzési célcsoportok kialakítása Cél  Új dolgozók felzárkóztatása  Szervezeti tanulás és tudás létrehozása, elterjesztése, rögzítése (archiválása), folyamatos építése és használata.

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint 6 NFH képzési rendszerének kialakítása Kutatási és fejlesztési elemek – Képzéstámogató és kezelő portál kialakítása a Moodle keretrendszerben – Tartalomfejlesztés – Interaktív tartalomfejlesztési rendszer kialakítása – Képzés- és fejlesztéstámogatói rendszer kialakítása – Kommunikációs rendszer testreszabása – Teljesítés-ellenőrzési és értékelési rendszer kialakítása – Hatékonyságelemzés Két modul – Új dolgozók számára képzési modul – Projekt előkészítési modul Szerzői jogvédelem alatt

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint 7 NFH munkatársainak képzése Tartalomfejlesztés – új dolgozók számára 1. A fogyasztóvédelem fejlődése 2. Fogyasztók jogai 3. A fogyasztóvédelem környezeti rendszere az Európai Unióban 4. A fogyasztóvédelem szereplői és feladataik 5. A fogyasztók életének, egészségének és testi épségének védelme 6. Tájékoztatás 7. Hatósági ellenőrzés, piacfelügyelet 8. Fogyasztói jogérvényesítés 9. A közszolgálat lényege és szabályozása 10. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szervezeti felépítése és működése

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint 8 NFH munkatársainak képzése Új dolgozók képzési modulja hasznosításának lehetőségei Tudásmegőrzés, tudásmegújítás Képzés más szektorokban

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint 9 NFH munkatársainak képzése Ellenőrzési projektek operatív előkészítése NFH korábbi eljárása Ellenőrzési/vizsgálati irányelv (kézikönyv) Hiányosságok és továbbfejlesztési lehetőségek

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint 10 NFH munkatársainak képzése Ellenőrzési projektek operatív előkészítése ─ Tudásbázis építés – vezetők, jogászok, felügyelők aktív részvétele – korlátozás nélkül ─ Koordinálás, moderálás ─ Interaktív ─ Tapasztalatok beépítése (visszacsatolás) ─ Tudásmegőrzés Szervezeti tanulás

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint 11 NFH munkatársainak képzése A jövő… – a kérdésekre adott válaszokban 1)Az eddigi szellemi és anyagi beruházás hasznosításra kerül-e? 2)Ha igen, a hasznosítás a teljes szervezeti szinten történik? 3)Hasznosítás részlegesen, egyes felügyelőségeknél történik? 4)Hogyan történhet a hasznosítás a hatóságnál a modulok tekintetében? 5)Hogyan történhet a hasznosítás más területen?

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint 12 Köszönöm megtisztelő figyelmüket.