„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Miért hirdetne egyenként több online állásközvetítő portálon, ha Önnek elegendő 1 helyen kérnie, hihetetlenül alacsony áron? hihetetlenül alacsony áron?
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Hirdetési termékek – Display
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
„Az élet női oldala”. Sminkvideók a Life.hu-n Tények •Life.hu: 170 ezer egyedi látogató decemberben A Life.hu átlagos napi belföldi látogatószáma decemberben.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Exkluzív hirdetési felület az Október 23. utca és Fehérvári út kereszteződésénél – Jelenjen meg négyzetméteren! Tájékoztató információ a Hirdető.
Minőség elejétől a végéig Abranet ™. ABRANET  •ABRANET TM egy új típusú porelszívásos csiszolóanyag.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER 25. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS,
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
A tételek eljuttatása az iskolákba
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER 25. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS,
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Online értékesítési modellek
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
SPSS Predictive Applications Cseh Zoltán Budapest április 20.
Online marketingstratégia
Versenyelőny az informatika segítségével! Előadó: Dimitrova Dessislava Ügyvezető, Alphasonic Kft Október 8.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Partnerség és együttműködés
Előadás másolata:

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az átkattintási arányt és nyilvánvalóan az sem elhanyagolható tény, hogy a nagyobb hirdetés könnyebben észrevehetõ, a felület adta kreatív szabadság jobban kihasználható.” Forrás: internet-marketing.hu Forrás: btl.hu

A legnagyobb online reklámfelület

Mi ez a felület? •Az iCafé AdServer segítségével beállíthatóak a budapesti internet kávézók böngészői, hogy azok a kívánt kreatívot (weboldalt, egész oldalas bannert, animációt, képet, videót, játékot, stb…) nyissák meg kezdőlapként. •A böngészők kezdőlapja így egy új, rendkívül hatékony és izgalmas, egész oldalas online reklámfelületként szolgál.

A felület előnyei •Minden megjelenést BIZTOSAN látni fognak –Képzelje el, hogy leül a vendég a számítógép elé, megnyit egy böngészőt, és…

Ekkorában jelenik meg a hirdetési kreatív

A felület előnyei –Minden megjelenést BIZTOSAN látni fognak •Képzelje el, hogy leül a vendég a számítógép elé, megnyit egy böngészőt, és… –Mivel a méret nem egy fix, apró terület (banner), •ezért sokkal nagyobb hely áll rendelkezésre a meggyőzéshez és információátadáshoz. –Kreatív szabadság – Nincs megkötés •Megjeleníthet videót, játékot, űrlapot, BÁRMIT, ami hatékonyabbá teheti az üzenetet. –Egyedüli hirdető az oldalon - Alacsony médiazaj. •Nem kell versengenie a vendég figyelméért más hirdetőkkel.

–Biztosított a szélessáv •A hirdetés gyorsan megjelenik, még akkor is, ha viszonylag nagy a mérete –Nyílvános számítógép •Böngészőnyitás után egy nyitott várakozás van az emberekben, hogy mi lesz a kezdőlap –Egyedülálló területi szűkítési lehetőség •Ha a kampány területhez kötött, akkor célzottan tud csak a környéken lévő netkávézók vendégeihez szólni. –Mert a netkávézók vendégei sok termék számára ideális célcsoportot jelentenek: Miért jó netcafékban hirdetni?

Kiket érhet el? Nemek megoszlása Korok eloszlása Foglalkozások megoszlása Végzettség Az internet kávézók vendégei elsősorban a éves (71%) korosztály. Jellemzően a férfiak (59%) vannak túlsúlyban, és a felsőfokú (42%) és középfokú (40%) végzettség dominál. Legtöbbjük foglalkoztatott (41%) és vállalkozó (25%).

Lefedettség A hirdetés jelenleg 26 budapesti internet kávézó több, mint 300 számítógépén naponta körülbelül 2500 alkalommal jelenhet meg.

•A hirdetés a megrendelő szerverén marad –Ellenőrizhető megjelenés és statisztika –Nincs méretkorlátja a kreatívnak •Nem megy a minőség és hatékonyság romlására egy elavult szabály betartása –Változtatható tartalom az iCafé AdServer közbenjárása nélkül •Gyors reklámoldal optimalizálási lehetőség a statisztikák alapján •Akár folyamatos tartalomfrissítés Különleges előnyök

VS. Miért jobb, mint a banner? Hirdetés mérete Kreativitás Hirdetők száma az oldalon Észrevehetőség Átlagos átkattintási arány (CTR) Egy megjelenés listaára Kis területre korlátozott Kis felületen, szigorú technológiai és méretbeli megkötésekkel. Több Alacsony a többi hirdetés, a kis méret és a banner vakság miatt. ~0,6% 5-35 Ft A böngésző teljes felülete(min. 1000x650 pixel) Bármi felhasználható (pl. kép, videó, űrlap, animáció, játék stb.) Egyedüli hirdető Kikerülhetetlen, mert minden böngészőnyitásnál a böngésző teljes felületét kitöltve jelenik meg a hirdetése ~10%(!!!) 29 Ft Banner iCafé

Szűkítési lehetőségek •Terület szerint •Napszak szerint •Prémium szolgáltatás : Célcsoport szűrés: +6 Ft Időjárás-függő megjelenés: +5 Ft

Kipróbálási lehetőség •Szeretnénk, ha Ön is meggyőződne a felület kimagasló hatékonyságáról. Hogy könnyebben bizonyíthassunk, egy kedvezményes kipróbálási lehetőséget biztosítunk leendő partnereinknek. •A kipróbálási időszakban megjelenést biztosítunk, nettó 12 Ft-ért.

Próbálja ki most! •Várom jelentkezését, igényelje mielőbb a kipróbálási lehetőséget! Juhos Tamás Ügyvezető igazgató /