Hogyan fedezd fel saját gepárdságod?.  A rendszer alapja Hippokrétesz, majd Jung által alkalmazott tipológia, amit az 1920-as években William Moulton.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Biblia Levelez ő Iskola „Idegen vagyok a földön, ne rejtsd el el ő lem parancsaidat”
Advertisements

Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
A SZERETET - HIMNUSZA IDÉZET PÁL APOSTOLNAK A KORINTUSIAKHOZ ÍRT 1.LEVELÉBŐL.
Sikeres emberek.
KARRIER VAGY AMIT AKARTOK
A TESTÜLETI VEZETŐK ÉS TESTÜLETI TAGOK PROAKTIVITÁSÁNAK FEJLESZTÉSE (A FLOW ELMÉLET GYAKORLATI ALKALMAZÁSA A TESTÜLETI MUNKÁBAN) FLOW AKTIVITÁS EURÓPAI.
PTE PMMK ÉPÍTÉSKIVITELEZÉSI ÉS MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK MINŐSÉGMENEDZSMENT 4. ELŐADÁS.
A házasság még nem a mennyország
„Régi jó földből – új erős hajtások”. Miért jelentkezek az SZMT Elnöki poziciójára? - Elvira •Mert nagyon sokat kaptam ettől a közösségtől, Tőletek és.
A Barátság.
Ács Tamara – Tóth Cseperke bemutatja. “Mindannyiunknak hatalmunkban áll választani egészség és betegség, gazdagság és szegénység, szabadság és szolgaság.
Advent 4. vasárnapja Advent két szálon fut: várakozunk a Messiás születésének a minden évben való megünneplésére, és próbálunk felkészülni a lelkünkben.
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
Az emberi szükségletek hierarchiájáról
REFERENCIAINTÉZMÉNYI MENTOR SZOLGÁLTATÓ SZEREPBEN Bedőné Fatér Tímea tréner Felkészülés a mentorálás mesterségére.
TANULÁS-TUDÁS-MINŐSÉG Farkas Katalin címzetes főiskolai tanár, SZTE Tanárképző Főiskolai tanár Budapest, november 29.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Bevezetés a tanácsadásba Dr. Dan Brinkman.. Tanácsadás  Nátán esete (2Sám 12:1- 14)
Albert Einstein idézetek.
Ria Slides Ebben a bevásárlóközpontban a hölgyek különböző „Férfi – Típusok” közül választhatnak...
Megszentelődés Péter levelei alapján Ifi óra - Békés
Gondolatfoszlányok és aforizmák gyűjteménye
Nyolc gondolat az ANYASÁGRÓL
Teljesítménynövelés idő-és önmenedzseléssel
A cigányság integrációja Magyarországon
Albert Einstein idézetek.
Dr. Pálhegyi Ferenc alapján
SZERVEZETI ALAPFORMÁK
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
A konfliktusok és elhárításuk
IMA MAGYARORSZÁGÉRT. KEDVES SZERETETREMÉLTÓ EMBEREK!
Új megközelítés - Anyaklubok Magyarországon Jónás Jánosné Szarvasi Fiatalok a Holnapért Egyesület április 3.
Hogyan alakulnak át az immateriális javak pénzügyi eredménnyé?
A gyermekrajz a 19. század felfedezése
A Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon KÜLDETÉSNYILATKOZATA MUNKAANYAG: az augusztus i csoportmunkák, a vezetőségi együttgondolkodás,
Miért kötöztette magát Odüsszeusz az árbóchoz…majd mi történt a szirénekkel…? Államférfi kell.
A pedagógus.
Tervezett hatások & Nem várt hatások „Partnerség a foglalkoztatásért 2009” TÁMOP projekt.
A vállalkozás indításának előnyei és veszélyei korosztályonként.
Mindenütt a földön Vágynak valami jó után,
Későre jár, Elég volt már a napnak terhét hordani,
Most: :19:23 Baráti ölelés !!!.
1. osztályos példa Bubernik Eszter
Resztoratív módszerek az iskolában
Adjunk hálát az Úrnak, aki meghalt és feltámadt
A lelki egészség védelme az iskolában
Ahány gyermek, annyi út „A bolondság és a zsenialitás közötti távolság csak sikerben mérhető” Gönczi Károly.
Az iskola tényleges feladata és a valós helyzet
Mit nyújt a gepárd-iskola©?. Minden gyerek gepárd- kölyökké válhat? O Igen, minden gyereknek van tehetsége valamihez. O Igen, minden gyerek felszínre.
Az iskoláskor küszöbén
Fogalom Kérdezz! Felelek.
1 Továbblépés - Az üzenet.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Jó szülő vagyok? Foglalkozások fogyatékkal élőket gondozó szülőkkel
Dr. Schiffer Csilla A család és az iskola kapcsolatának fejlesztése
A befogadó kisgyerekkori fejlesztés szakpolitikai kihívásai és megoldásai A Biztos Kezdettől a gyermekvédelmi gondoskodásig 25 éves az ENSZ Gyermekjogi.
Feltétel nélküli szeretet
A SZOCIÁLIS SZOLGÁLTATÓ SZEKTOR MUNKAHELYI JÓL-LÉT ÉRZETE.
Vegyipari trendek az EU-ban és Magyarországon
Bölcsességek, aforizmák
NA ÉS ? ? ? HOGYAN VISELKEDIK AZ IGAZI FŐNÖK ? Ha főnök vagy, olvasd, mennyire illik rád, ha azt szeretnél lenni, figyelj jól, és legyél jó vezető ! !
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
11. Előadás Az emberi erőforrások fejlesztése. Az emberi erőforrások fejlesztése 1.Az alkalmazottak fejlesztése (development ) 2.Továbbképzés, betanítás.
Sásdi Faodu Egyesület 2001 – től napjainkig. A kezdetektől vállaljuk a sásdi térségben élő hátrányos helyzetű fiatalok összefogását és támogatását, a.
Korreláció-számítás.
Maximális teljesítmény
Egy iskola, ahol az ADHD-s gyerekek érettségiznek
Előadás címe: Tudom, változnom kell!!!
szaktanácsadók műhelye
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

Hogyan fedezd fel saját gepárdságod?

 A rendszer alapja Hippokrétesz, majd Jung által alkalmazott tipológia, amit az 1920-as években William Moulton Marston dolgozott át, elsősorban vezetőkiválasztásra használva.  Ezt a rendszert vezetői, kommunikációs tréningeken világszerte ma is használják.  Ennek adaptációja a gyerekek esetében már rajzvizsgálatból és modellreakcióból leképezhető tehetségalkat meghatározása. Aki kijárja a gepárd-iskolát, sikeresebbé, eredményesebbé válhat.

 Minden tehetségalkatnak megvannak az erősségei,  amelyek segíthetik gepárd-kölyökké válását,  vagy tévútra vihetik.  A tehetségalkatnak megfelelő felkészítés- támogatás a valódi képességek teljesítménybe fordítását, a tehetség kibontakoztatását jelenti.  Mivé válhat egy oroszlán ennek hiányában?

A tehetségnek az iskolapad olyan, mint gepárdnak az állatkert: nem tudja megmutatni valódi kiválóságát. Hogy éli meg mindezt egy határozott, szívós, domináns oroszlán-tehetségalkatú gyerek?  Állandóan konfrontálódik, nincs számára kihívás, amiben megmutathatná magát, nem tud igazán „jó” lenni, ez pedig frusztrálja.  Ereje demonstrálásával próbálja szinten tartani tehetségalkata erősségét: határozottságát.  Képességeit nem valódi teljesítménybe fordítja át, céltudatossága és szívóssága okozza vesztét.

 Magatartászavaros: vezetésre való hajlamát ki kell élni, ha nem tudja valódi teljesítménybe fordítani, olyan utakat keres, ahol felhívhatja magára a figyelmet…  Diszgráfiás: nem elég neki ugyan a kihívás, és nem tudja valódi erejét megmutatni benne, nincs hozzá kitartása, nagy valószínűséggel, kihagyja az alapok megépítését…  Erőszakos: meg kell vívnia a pozícióért, s mivel tanulmányi eredményeivel nem kerülhet a középpontba, erejét használja „megrettentésre”…

 Céltudatosságának megfelelő minőségi feladatokat kapva megerősödik.  Kitartást és összpontosítást „tanulva” javul a figyelem-koncentrációja, képes elvégezni a számára kevésbé kihívó feladatokat is.  Érzékenységét csiszolgatva képes szociális kapcsolatait jól működtetni.  Megtanulja saját erejét használni, így képes- ségeit megfelelő teljesítménybe fordítva igazi tehetségként produktív, alkotó felnőtté válik. Nagy eséllyel vezetőként teljesedik majd ki, hisz azon szint alatt azért minden kihívás valójában semmiség neki, mégiscsak ez az ő gepárdsága…

Gyere, ismerd meg a gepárd-iskolát©, és fedezd fel saját gepárdságod! Szeretettel várunk! Felismered Oroszlán Oszkárt így, gepárd-kölyökké válva?