Feladatok ModellezésFeladatok TanórákÉrtékelés Észrevételek.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
SZELLEMEK Közöttünk vannak... Nem hiszed??? Várnak Rád !!!
Advertisements

Pitagorasz tétel A háromszög ismeretlen oldalának, területének és kerületének kiszámítása (gyakorlás)
Modellezés Tanórák Tanórák Értékelés Észrevételek Tanórák.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
ModellezésTanórák Értékelés Észrevételek Tanórák.
„Európai Gasztro-Portré” Leonardo da Vinci mobilitási projekt 2009/2010 projektév 53 résztvev ő vel 2010/2011 projektév 68 résztvev ő vel 2011/2012 projektév.
Feladatok ModellezésFeladatok TanórákÉrtékelés Észrevételek.
Külső tantárgyi koncentráció Technika évfolyam
Mit jelent szegénynek lenni?
Értékelés.
JÓ GYAKORLATOK AZ IKT ISKOLAI ALKALMAZÁSÁBAN
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Most egy kis teszt következik
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
Szélességi bejárás Párhuzamosítása.
Család, családi munkamegosztás
Statisztika Érettségi feladatok
Informatika v á rosi munkak ö z ö ss é gi foglalkoz á sok hatása az iskolában folyó tehetséggondozásra.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A gyakorlatvezető mentor
Dr. Magyar Miklós"JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!" „JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!” „MultiMédia az oktatásban 2007” Nemzetközi Konferencia.
SZAKDOLGOZAT CÍME szakdolgozat
A TORNATANÍTÁS, TANULÁS TESTNEVELÉS-ELMÉLETI KÉRDÉSEI
Az e-portfólió használati köre
A mentor és a mentorált munkakapcsolatának bemutatása
Ez a kislány Tippi Degre jelenleg majdnem 20 éves és Franciaországban, Párizsban él. Afrikában, Namibiában született 1990-ben és ott élt a szüleivel akik.
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
JÓ KÉRDÉSEK FELTÉTELE.
Készítette: Horváth Zoltán (2012)
Fizika vetélkedő a János-hegyen. A vetélkedő célja  Érdeklődés felkeltése  Előítéletek levetkőzése  Motiváció  Fizikához kapcsolódó élmény nyújtása.
Konfliktusfelismerés fáziskéséssel (meghalljuk-e a másik vészjelzéseit…)
Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat. Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
Modellezés Tanórák Tanórák Értékelés Észrevételek Tanórák.
A... TANTÁRGY OKTATÁSA KÍSÉRLETI/PROJEKT FORMÁBAN Projekt/kísérlet konkrét címe Név | Tanár neve | Iskola.
Kombinatorikai képességek fejlesztése a számítógép segítségével.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
Nyugat-magyarországi Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar
Az ember külső élősködői Bevezető. Human ectoparasites Introduction.
Kompetensek lettünk? június 27..
Három kérdés Problémamegoldás.
A DEENK könyvtári önértékelésének tapasztalatai Budapest,
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN ZILAHI-SZABÓ EDIT.
Tanárok továbbképzése – a feladatlapok készítésének módszertana
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Készίtette: Gribunov Anton
Kreatív, figyelemfelkeltő kezdés Merj más lenni!
Az érettségire felkészítő feladatgyűjtemény
A közgáz Az 5 legjobb dolog.
Office 2010 oktatása szakközépiskolában Fodor Gábor Antal Békésy György Szakközépiskola.
Diákparlament E-napló Néha nem az kerül be óracímként az e- naplóba, amit valójában vettünk, ami problémát okoz a pótlásoknál, valamint a szüleinkkel.
Matematikai projektek és jó gyakorlatok
Reflektív gondolkodás
LEGO Dacta program.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
Bevezetés, tippek Ea-gyak kapcsolata Statisztika II -más tárgyak kapcsolata Hogyan tanulj? Interaktív órák, kérdezz, ha valami nem világos! tananyag =előadások.
A mentorálási gyakorlat komplex terve (portfólió) A tanárjelölt heti órarendje a mentorálás első, második és harmadik fázisában.
ÚTI BESZÁMOLÓ Tanártovábbképzés Barcelonàban
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
SAS Base bevezetés Csicsman József
Most egy kis teszt következik:-)
Statisztika Érettségi feladatok
Speciális szóródás: Koncentráció
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Erdészet területén található filagória felmérése és modellezése
Statisztika Érettségi feladatok
A statisztika tanításának aktuális kérdései, továbblépési lehetőségek - egy pilot felmérés eredményei Jánvári Zsuzsanna, Szerb Antal Gimnázium Rátz László.
Előadás másolata:

Feladatok ModellezésFeladatok TanórákÉrtékelés Észrevételek

Felfedezés Feladatok ModellezésFeladatok TanórákÉrtékelés Észrevételek

Feladatok Feladatkészítés 3 FelfedezésBesorolásVariálás •További tapasztalatszerzés a modellezési folyamattal kapcsolatos néhány feladat alapján •Átgondolni a matematikai modellezés tapasztalatainak természetét az adott feladat tükrében •Átgondolni, hogy a feladat bemutatása milyen hatással van a diákok élményvilágára Célok

Feladatok Feladatkészítés 4 FelfedezésBesorolásVariálás •A modellezés tapasztalatainak megbeszélése •A modellezési folyamat átgondolása, a feladatok bemutatásának módja alapján •Új feladatok megismerése, amelyek felhasználhatóak a tanítási gyakorlatban a későbbiek folyamán Eredmények

Feladatok Feladatkészítés 5 FelfedezésBesorolásVariálás Csoportokban oldjanak meg egy feladatot felhasználva a „gondolkozz - beszéld meg párban - oszd meg másokkal” (think-pair-share) megközelítést •Poszter készítése a munkából •A bemutatón szerepeljen az is, hogyan befolyásolta a kidolgozás módját a feladat „tálalása”. 1. gyakorlat

Feladatok Feladatkészítés 6 FelfedezésBesorolásVariálás 1. feladat – Séta a parkban Nagypapa és unokája sétálni indulnak a parkban. Séta közben megszámolták, hogy két fa közti távolságot az unoka 70, a nagypapa 30 lépéssel teszi meg. A nagypapa 180 cm magas. Körülbelül mekkora a távolság a két fa között? Hány éves lehet a kislány?

Feladatok Feladatkészítés 7 FelfedezésBesorolásVariálás 2. feladat - Sorbanállás A Párizs melletti Euro Disney vidámparknál állsz sorban. Meddig kell várni, mire bejutsz a parkba?

Feladatok Feladatkészítés 8 FelfedezésBesorolásVariálás Ha 100 négygyermekes családot megkérdezel, hogy hány fiúk és lányuk van, mit gondolsz mit fognak válaszolni? Töltsd ki a táblázatot a tippjeiddel! Készíts felmérést! Ha kikérnénk az adatokat a Központi Statisztikai Hivatalból minden négygyermekes családról, mit gondolsz mi lenne az eredmény? Ha állattenyésztéssel foglalkozó gazdákat kérdeznénk meg a különböző állatokról (nyulak, macskák, kutyák), akiknek 5, 6, 7, vagy még több kölyke van, mit gondolsz hogy alakul az ő esetükben a nemek eloszlása? Lányok száma a családban 01234összeg tipp A felmérés eredménye 3. feladat – Fiú vagy lány? Köszönet: Reto Stauffer, Wikimedia Commons és Cartman , Wikimedia Commons

Feladatok Feladatkészítés 9 FelfedezésBesorolásVariálás Fő szempontok: •Különféle megközelítések •A feladat „tálalása”, megfogalmazása hogyan befolyásolta a választott megközelítést Együttes megbeszélés

Feladatok Feladatkészítés 10 FelfedezésBesorolásVariálás •Lehetőség további tapasztalatszerzésre a modellezési folyamattal kapcsolatos néhány feladat alapján •Átgondolni a matematikai modellezés tapasztalatainak természetét az adott feladat tükrében •Átgondolni, hogy a feladat bemutatása milyen hatással van a diákok élményvilágára Célok

Feladatok Feladatkészítés 11 FelfedezésBesorolásVariálás •A modellezés tapasztalatainak megbeszélése •A modellezési folyamat átgondolása, a feladatok bemutatásának módja alapján •Új feladatok megismerése, amelyek felhasználhatóak a tanítási gyakorlatban a későbbiek folyamán Eredmények

Feladatok Feladatkészítés 12 FelfedezésBesorolásVariálás Használja fel tanári naplóját •új információk feljegyzésére, amelyeket a modellezési folyamattal kapcsolatban kapott •első benyomásinak rögzítésére azzal kapcsolatban, hogy egy feladat „tálalása”, megfogalmazása milyen hatással van a megoldás módjára Tanári napló