„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az átkattintási arányt és nyilvánvalóan az sem elhanyagolható tény, hogy a nagyobb hirdetés könnyebben észrevehetõ, a felület adta kreatív szabadság jobban kihasználható.” Forrás: internet-marketing.hu Forrás: btl.hu
A legnagyobb online reklámfelület
Mi ez a felület? •Az iCafé AdServer segítségével beállíthatóak a budapesti internet kávézók böngészői, hogy azok a kívánt kreatívot (weboldalt, egész oldalas bannert, animációt, képet, videót, játékot, stb…) nyissák meg kezdőlapként. •A böngészők kezdőlapja így egy új, rendkívül hatékony és izgalmas, egész oldalas online reklámfelületként szolgál.
A felület előnyei •Minden megjelenést BIZTOSAN látni fognak –Képzelje el, hogy leül a vendég a számítógép elé, megnyit egy böngészőt, és…
Ekkorában jelenik meg a hirdetési kreatív
A felület előnyei –Minden megjelenést BIZTOSAN látni fognak •Képzelje el, hogy leül a vendég a számítógép elé, megnyit egy böngészőt, és… –Mivel a méret nem egy fix, apró terület (banner), •ezért sokkal nagyobb hely áll rendelkezésre a meggyőzéshez és információátadáshoz. –Kreatív szabadság – Nincs megkötés •Megjeleníthet videót, játékot, űrlapot, BÁRMIT, ami hatékonyabbá teheti az üzenetet. –Egyedüli hirdető az oldalon - Alacsony médiazaj. •Nem kell versengenie a vendég figyelméért más hirdetőkkel.
–Biztosított a szélessáv •A hirdetés gyorsan megjelenik, még akkor is, ha viszonylag nagy a mérete –Nyílvános számítógép •Böngészőnyitás után egy nyitott várakozás van az emberekben, hogy mi lesz a kezdőlap –Egyedülálló területi szűkítési lehetőség •Ha a kampány területhez kötött, akkor célzottan tud csak a környéken lévő netkávézók vendégeihez szólni. –Mert a netkávézók vendégei sok termék számára ideális célcsoportot jelentenek: Miért jó netcafékban hirdetni?
Kiket érhet el? Nemek megoszlása Korok eloszlása Foglalkozások megoszlása Végzettség Az internet kávézók vendégei elsősorban a éves (71%) korosztály. Jellemzően a férfiak (59%) vannak túlsúlyban, és a felsőfokú (42%) és középfokú (40%) végzettség dominál. Legtöbbjük foglalkoztatott (41%) és vállalkozó (25%).
Lefedettség A hirdetés jelenleg 26 budapesti internet kávézó több, mint 300 számítógépén naponta körülbelül 2500 alkalommal jelenhet meg.
•A hirdetés a megrendelő szerverén marad –Ellenőrizhető megjelenés és statisztika –Nincs méretkorlátja a kreatívnak •Nem megy a minőség és hatékonyság romlására egy elavult szabály betartása –Változtatható tartalom az iCafé AdServer közbenjárása nélkül •Gyors reklámoldal optimalizálási lehetőség a statisztikák alapján •Akár folyamatos tartalomfrissítés Különleges előnyök
VS. Miért jobb, mint a banner? Hirdetés mérete Kreativitás Hirdetők száma az oldalon Észrevehetőség Átlagos átkattintási arány (CTR) Egy megjelenés listaára Kis területre korlátozott Kis felületen, szigorú technológiai és méretbeli megkötésekkel. Több Alacsony a többi hirdetés, a kis méret és a banner vakság miatt. ~0,6% 5-35 Ft A böngésző teljes felülete(min. 1000x650 pixel) Bármi felhasználható (pl. kép, videó, űrlap, animáció, játék stb.) Egyedüli hirdető Kikerülhetetlen, mert minden böngészőnyitásnál a böngésző teljes felületét kitöltve jelenik meg a hirdetése ~10%(!!!) 29 Ft Banner iCafé
Szűkítési lehetőségek •Terület szerint •Napszak szerint •Prémium szolgáltatás : Célcsoport szűrés: +6 Ft Időjárás-függő megjelenés: +5 Ft
Kipróbálási lehetőség •Szeretnénk, ha Ön is meggyőződne a felület kimagasló hatékonyságáról. Hogy könnyebben bizonyíthassunk, egy kedvezményes kipróbálási lehetőséget biztosítunk leendő partnereinknek. •A kipróbálási időszakban megjelenést biztosítunk, nettó 12 Ft-ért.
Próbálja ki most! •Várom jelentkezését, igényelje mielőbb a kipróbálási lehetőséget! Juhos Tamás Ügyvezető igazgató /