„Aperitif” Innovációs potenciál az Arany János Kollégiumi és Kollégiumi Szakiskolai Programba programban AJKP-AJKSZP ORSZÁGOS TANÉVNYITÓ Kiskunfélegyháza.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy innováció nyomában
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Finanszírozási reformok a felsőoktatásban: nemzetközi összehasonlító elemzés „Felsőoktatás finanszírozás – egyetemi gazdálkodás” Budapesti Corvinus Egyetem.
Tanulók fejlődésének nyomon követése
BALOGH GÁBOR Magyar Diáksport Szövetség Elnök
Tehetséggondozás a gyakorlatban Opening Doors Program ( )
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
KÖSZÖNTJÜK A SZAKKÉPZÉSI TALÁLKOZÓN!
I. AZ EMBERI ERŐFORRÁS MENEDZSMENT SZEREPE A SZERVEZETEKBEN
A MAB AKKREDITÁCIÓ értékelési szempontjai Dr. Veress Gábor 1Veress
 H ol?  Kiemelt kockázatú objektumokban.  Milyen eszközökkel?  Speciális felderítő eszközök használatával.  Levélvizsgáló berendezés  Röntgensugaras.
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
Az EFOP köznevelést érintő beavatkozásai
Minőségi oktatás, versenyképesség, oktatási innováció A Microsoft magyarországi innovációs napja Magyar Tudományos Akadémia 2009 november 30 Halász Gábor.
A Keszthelyi Kistérség Szakközépiskoláinak a megújuló energiával foglalkozó szakemberképzésre irányuló igényfelmérése május.
Regionális Gazdaságtan 5. előadás október 14. Prof. Dr. Lengyel Imre - Bajmócy Zoltán Szegedi Tudományegyetem Közgazdaságtani és Gazdaságfejlesztési.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
A NYEK tapasztalatai a 2006/2007. tanévi iskolalátogatások tükrében.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Határon túli tanulmányutak diákoknak Csete Örs az Apáczai Közalapítvány igazgatója.
Határon túli tanulmányutak diákoknak Csete Örs az Apáczai Közalapítvány igazgatója.
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
A tanulási eredmények értelmezése és funkciója Vámos Ágnes (ELTE)
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Felsőoktatás-kutatás és szakpolitikai hasznosulás Magyarországon Tényeken alapuló (evidence based) szemlélet a felsőoktatásban „Adatalapú döntéshozatal.
Az innováció orientált területpolitika, egy botladozó siker ?
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
A vidéki tér sikertényezői
A Stratégia értékelése, visszacsatolása
II. Logisztikai tervezés
Az IKT-metria mérőeszköz
A KISKŐRÖSI TÖBBCÉLÚ KISTÉRSÉGI TÁRSULÁS ÓVODÁJA, ÁLTALÁNOS ISKOLÁJA, KÖZÉPISKOLÁJA, SZAKISKOLÁJA ÉS KOLLÉGIUMA Kiskőrös.
Az EEM helye a menedzsmentben
Dőry Tibor MTA RKK Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet
A FIZIKAI FELKÉSZÍTÉS ELMÉLETE
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában   „Az első lépések”
Innovációk a szervezetekben. A., Alapok I. A szervezet fontossága II. Az átvétel eredménye B., Az innováció-döntési folyamat típusai I. Opcionális innovációs.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
Kecskemét, június 20. Szemerey Szabolcs HÍRÖS BESZÁLLÍTÓI KLASZTER
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Bikal, február 10. Drahos Péter Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Mobilitási Nívódíj 2005.
Korreferátum Herczeg Bálint: Az iskolák közötti különbségek mértékének mélyebb vizsgálata Horn Dániel Tudományos munkatárs Hétfa műhely, Budapest, 2014.
Kutatás, fejlesztés és innováció az oktatásban: javaslat egy ágazati innovációs stratégiára Halász Gábor Innováció az oktatásban Szakmai konferencia.
Takács Erika Zádori Zoltán
Innováció az oktatásban – szakmai konferencia Szabó Mária szeptember 22. Az oktatási és a szakpolitikai gyakorlat - műhely.
Az Országos képesítési keretrendszer 0. szintje Katona Nóra ELTE, PPK, Pszichológai Intézet május 12.
A második esély program - kutatás és fejlesztés Singer Péter Országos Közoktatási Intézet Iskolafejlesztési és Integrációs Központ június 17.
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet térségi tevékenysége Budapest, november 30. Hálózatépítés - kapacitásbővítés – OFI-Pontok /távmunka/
Az NCA Civil Önszerveződés Területi és Szakmai Együttműködés Kollégiumának támogatáspolitikája és hozzájárulása a civil szektor fenntartható fejlődéséhez.
ELTE Innovációs Nap 2016 Innováció és partnerség az oktatási ágazatban: az ELTE PPK EDiTE-EJD H2020 programjának perspektívája és gyakorlata Halász Gábor.
MAGYAR AGRÁRKAMARA Dr. Laczkó András „A kompetencia alapú moduláris szerkezetű új agrár szakmastruktúra bevezetésének elősegítéséhez és meggyorsításához.
1 Szakképzési Önértékelési Modell I. Helyzetfelmérő szint (SZÖM I.) 4. előadás 1.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
Az innovációs modellek (az innovációk keletkezése Roy Rothwell)
PÁLYAVÁLASZTÁSI TÁJÉKOZTATÓ 2014/2O15. tanév
Új skála – új lehetőségek
2081 Piliscsaba, Wesselényi Miklós u. 10.
Szociokulturális és identitáselemek a versenyképességben
Ez az előadás „A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” („Innova kutatás” - OTKA/NKFIH azonosító: )
Szakiskolai Fejlesztési Program I
Intézményi szintű oktatási innovációk Magyarországon: az óvodáktól a doktori iskolákig Innováció, kutatás, pedagógusok HuCER május Halász.
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
Norvégiai szakmai út október
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Dr. Szabó Gábor Adjunktus MAK, FKNI Név.
„Az egyetlen igazi boldogságot akkor találjuk meg, ha szüntelenül befelé növekszünk, és igazabbá, nagylelkűbbé, egyszerűbbé, emberibbé, kedvesebbé és tevékenyebbé.
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
Horváth Cz. János Személyes adatok kezelése az intézményben
Az intézményi pedagógiai innováció A református köznevelési intézmények vezetői és fenntartók képviselői számára szervezett intézményvezetői konferencia.
Előadás másolata:

„Aperitif” Innovációs potenciál az Arany János Kollégiumi és Kollégiumi Szakiskolai Programba programban AJKP-AJKSZP ORSZÁGOS TANÉVNYITÓ Kiskunfélegyháza 2017. 10. 06 Halász Gábor ELTE PPK - OFI Ennek az előadásnak hátterét az „Innova kutatás” (OTKA/NKFIH azonosító: 115857) adja

Innováció és korai iskolaelhagyás A korai iskolaelhagyás elleni küzdelem nemzeti stratégiája Az AJKP-AJKSZP a stratégia egyik meghatározó eszköze Az innovációnak kiemelt szerepe van a stratégiában („ Iskolai szintű innovációk támogatása”) A leszakadó csoportokkal foglalkozó iskolák szerepe az oktatási innovációban

Az innováció természete Az oktatási innovációs aktivitás Magyarországon Innovációs aktivitást alakító tényezők Szervezeti adottságok Részvétel programokban Innováció és eredményesség Az innovációk keletkezése és fejlődése 3

Az „Aperitif” Egy különösen érdekes oktatási innováció (a kiskunfélegyházai Kossuth Lajos Szakképző Iskola és Kollégium intézményben) Az innováció tartalma A szervezet, ahol az innováció keletkezett Az Aperitif fejlődése Az Aperitif jelentősége A korai iskolaelhagyással kapcsolatban Általában az oktatás innovációval kapcsolatban 4

Egy lehetőség Az Innova kutatásban alkalmazott eszközök lehetővé teszik konkrét intézmények és intézmény- csoportok innovációs képességének és innovációs aktivitásának mérését és összehasonlítását 5

Köszönöm a figyelmüket! Ennek az előadásnak hátterét az „Innova kutatás” (OTKA/NKFIH azonosító: 115857) adja